largeproject
MF veteraan
verkoop jij een systeem?
Sorry, las hem verkeerd, nieuw iets van €2437, ik heb de mijn verkocht voor iets meer als €1500,gebruikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
verkoop jij een systeem?
Zit wel in de planning. Maar geen compleet systeem .
Zit te denken aan een Sc project of een HP corse. De Akra is natuurlijk ook gaaf maar jammer genoeg aan de prijs.
Die vind ik ook mooi. Nu alleen de 1290 nog
Dat wordt nog ff geduld hebben
heb je hem nog en wil je er vanaf?
wil het wel proberen
Als ik het goed heb past het systeem van de vorige SD ook op de nieuwe.... correct me if i'm wrong.
Anders is dit een mooi systeem wel wat schade op de bocht.
KTM Superduke 1290 evolution anlage, Optional("1.000 €")
Motorradteile & Zubehör | eBay Kleinanzeigen
Niet alleen schade aan de voorste bocht, ook de middendemper is gescheurd geweest, uitlaat liggen laten, de middendemper is naar een race of 5 op, met een beetje pech scheurt hij in ze geheel open.
Je kunt het voorste stuk incl middendemper loskopen, maar dan zit je bijna aan het zelfde bedrag als compleet nieuw.
Km afwijking is alleen te wijzigen door andere abs rotors te monteren, deze zijn aftersales in de handel te verkrijgen, van KTM hoef je niets te verwachten want die verschuilt zich achter VDO en die zegt dat de teller afwijking voldoen aan de StvzO regels en die zijn 10% plus 4km.
Gas respons was bij mij in de sport stand veel abrupter, tevens staat hij meer slip toe.
Verbruik????geen idee, daar let ik nooit op, bij geen enkele motor heeft me dat nog geboeid. Klinkt misschien raar, maar ik koop geen motor voor de zuinigheid.
Heb het 2017 model. Tot nu to na ruim 200 km gereden geeft hij op de boordcomputer aan dat ik ongeveer 1 op 17 heb gereden. Versnellingsbak schakelt goed zowel met als zonder koppeling ( quikshifter) ik merk ook weinig tot geen verschil tussen sport en street. Wel knippert het lampje van de tractioncontrol bij street eerder als bij sport als je flink gas geeft.Net nog wat km gemaakt voor de eerste 1000
Wat observaties.
Teller wijkt 10% af tov gps, is daar wat aan te fixen? Vind het nogal veel.
Voel weinig verschil tussen de sport en street (gasresonse lijkt iets slomer, maar nauwelijks voelbaar). Is dat boven de 6500 touren anders?
Grijpt de tractiecontrole ook later in in sportmodus?
Neutraal is moeilijk te vinden, vaak geeft display niets aan en zit ie er tussen. Wordt dat met de km's beter?
Verbruik van gem 1:14.5 met rustig inrijden valt me een beetje tegen. Is verbruiksmeting op computer accuraat? Had wat fouten gemaakt met resetten van teller, dus heb mn eigen verbruik nog niet kunnen narekenen aan de pomp.
Welke benzine tanken jullie en is er voelbaar verschil? Wat verbruiken jullie gemiddeld
Bij mn 990 was daar geen verschil in te voelen....
Sinds gisteren in mijn bezit =D
[afbeelding]
Iemand van jullie ervaring met de bodis katvervanger?
Ik wil deze graag plaatsen icm deze demper omdat ik 'm nog iets te lief vind klinken zeg maar, mag wel luider en dieper.
Moet je dan de SAS verwijder kit ook doen of is dat optioneel?
De SD moet daarna afgesteld worden, moet dat met tussenkomst van een PC, of kunnen ze ook gewoon in de ECU van je KTM?
Gefeliciteerd met je aanwinst daniël, ik ga ook maar weer eens bij de jumbo solliciteren :p.
Zijn de dukes in de aanbieding ofzo!! Haha.
Grrr vandaag was mijn kenteken nog niet binnen. Morgen hoop ik de duke op te halen , duimen voor mooi weer!
Gefeliciteerd.... wat is dat nou voor Alipovic demper
Als je de kat gaat vervangen is een sas kit wel aan te raden anders krijg je hevige klappen die je demper binnen nog time uit elkaar laat vallen.
Afstellen kan zowel in de ecu als met een pc5. Pc5 is makkelijker af te stellen alleen moet je wel weer een pc5 gaan aanschaffen.
Gefeliciteerd.... wat is dat nou voor Alipovic demper
Als je de kat gaat vervangen is een sas kit wel aan te raden anders krijg je hevige klappen die je demper binnen nog time uit elkaar laat vallen.
Afstellen kan zowel in de ecu als met een pc5. Pc5 is makkelijker af te stellen alleen moet je wel weer een pc5 gaan aanschaffen.
Weet je het zeker.....
Zo, gisteren bike naar Hyperpro gebracht voor totale aanpassing van veerpartij, in de loop van volgende week weer halen en dan gaat voor mij seizoen beginnen, mits redelijk droog weer en na montage van de Healtech quickshifter (brandstofonderbreking), om e.e.a. uit te testen of het nieuwe progressieve veerpakket (lineair standaard) een nog beter en strakkere fiets tot gevolg heeft.
Na het lezen van post vandaag, ben ik het geheel eens met bovenstaande dat je een PC5 aan zal moeten schaffen om een eventueel nieuwe mapping te schrijven en niet rechtstreeks via de ECU. Ik zelf heb de Akrademper (met killer inside + race luchtfilter) en bodis catvervanger gemonteerd zonder nieuwe mapping maar met prima donkere sound.
Dit alleen al vanwege de enorme gewichtsbesparing maar het is niet nodig om de sas kit te monteren, omdat je hevige klappen zou krijgen als je het niet zou doen, klappen blijven volledig achterwege. Demper op foto lijkt mij een oud type Wings demper, i.i.g. geen Akra.
Mijn antwoord op de vraag over het brandstofverbruik; hier ben ik vrij nuchter in, hobby kost geld, je wil toch "freude am fahren" hebben, dan is verbruik voor mij bijzaak, zo tussen 1:11 en 1:13,5 (sportieve rijstijl, stand sport) op verbruiksmeter die redelijk accuraat is. Tank meestal euro loodvrij met af en toe een tank super.
Trouwens, iemand nog belangstelling voor z.g.a.n. heuptas, prijs €25,-
[afbeelding]
blijf ik het even volgen over de healtech ,of die echt goed werkt op de 1290.....Zo, gisteren bike naar Hyperpro gebracht voor totale aanpassing van veerpartij, in de loop van volgende week weer halen en dan gaat voor mij seizoen beginnen, mits redelijk droog weer en na montage van de Healtech quickshifter (brandstofonderbreking), om e.e.a. uit te testen of het nieuwe progressieve veerpakket (lineair standaard) een nog beter en strakkere fiets tot gevolg heeft.
Na het lezen van post vandaag, ben ik het geheel eens met bovenstaande dat je een PC5 aan zal moeten schaffen om een eventueel nieuwe mapping te schrijven en niet rechtstreeks via de ECU. Ik zelf heb de Akrademper (met killer inside + race luchtfilter) en bodis catvervanger gemonteerd zonder nieuwe mapping maar met prima donkere sound.
Dit alleen al vanwege de enorme gewichtsbesparing maar het is niet nodig om de sas kit te monteren, omdat je hevige klappen zou krijgen als je het niet zou doen, klappen blijven volledig achterwege. Demper op foto lijkt mij een oud type Wings demper, i.i.g. geen Akra.
Mijn antwoord op de vraag over het brandstofverbruik; hier ben ik vrij nuchter in, hobby kost geld, je wil toch "freude am fahren" hebben, dan is verbruik voor mij bijzaak, zo tussen 1:11 en 1:13,5 (sportieve rijstijl, stand sport) op verbruiksmeter die redelijk accuraat is. Tank meestal euro loodvrij met af en toe een tank super.
Trouwens, iemand nog belangstelling voor z.g.a.n. heuptas, prijs €25,-
[a
ng]
Zo, gisteren bike naar Hyperpro gebracht voor totale aanpassing van veerpartij, in de loop van volgende week weer halen en dan gaat voor mij seizoen beginnen, mits redelijk droog weer en na montage van de Healtech quickshifter (brandstofonderbreking), om e.e.a. uit te testen of het nieuwe progressieve veerpakket (lineair standaard) een nog beter en strakkere fiets tot gevolg heeft.
Na het lezen van post vandaag, ben ik het geheel eens met bovenstaande dat je een PC5 aan zal moeten schaffen om een eventueel nieuwe mapping te schrijven en niet rechtstreeks via de ECU. Ik zelf heb de Akrademper (met killer inside + race luchtfilter) en bodis catvervanger gemonteerd zonder nieuwe mapping maar met prima donkere sound.
Dit alleen al vanwege de enorme gewichtsbesparing maar het is niet nodig om de sas kit te monteren, omdat je hevige klappen zou krijgen als je het niet zou doen, klappen blijven volledig achterwege. Demper op foto lijkt mij een oud type Wings demper, i.i.g. geen Akra.
Mijn antwoord op de vraag over het brandstofverbruik; hier ben ik vrij nuchter in, hobby kost geld, je wil toch "freude am fahren" hebben, dan is verbruik voor mij bijzaak, zo tussen 1:11 en 1:13,5 (sportieve rijstijl, stand sport) op verbruiksmeter die redelijk accuraat is. Tank meestal euro loodvrij met af en toe een tank super.
Trouwens, iemand nog belangstelling voor z.g.a.n. heuptas, prijs €25,-
[afbeelding]