Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelijk zo'n lichtgewicht accu kopen.
B&S accu's in Sliedrecht, bij jou om de hoek.
Alles is al los. Ik breng morgen die kop even weg en dan laat ik er even iemand naar kijken. Kijken wat hij zegt... Hopelijk alleen die klepzitting laten frezen/slijpen en dan gooi ik er een nieuwe klep en eventueel ander benodigd spul in en dan gas d'r op (:
Heeft iemand van hier zijn originele vering compleet versteld inclusief de sag/veervoorspanning van de achterveer versteld? Binnenkort ga ik een dagje toeren op het circuit en dan zou de vering een heel stuk strakker mogen. De ringen om de veervoorspanning de verstellen staan bij mij nu in het midden van het schroefdraad. Ik vraag mij af hoever ik ze naar beneden zou moeten draaien. Ik weeg met compleet pak aan denk ik wel 100 kilo.
Best wel een klusje, veer moet er onderuit. Je komt er echt niet bij anders.
Blijft een beetje pielen natuurlijk. Als je sag een beetje afwijkt zou ik hooguit 2 centimeter draaien. Moet mijne ook nog wat strakker zetten bedenk ik me net, had geen zin meer dat ding er WEER onderuit te halen.
tijd voor een donorblok ?
nu heb ik er toevallig nog 1 liggen 2014 smc-r
Ja dat had ik al onderzocht dat de gehele schokdemper er onder weg moet haha, op zich wel te doen. Ik ben er onlangs al mee bezig geweest en heb het boekje er maar eens bij gepakt om te zien of er maten in zouden staan van de statische en dynamische veerweg. Dit stond niet bij het kopje shock absorber maar achterin bij technical data.
de statische veerweg (verschil tussen motor los van de grond op middenbok en motor op de grond zonder belading) moet volgens het boekje 20/25 mm zijn. Bij mij is dit nu 10 mm.
de dynamische veerweg (verschil tussen motor los van de grond op middenbok en motor op de grond met jezelf er boven op in uitrusting met je voeten op de stepjes) moet volgens het boekje 70/80 mm zijn. Bij mij is dit nu 72 mm.
voor de rest heb ik nu alles (voorvork en de achterschokdemper) op sportief in gesteld volgens het boekje met die klikjes en omwentelingen tellen.
Ik heb dit allemaal ook al een keer bij mijn ktm 450 smr gedaan en die heb ik nu iets strakker staan dan dat in de richtlijnen van het boekje staat.
Dit is mij goed bevallen dus ik denk dat ik de ringen toch nog iets naar beneden draai voor meer veervoorspanning zodat hij toch nog iets minder door veert bij het er op gaan zitten en in de bochten.
dit zorgt er ook weer voor dat je niet zo snel met de punt van je laarzen over het asfalt schraapt waar ik nogal eens last van had ook al zat ik met mun tenen op de stepjes haha . En ja ik weet dat knee down houding geen supermoto stijl is maar dit werkt wel beter in lange snelle bochten . In de hele korte bochten op het circuit zet ik mun poot er wel naast. 9 juli ga ik met racecracks op Mettet rijden, ik ben benieuwd
Er komt zomaar geen lucht in je systeem.....Is het mogelijk zelf de remvloeistof te verversen en systeem te ontluchten met SMC-R met ABS?
Ik heb soms een wat sompige remhendel en vermoedt dat er lucht in het systeem zit. En vloeistof is sinds 2015 nooit vervangen.
ik weet niet helemaal hoe dit in zijn werk gaat. Zit volgens mij geen ontlochtingsnippel op de pomp en meen iets gelezen te hebben dat ze elektronisch alle solenoids open moeten zetten?
Hoop niet dat het de hoofdprijs kost als ik ervoor naar de erkende KTM-er moet..