KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Iemand hier nog interesse in een K&N filter + evo deksel? Is 3200 km mee gereden en mag weg voor weinig.
 
WTF.. Nieuwe SMC gaat €13.599,- kosten.. Overwoog er 1 voor komend jaar, maar voor bijna 14K? Hell no..
 
als ze hem net zo succesvol willen verkopen als het vorige model zullen ze wel in de zelfde prijsklasse moeten blijven.... gemiste kans lijkt het nu.
 
Nederlandse BPM, en nog eens BPM... in Duitsland gaat hij €10,990,- kosten. Dus het ligt niet alleen aan KTM. De eerste tijd zal hij wel snel uitverkocht zijn. In Duitsland worden er komende periode maar 1500 stuks geleverd, waarvan het grootste gedeelte nu al besteld en aanbetaald is door klanten.
 
Vorig jaar eind oktober mijn rijbewijs mogen halen en na een zoektocht van 3 maand deze toen die tijd opgehaald bij Premium Motors. Inmiddels al een paar updates aan gedaan en 1300 km verder.
20181104_155128.jpg
 
Vorig jaar eind oktober mijn rijbewijs mogen halen en na een zoektocht van 3 maand deze toen die tijd opgehaald bij Premium Motors. Inmiddels al een paar updates aan gedaan en 1300 km verder.
Bekijk bijlage 1347150
net ding man!!

hoe bevallen die michelin power rs banden jou? of kun je er nog weinig over zeggen in vergelijking tegenover andere banden?
Het valt mij op dat ik steeds meer supermoto's op deze banden zie, ik denk dat ik hierna ook een setje van deze ga proberen. Iemand anders misschien ook nog ervaring met deze banden? ( het maakt mij niet uit of ze hard slijten, ik heb liever genoeg grip ).
 
Nog weinig ervaring mee. Alleen met nat wegdek vertrouw ik ze niet. Verder ook nog niks anders geprobeerd. Eerst de motor zelf leren kennen. Is toch anders dan een schakelbrommertje :)
 
leuk filmpje. Roept weer herinneringen op aan die prachtige passen. (daar moet je nu niet wezen, tenzij je met de sneeuwscooter bent ;))
 
Mochten er nog mensen opzoek naar naar het KL97 benzinefilter en niet de 46 euro willen betalen van ktm dan heb ik er nog 23 liggen.
1 voor 20 incl verz
2 voor 30 incl verz
Ophalen voor 10 euro per stuk. (2377va)
 
Hoi,
Sinds dit jaar eigenaar van een KTM 690 SMC! Super gave machine waar ik veel plezier aan ga beleven. Ik heb wel een paar vraagjes ;-)
- Aan de voorkant zitten knipperlichten maar achter niet, ook doen ze het niet aan de voorkant. Hoe kun je ze achter aansluiten?
- Heeft er iemand een beschrijving van de zekerings box, er staan alleen nummers in en ik heb geen WPHB of zo?
- Nog goede tips voor een vervangende slip-on demper? Origineel is niet heel spannend.

Alvast bedankt.

Groeten Twan
 
Hoi,
Sinds dit jaar eigenaar van een KTM 690 SMC! Super gave machine waar ik veel plezier aan ga beleven. Ik heb wel een paar vraagjes ;-)
- Aan de voorkant zitten knipperlichten maar achter niet, ook doen ze het niet aan de voorkant. Hoe kun je ze achter aansluiten?
- Heeft er iemand een beschrijving van de zekerings box, er staan alleen nummers in en ik heb geen WPHB of zo?
- Nog goede tips voor een vervangende slip-on demper? Origineel is niet heel spannend.

Alvast bedankt.

Groeten Twan

achter hoor je origineel ook gewoon knipperlichten te hebben, schroef de achterste bovenste kap eraf en zoek de kabels op zou ik zeggen.
handboeken kun je op internet vinden (in het engels zoeken). daar staat ook het zekerings schema in.
sc project / akrapovic / wings / leovince / tekmo
 
achter hoor je origineel ook gewoon knipperlichten te hebben, schroef de achterste bovenste kap eraf en zoek de kabels op zou ik zeggen.
handboeken kun je op internet vinden (in het engels zoeken). daar staat ook het zekerings schema in.
sc project / akrapovic / wings / leovince / tekmo
Thanks voor de info...
 
Heren/Dames(?),

Ik ben een 690 Enduro aan het opknappen en ben nog op zoek naar de volgende onderdelen, mocht iemand wat hebben liggen hoor ik het graag!

Hitteschild bij einddemper
Inlaat rubber bij cilinderkop
Rempedaal achter
Spatbord Achter eventueel met achterlicht
Bouten motorsteunen
Aluminium Sump guard
Toolkit
 
Terug
Bovenaan Onderaan