KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
De standard spiegels kun je niet inklappen.
Aah oke, dan zal het denk ik niet gaan.
Lol gister pa en ma zo ff appie gedaan, dat ik even was wezen kijken bij de dealer.
5 min later belt pa op ja wij doen ook nog wel 5k erbij ! Uhh oke??

Nu komt het ineens wel snel dichtbij straks nog belasting terug 3900,-
Vakantiegeld, misschien deze zomer nog wel :P
 
Baal jij even met je ouwelui haha.
Ik koop je oude bike wel :p.
Staan nog een paar overjarigr modellen voor scherpe prijzen bij de dealers.
 
Baal jij even met je ouwelui haha.
Ik koop je oude bike wel :p.
Staan nog een paar overjarigr modellen voor scherpe prijzen bij de dealers.

CBR1000F met kuipschade, fan gaat niet open wanneer warm.(staat al 4 jaar buiten)
ALtijd woon werk verkeer, nu hoeft dat niet meer en wist dat ik een nieuwe/andere bike wou dus vond het zonde om nog geld te steken in de cbr.

Nieuwe achterband is al bijna 10% van de aankoop prijs laat staan even een grote beurt doen en de fan laten maken, (zekering was het niet, waarschijnlijk hele contact los dit dat)

Maja gewoon olie, remblokken, ketting in de gaten houden.
En rijden zolang je maar rijwind hebt niks aan de hand hehehe :P
Ik verkoop hem liever niet particulier, moet eigenlijk grote beurt hebben en binnenkort nieuwe achterband dat is bijelkaar meer dan de verkoopprijs denk ik.
 
Ik mag me binnenkort ook eigenaar noemen van de superduke.
Een belgische import waarvoor ik binnenkort een afspraak heb met de RDW

Gaan deze moeilijk doen ivm de uitlaat? Er zit namelijk een akrapovic EVO onder.
Worden er DB-metingen gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Ik mag me binnenkort ook eigenaar noemen van de superduke.
Een belgische import waarvoor ik binnenkort een afspraak heb met de RDW

Gaan deze moeilijk doen ivm de uitlaat? Er zit namelijk een akrapovic EVO onder.
Worden er DB-metingen gedaan?

Nee db meting doen ze niet. Bij EU motoren starten ze die dingen vrijwel nooit. Wat ze checken is het framenummer, bloknummer en kmstand.

Doe voor de zekerheid de DB killer in de uitlaat... maar ga er vanuit dat ze 'm niet eens gaan starten :)
 
Vreemd dat je QS al werkt, zou volgens de instructie boek pas naar 1000km geactiveerd mogen worden, vandaar dat ik er van uit ging dat het pas daarna geactiveerd kan worden.
Als ie 1600 stationair draait, dan rolt ie met dat toerental ook over de rotondes, oude type draaide minder toeren.
Nee hij werkt al perfect . Heb net instructieboek opgehaald en daar staat in dat hij stationair tussen de 1400 en 1600 toeren draait dus dat klopt wel . In ieder geval bedankt !
 
Laatst bewerkt:
CBR1000F met kuipschade, fan gaat niet open wanneer warm.(staat al 4 jaar buiten)
ALtijd woon werk verkeer, nu hoeft dat niet meer en wist dat ik een nieuwe/andere bike wou dus vond het zonde om nog geld te steken in de cbr.

Nieuwe achterband is al bijna 10% van de aankoop prijs laat staan even een grote beurt doen en de fan laten maken, (zekering was het niet, waarschijnlijk hele contact los dit dat)

Maja gewoon olie, remblokken, ketting in de gaten houden.
En rijden zolang je maar rijwind hebt niks aan de hand hehehe :P
Ik verkoop hem liever niet particulier, moet eigenlijk grote beurt hebben en binnenkort nieuwe achterband dat is bijelkaar meer dan de verkoopprijs denk ik.

50e }) sloopgeld. Strip ik hem zelf wel haha.

@ KAOZ gefeliciteerd! Foto van de bike?

Ik voel een superduke meeting/ritje en bbq aankomen :9
 
50e }) sloopgeld. Strip ik hem zelf wel haha.

@ KAOZ gefeliciteerd! Foto van de bike?

Ik voel een superduke meeting/ritje en bbq aankomen :9
Denk dat ik gewoon langs ten kate ga ofzo heeft tie ook zijn laatste beurt gehad in 2014 voor de vakantie naar Zwitserland.
 
Dat klopt,maar evo heeft dan ook geen e goedkeuring, voor "race use only" das verzegelen ze dat boutje dan ook niet.
Bij een E keur uitlaat is het niet de bedoeling dat ie verwijdert gaat worden, maar is wel heel makkelijk te doen, echter bij de nieuwe euro 4 uitlaten zijn de fabrikanten verplicht dat het eigenlijk niet meer kan om de killer te verwijderen.

Eerst deden de fabrikanten net een laspuntje naast het boutje, wat je dus in 1 keer los kon draaien, later dezen ze hem dicht lassen de imbus bout, dus gaatje boren, torx bitje erin slaan en draaien.



Denk dat dat bij deze ook is. Ga het morgen maar eens uitboren

R&G kentekenplaathouder gemonteerd. Krijg de 2 meegeleverde beugeltjes er niet op. Zit prima zonder het extra spul


Kenteken verlichting steekt niet ver genoeg over mn kentekenplaathouder (zon plastic dealerding)
Maar eens zoeken naar gele boutjes om door de plaat heen te boren
 
Denk dat dat bij deze ook is. Ga het morgen maar eens uitboren

R&G kentekenplaathouder gemonteerd. Krijg de 2 meegeleverde beugeltjes er niet op. Zit prima zonder het extra spul


Kenteken verlichting steekt niet ver genoeg over mn kentekenplaathouder (zon plastic dealerding)
Maar eens zoeken naar gele boutjes om door de plaat heen te boren


Weet iemand wat die rottweiler sas kit kost?

En wie heeft die mod gedaan?

 
Net effe duozitafdekking en tankpad gemonteerd 😃😃👍
full
 
Tijdens mijn nachtdiensten heb ik vaak de tijd om eens lekker op internet naar leuke onderdelen/accessoires te kijken. Hoe meer ik tegenkom hoe meer vragen ik eigenlijk heb... :?

Ik heb dus een klein lijstje gemaakt van wat ik graag wil hebben om van die euro4 rommel af te komen:

SAS + cannister remove van rottweiler performance
Katvervanger van Arrow.
Andere einddemper van sc-project of HP corse.

Nu is de vraag, ze hebben bij rottweiler ook fuel dongels heeft iemand daar ervaring mee ?

@Padde990 Krijg je geen foutcode na het installeren van het akra systeem na het verwijderen van de uitlaatklep/servo ?

@ SDHenri Die navigatie steun ziet er goed uit zeg, wil je ook verklappen waar je die vandaan hebt :P

Alvast bedankt voor de antwoorden en een fijn weekend allemaal !!
Zit ook te kijken naar een einddemper van sc-project of HP corce . Alleen jammer dat hij van HP corce niet goedgekeurd is .
 
Geplakt, zit in power parts aasortiment ook in andere kleuren vekrijgbaar.

Kunnen we geen groepskorting krijgen voor die rotweiler filter en sas plaatjes?
 
Zo een rotweiler filter is dat alleen puur om een andere uitlaat demper er op te zetten ?
 
Als ik het goed heb is de originele filterbox er benauwd bemeten en de rotweiler is een open filter zonder box die kan veel meer en sneller lucht doorlaten.

Grrr baal dat ik de duke niet voor het weekend heb ipgehaald ... duimen op mooi weer aankomend weekend
 
Als ik het goed heb is de originele filterbox er benauwd bemeten en de rotweiler is een open filter zonder box die kan veel meer en sneller lucht doorlaten.

Grrr baal dat ik de duke niet voor het weekend heb ipgehaald ... duimen op mooi weer aankomend weekend
Maar dan moet die daarna toch wel helemaal weer opnieuw afgesteld worden op de bank.
 
Zit ook te kijken naar een einddemper van sc-project of HP corce . Alleen jammer dat hij van HP corce niet goedgekeurd is .

Dat zie ik nu pas, ik zat op eBay te kijken waar de verkoper er wel bij heeft staan dat die is goedgekeurd. Op de website van hpcorse zelf staat inderdaad van niet.
 
Kunnen we geen groepskorting krijgen voor die rotweiler filter en sas plaatjes?

Ik zat te kijken voor zo'n SAS + canister stage 3 set. Omdat het uit de VS moet komen is het misschien beter als ze zoiets juist los opsturen. Dat kleine spul doen ze misschien wel in een envelop of klein doosje en met een beetje geluk hoef je geen invoerrechten e.d. te betalen.

Als ik het goed heb is de originele filterbox er benauwd bemeten en de rotweiler is een open filter zonder box die kan veel meer en sneller lucht doorlaten.
Maar dan moet die daarna toch wel helemaal weer opnieuw afgesteld worden op de bank.

In feite moet de motor opnieuw afgesteld worden na het veranderen van de airbox of na bijvoorbeeld het plaatsen van een katvervanger.
 
[VERKOCHT/ INGERUiLD] Ik zie de belangstelling voor de Superduke 1290r flink groeien. Misschien iemand interesse in die van mij? Hij gaat weg omdat ik (ook wegens mijn wervelfractuur) een adventure ga kopen. Is van 2014, in speciale uitvoering, nog slechts 9800 km op de teller met veel extra's. En als kers op de taart extra fabrieksgarantie tot 16 september 2018!
Zie MP-advertentie (http://link.marktplaats.nl/m1145364116)
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan