YAMAHA 125 cc
Flying dutchman
Oke dankjewel ik ga het na vragen bij de dealer waar ik hem gekocht heb, Marokko is nog wel een droom om een keer door heen te gaan.
Bedankt.
In dat geval moet je dus vooraan rijden mits je filter niet 100% werkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oke dankjewel ik ga het na vragen bij de dealer waar ik hem gekocht heb, Marokko is nog wel een droom om een keer door heen te gaan.
Bedankt.
Ik mis mijn ktm 520 exc racing in het lijstje.
Het "winter"motor seizoen is weer begonnen, dus mijn xv1900 in het vet, onder zijl en mijn crosser weer uit de schuur gehaald.
Ik wil ff zeggen dat de onderhouds intervallen reuzen mee vallen. Ik hou het niet op olie verversen en kleppen controleren bij 15 uur of 100 liter te hebben getankt volgens het boekje. Ik rij nu al vanaf de herfst en denk dat ik pas onderhoud hoef te plegen in het voorjaar. Ik rij natuurlijk niet off-raod, maar knal alleen over de grachten van Amsterdam.
Ik ben zeer tevreden over deze competitie cross motor voor woon-werk verkeer. Competitie motoren zien er mooi slank en modern uit vergeleken met een enduro van bijv. 2001.
Voor diegenen die ook door rijden, veel plezier.
gr.
René
Ps: dat milieu Euro4 geneuzel, wie heeft daar ook last van?
Op lagere snelheid/lage toeren lijkt het wel alsof ‘ie gesmoord wordt. Zelfde met wegrijden bij het stoplicht.
Nu is het installeren van een PC V wel een heel drastische (en dure) ingreep.
Kan de ecu niet aangepast worden?
Of bijv een cat vervanger monteren?
Iemand tips of ervaring daarmee?
De KTM heeft 2 loops in zijn ecu zitten een gesloten en een open.
Bij de gesloten loop zit je onder de 5500 toeren of onder 20% gas. Als je in de gesloten loop zit rijdt je motor armer, dit is te merken aan het bokkerige gedrag onderin en het inhouden van de motor.
De fuel dongles geven een valse waarde door; wat er voor zorgt je AFR (de air fuel ratio) naar boven wordt geschroefd en je motor niet arm loopt. Dit zal ervoor zorgen dat je motor veel soepeler optrekt van onderuit en dat je ook een minder warme motor moet krijgen.
Je moet het zeker doen, Offroad rijden is uberhaupt al super voor je motor ervaring en rijgevoel. Enige tip zoek wel een georganiseerde tocht, niet alleen omdat het helpt als je nog geen ervaring hebt; maar Marokko is niet het leukste land om in verdwaald te raken spreek ik uit ervaring.Oke dankjewel ik ga het na vragen bij de dealer waar ik hem gekocht heb, Marokko is nog wel een droom om een keer door heen te gaan.
Bedankt.
Enige tip voor je motor is wel een echte skidplate nemen.
Ik zie bij die eerste toch zeker dat ie aan één van de boutjes van het carterdeksel vast zit. Het middel is daarmee erger dan de kwaal, lijkt me.Skidplate staat op het moment ook bovenaan op het lijstje, enkele suggesties. had zelf deze gevonden DEZE. Word bevestigt aan het frame en niet aan het motorblok. of is die van outback motortek dan beter? outback motortek
Ik heb zelf de KTM eigen skidplate, puur omdat deze er bij mij al onder zat. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad en heb hem toch al vaak genoeg over keien en boomstammen gegooid. Uiteindelijk gaat de voorkeur altijd uit naar een die aan het frame vast zit, maar je kan het natuurlijk zo extreem maken zoals je zelf wiltSkidplate staat op het moment ook bovenaan op het lijstje, enkele suggesties. had zelf deze gevonden DEZE. Word bevestigt aan het frame en niet aan het motorblok. of is die van outback motortek dan beter? outback motortek
Ik zie bij die eerste toch zeker dat ie aan één van de boutjes van het carterdeksel vast zit. Het middel is daarmee erger dan de kwaal, lijkt me.
In 2019 ga ik de overstap maken naar de 1290 sd gt.
Ik heb veel plezier gehad aan de adventures. Zowel de 1190 als de 1290.
Maar voor de komende tijd maar ff eens wat anders.
Blijf deze topic volgen, want blijft een KTM en een 1290 blok.
Tank beschermers. Zitten links en rechts onder de tank
ah! thanks.
ik hoopte dat het kleine kapjes zouden zijn die de zijkant van je blok beschermen, zou leuk staan op mijn SD.
Maar dat gaat niet passen dus.
Vraag: kan ik zonder problemen de accu uitbouwen? En belangrijker, zonder verlies van gegevens de accu er weer in zetten?