KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je deze aangepaste abs ringen nodig voor de 200 band Rozz? en voelde jij een verschil in rijgedrag met de 200 ?

Lijkt me niet, ik was de tellerafwijking helemaal zat en zit ook op een ander forum waar deze ringen destijds werd aangeboden.

Verschil? tja, er is niets persoonlijkers dan een bandenkeuze!!! wat voor mij werkt, hoeft niet voor jou te werken he! maar ik vind hem erg prettig rijden, kan best leuk rijden maar haal nog lang niet alles uit de SD.
 
Gisteren ritje gedaan met me Akra demper + Bodis Decat & Akra mapping.
Wel relatief verslavend zeg maar. Ö
 
Gisteren ritje gedaan met me Akra demper + Bodis Decat & Akra mapping.
Wel relatief verslavend zeg maar. Ö

Wel gemerkt dat mijn Reservoir van me koppeling ergens lekt, iemand ook al gehad? Ga het eens moeten bekijken alleszins..
 
Oordoppen in? :9


Nee het viel eigenlijk nog mee, ik vind hem stationair eigenlijk redelijk luid. Al rijdende vind ik het dan weer aanvaardbaar. De blikken van de medemens vielen nog mee :P.

Juist het ploffen mag wat minder, in het begin is dat geestig maar elke keer snel naar beneden schakelen durft hij wel wat knallen. Sas moet wel nog verwijderd worden, fout gebeurd met bestelling blijkbaar.. '(
 
qs al erop zitten ?
Zaterdagochtend gemonteerd, en vandaag pas 3 mapjes gemaakt, (met dank van largerproject dat ik zijn paddock stand mocht lenen).
Even onder lage last getest op de bok,zo oogt /ervaar ik het soepel. Hoop later deze week proefritje te maken.
Moest naar hilversum nieuwe motortrailer ophalen :X ga nog keer failliet haha, paddock stand ook besteld! :9
 
SLS af pluggen dan ben je er vanaf.
Kan simpel door de stekker los te trekken, zo hebben ze het bij mijn motor ook gedaan als tijdelijke.oplossing tot de afdekplaatjes er zijn.
Had vanwege monteren van qs toch tank etc er vanaf dus meteen de meuk verwijderd en de slangen afgedopt, kan de plaatjes de volgende keer in 2 tellen uitwisselen.
 
Ik denk dat je een foutmelding gaat krijgen, bij de akra mapping word de sls uit gezet.

klopt, motorstoringslampje zal branden wanneer je sls stekker los haalt, kunt er dan wel gewoon mee rijden. tenzij je een sls kit hebt van een andere fabrikant waar meestal een contrastekker mee wordt geleverd om de sls voor de gek te houden en dus geen storing te geven. de dealer kan het lampje uitzetten icm laden akra mapping.
 
Wel gemerkt dat mijn Reservoir van me koppeling ergens lekt, iemand ook al gehad? Ga het eens moeten bekijken alleszins..


Jaa heb k ook gehad !!

Nieuwe reservoir besteld, lekt bij de pakking en is niet los te koop moest het hele zooi kopen kost iets van 47 euro uit m'n hoofd plus nog fluid 75 minirale olie moet er in dat is heel belangrijk !!
 
Voor de koppeling kan je ook gewoon lhm+ gebruiken. Is ook minerale olie en kost maar een paar euro per liter.
Online te krijgen of even langs de Citroën garage.
Vooral geen remvloeistof gebruiken, dan gaan je seals aan gort en krijg je lekkages.
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een plaatje van de mijne (net gepoetst)

18342039_1559389297428344_1356251634233119532_n.jpg


:9~ *O*
 
Laatst bewerkt:
blijkt inderdaad het potje/rubber te zijn. Dit zou komen door het te hard aanspannen van de dop.. Blijkt bij Ducati het geval te zijn die dezelfde potjes gebruiken.

2016 Model gebruikt blijkbaar wel DOT 4 remvloeistof ipv minerale! Er was even paniek omdat ik zei dat ik er Dot 4 in had gedaan ( zoals op het dekseltje staat. ) Even in de computer gekeken en is veranderd naar Dot 4 ( BJ 2016 ).

Was toch bij de dealer, na controle chassis nr had ik nog een recall staan. De Linker achteras moer moet op ! 350 NM ! staan.
 
Omdat het een overjarige fiets is, kijk maar naar koplamp, dashboard en subframe/achterkant.
Is een 2014/2015/2016 fiets die dit jaar op kenteken is gezet.

Aah idd ik zie het...
Deze maand vakantiegeld, zit dan op 75% ongeveer van een nieuwe duke
Nog paar maandjes sparen misschien wel Augustus
 
blijkt inderdaad het potje/rubber te zijn. Dit zou komen door het te hard aanspannen van de dop.. Blijkt bij Ducati het geval te zijn die dezelfde potjes gebruiken.

2016 Model gebruikt blijkbaar wel DOT 4 remvloeistof ipv minerale! Er was even paniek omdat ik zei dat ik er Dot 4 in had gedaan ( zoals op het dekseltje staat. ) Even in de computer gekeken en is veranderd naar Dot 4 ( BJ 2016 ).

Was toch bij de dealer, na controle chassis nr had ik nog een recall staan. De Linker achteras moer moet op ! 350 NM ! staan.

Zit er nog wel een magura koppelingspomp op de 2016? Of zijn ze ook daarmee overgestapt naar iets anders?
 
Laatst bewerkt:
Effe plaatje van Akrapovic overgenomen van Koen Witjes 👍👌[afbeelding]
:9~ patser!!!. Staat hem goed!.


@geerd.
Dit is enkel een "slip on" oftewel akra demper en niet de voorbochten. (Akra evo systeem kun je herkennen aan kortere demper, demper onder schuinere hoek, blauw verkleurde voorbochten en een mooi conpacte middendemper onder het blok)
Evo systeem kost 2450 ex montage, SAS systeem moet verwijderd worden,mapping aangepast komen nog wel paar uurtjes bij en zit enkele procenten marge op dus stunten kunnen ze niet met de prijzen etc Wacht even tot largerproject op jou vraagt reageert. Nieuwe evo systeemen zijn zo min of meer niet meer te verkrijgen ivm euro 4 norm etc. Lang verhaal largerproject weet alle details die zit met het probleem voor zijn evo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan