The DanMan
MF veteraan
LOL pitoresk dealertje haha
Ja dan woon je in Bodegraven en kom je hier vragen hoe je aan zo’n zadel komt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
LOL pitoresk dealertje haha
Ben al een tijdje op zoek naar een ergo-seat (KTM Powerparts) voor mijn 1190 adventure. Hoeft niet verwarmd te zijn, hebben jullie tips waar deze te verkrijgen zijn? 2e hands zou ik ook prima vinden.
Simpel iedere KTM dealer kan het bestellen, het is immers een KTM power part. Als je 2de hands wilt kan je eBay proberen
Voor 135 per zadel (nieuw) ga je toch niet op zoek naar een 2e handse.
Ik vind de R zadel van mijn 1190 perfect dus ik hoef sowieso niks anders
Weet iemand of de 13-16 akra uitlaat compitabel is voor de 2018 SAS?
Op webshops wordt wel een verschil gemaakt en kun je voor 13-16 een akra uitlaat kopen of voor 17-19 een akra uitlaat kopen.
You are being redirected...
You are being redirected...
Weet iemand of de 13-16 akra uitlaat compitabel is voor de 2018 SAS?
Op webshops wordt wel een verschil gemaakt en kun je voor 13-16 een akra uitlaat kopen of voor 17-19 een akra uitlaat kopen.
You are being redirected...
You are being redirected...
We krijgen heel regelmatig de vraag over wat is het verschil tussen de Euro3 en de Euro4 uitlaat dempers.
Hier even de verduidelijking.
Het grootste verschil tussen de beide versies is de verwijderbare db-killer.
Op de Euro4 is deze niet meer verwijderbaar.
Vanaf 1 Januari 2017 zijn de nieuwe motoren dus onderhevig aan de Euro4 norm. Deze nieuwe norm eist dus dat de db-killer niet meer verwijderbaar mag zijn zonder schade aan te brengen om deze te kunnen verwijderen. Er zijn nog een groot aantal modellen motorfietsen die onveranderd zijn (wat de uitlaat betreft althans) sinds de invoering van deze norm, ik denk maar aan de MT-07, MT-09, BWM GS1200, enz…
Voor deze motoren zijn er dus meestal 2 versies verkrijgbaar in de uitlaten, Euro 3 en Euro4 (voor de modellen van vanaf 2017) Concreet passen dus de Euro3 versies hierop, ze zijn enkel niet legaal.
Voor de nieuwe modellen na 2017 zal er enkel nog een Euro 4 demper verkrijgbaar zijn. Hou er dus rekening mee dat uw nieuwe demper een gelaste db-killer kan hebben. Sommige merken maken het nog vrij eenvoudig om deze alsnog te verwijderen, bij andere is het een stuk moeilijker of soms onmogenlijk om deze er nog uit te halen. Dus bij twijfel best een navragen!
Ja inderdaad heb het volgende over gevonden:
Euro3 vs. Euro4 uitlaten, wat is het verschil? - KGL Racing blog
Ik denk niet dat ik wordt gecontroleerd of mijn uitlaat euro 3 of euro 4 norm is. Ben ook beniewd wat de sanctie is.......
Dat vocht heb ik ook gehad op mijn 1190, betekende een nieuw display onder garantie.
Dat van die ketting is normaal.
Ketting loopt niet aan. Komt door de ketting geleider. Niets mis mee.2 dingen zijn me vandaag opgevallen.
Vocht achter de tellers en aanlopen van de ketting. Hebben jullie enig idee?
Ik denk dat ik eerdaags toch de fuel dongles van Rottweiler ga bestellen.
Dat moet volgens de gebruikers zo’n wereld van verschil opleveren qua driveability bij lage toeren dat het mij de €59,95 wel waard is.
Nice. Ik ben ook erg benieuwd naar het brandstofverbruik na het plaatsen van de dongles.
Ik ook! Maar nog meer eigenlijk of dat irritante aan/uit effect er voorgoed mee verdwijnt.
Heb jij nog steeds plannen om hun luchtfilter set in te bouwen?
Ik heb de gehele reutemeteut. Behalve catloze voorbocht en een power commander.
Ik merk dat over de gehele range er niet meer het twijfelachtige is en het traction control lampje nu bijna permanent aanstaat als je plank geeft.
Qua verbruik blijf ik nu met sportief rijden tussen de 1 op 16/17, voorheen de grootste moeite om een op 16 te halen.
Als ik naar mijn werk rijd is hij iets zuiniger, ik denk dat ik van de 18.4 naar de 18.9 ben gegaan.
Aangezien ik nu met handvat verwarming rijdt is dat toch netjes.
Alleen door het luchtfilter maakt de motor zo'n machtig geluid en trekt hij zo lekker door dat ik nu wel vaker de motor doortrek. Hij is ook luider geworden door dit luchtfilter als ik naar mijn uitlaat geluid luister
Alleen als je onderbouwing is om het te doen zodat de motor zuiniger is, moet je het niet doen. Je moet wel heel veel rijden wil je dat terugkrijgen. Ik wel dat je met een power commander nog efficiënter kan zijn, maar dat ben je sowieso als je een motor goed laat afstellen