KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd goed om de gezichten te zien achter de nicknames.
Zo gauw ik me comfortabel genoeg voel op de motor ga ik een keer een rondje mee rijden. :Y
 
Haha ja. De aliepovic klonk gewoon zo ruk. Ik dacht dat is alleen op te lossen door de kat eronder uit te halen. Maar de echte akra klinkt met kat gewoon prima. En zonder... ja oorverdovend.. het is mij idd 'te'

Je mag lachen :P
Hahahaha ik zou gewoon lekker voor een origineel vol Akra systeem gaan.... kost wat maar dan heb je ook wat.
 
'n voordelige oplossing..... en geen problemen in bv. Duitsland....

De standaard demper; einddeksel eraf. In de einddeksel zit een pijp
gelast.(eigenlijk 'n DB-killer dus) Met slijptol zo'n 13 cm van deze pijp afhalen
en de deksel weer opnieuw met popnagels monteren.

fixed
 
Laatst bewerkt:
Sjonge jonge jonge, ik heb bij mijn nieuwe motor niet eens een std demper gekregen :(.


Is hier iemand die zijn katalysayor nog in de hoek heeft liggen? Bied kist bier naar keuze, wil ermee experimenteren. (Verneuken maar dan netjes verwoord haha)
 
Sjonge jonge jonge, ik heb bij mijn nieuwe motor niet eens een std demper gekregen :(.


Is hier iemand die zijn katalysayor nog in de hoek heeft liggen? Bied kist bier naar keuze, wil ermee experimenteren. (Verneuken maar dan netjes verwoord haha)
Heb er nog 1 .
Moet wel Ff zoeken en gevonden.
Wel afhalen omgeving katwijk aan zee
 
Laatst bewerkt:
Sjonge jonge jonge, ik heb bij mijn nieuwe motor niet eens een std demper gekregen :(.


Is hier iemand die zijn katalysayor nog in de hoek heeft liggen? Bied kist bier naar keuze, wil ermee experimenteren. (Verneuken maar dan netjes verwoord haha)
Krent
 
'n voordelige oplossing..... en geen problemen in bv. Duitsland....

De standaard demper; einddeksel eraf. In de einddeksel zit een pijp
gelast.(eigenlijk 'n DB-killer dus) Met slijptol zo'n 13 cm van deze pijp afhalen
en de deksel weer opnieuw met popnagels monteren.

fixed
Bin there ...
Het veranderd wel iets maar niet veel ,was de moeite eigenlijk niet waard

full

full



de broodbox houd het meeste geluid tegen
Zie de binnenkant (van geleende foto )

full
 
voor mij klinkt het prima, acrapovic zonder DB killer.

zo'n beetje het zelfde als mn 990 met carbon leovince incl db killer

denk dat ik op Zolder er niet meteen vanaf gestuurd wordt, over een paar weken weten we het :]


Wat zijn de ervaringen op het circuit met:

slipon Arcrapovic,

full system Acrapovic

slipon Acrapovic met de bodis katvervanger?
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier ervaring met zijn/haar KTM Duke te financieren? Ik wil volgend jaar naar een Duke gaan kijken met inruil van mijn Kawa Z1000 uit 2014, maar ik vrees dat het gat iets te groot gaat worden :P
 
Iemand deze al gemonteerd, en zoja, heb je wat meer foto's?

Kan op het web maar een foto vinden

Kost 280e

Motorspoiler puig:
full
 
Iemand hier ervaring met zijn/haar KTM Duke te financieren? Ik wil volgend jaar naar een Duke gaan kijken met inruil van mijn Kawa Z1000 uit 2014, maar ik vrees dat het gat iets te groot gaat worden :P


Financieren zou ik nooit aan beginnen, door sparen totdat je er een voor jezelf kan kopen.
5 hebben voordat je 3 uitgeeft...
 
Iemand hier ervaring met zijn/haar KTM Duke te financieren? Ik wil volgend jaar naar een Duke gaan kijken met inruil van mijn Kawa Z1000 uit 2014, maar ik vrees dat het gat iets te groot gaat worden :P
Wil je vest een eind op weg helpen door de z1000 over te nemen. Laat tzt maar weten via pb ;) :t .

Sinds kort een superduke in bezit. Maakt het motorijden wel weer leuk ! Al aardig wat motoren gehad (r1's, r6,ninja,gsxr,z75p,er6n,smc 690 etc) :9~ :] maar dit is anders.
 
Zal het oude type evo zijn geweest,KTM begint eind april met uitleveren van de 2017 evo systeem, staan er meer dan 500 in backorder.

Weet je toevallig ook wat de verschillen zijn tussen de "oude" en de nieuwe (omdat die wel gewoon past) ?

Ik ben nogsteeds hard aan het twijfelen over welke aanpassingen ik wil doen. Ik heb ook nog geen impulsieve aankopen kunnen doen omdat ik het te druk had :9

Nog even doorsparen voor een evo met alles erop en eraan, of een demper, katvervanger, sas kit, luchtfilter en pc5 los aanschaffen....wat zouden jullie doen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan