KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

komende van de man die een foto van een GS in een 1290 topic post 😖🤫😉
Tsja, je ziet al naar welke schone deerne zijn hart verlangt. En liefde maakt duidelijk blind! Blind voor haar scheten (bij KTM hoor je een motor uit de uitlaat komen en geen prrrrr). Blind voor haar veel te soepele benen die je waggelend over straat laten gaan. Arme Danny!
 
Ik rijdt zelf pas sinds zo'n 6 maanden KTM na bijna 8 jaar op een Suzuki V-Strom 650. Zou nog liever weer zo'n 650 kopen dan zo'n saaie GS. Heb meermaals en verschillende modellen van de 1200 mogen proberen en ook de 1250 een middagje. Super makkelijke fiets, weinig op aan te merken. Behalve dat er ongeveer evenveel karakter in zit als alcohol in een 0,0 biertje.
 
Ik rijdt zelf pas sinds zo'n 6 maanden KTM na bijna 8 jaar op een Suzuki V-Strom 650. Zou nog liever weer zo'n 650 kopen dan zo'n saaie GS. Heb meermaals en verschillende modellen van de 1200 mogen proberen en ook de 1250 een middagje. Super makkelijke fiets, weinig op aan te merken. Behalve dat er ongeveer evenveel karakter in zit als alcohol in een 0,0 biertje.

Ik hou wel van voorspelbaar, en makkelijk. Zo heb ik m’n vriendinnen ook het liefst :9

Na 20 jaar rijden verleg je soms je focus. Van sportief naar iets minder sportief.
Een Vstrom 650 vergelijken met een GS ga ik geeneens serieus op in als je het niet erg vind.
 
Ik hou wel van voorspelbaar, en makkelijk. Zo heb ik m’n vriendinnen ook het liefst :9

Na 20 jaar rijden verleg je soms je focus. Van sportief naar iets minder sportief.
Een Vstrom 650 vergelijken met een GS ga ik geeneens serieus op in als je het niet erg vind.
Ik moet zeggen dat ik het wel een mooie dame vindt. Zeker als ze opgemaakt is in het rood, wit en blauw. Daarnaast heeft ze kort geleden heeft ook wat gewicht verloren. Wat haar m.i. zeker aantrekkelijker maakt.

Moet zeggen dat die laatste 1290 ook het rauwe randje van mijn 1090 mist. Die is zeker ook voorspelbaarder en makkelijker geworden 😁.
 
Ik hou wel van voorspelbaar, en makkelijk. Zo heb ik m’n vriendinnen ook het liefst :9

Na 20 jaar rijden verleg je soms je focus. Van sportief naar iets minder sportief.
Een Vstrom 650 vergelijken met een GS ga ik geeneens serieus op in als je het niet erg vind.
Haha, ik probeerde niet de vergelijking te maken tussen een Strom en een GS ;-). Ik probeerde aan te geven dat ik de beleving en het gevoel enorm belangrijk vind en dit ik die persoon meer ervoer op de Strom dan op een grote GS. Voor nu ben ik prima content met mijn 1190 :-D
 
Ik moet zeggen dat ik het wel een mooie dame vindt. Zeker als ze opgemaakt is in het rood, wit en blauw. Daarnaast heeft ze kort geleden heeft ook wat gewicht verloren. Wat haar m.i. zeker aantrekkelijker maakt.

Moet zeggen dat die laatste 1290 ook het rauwe randje van mijn 1090 mist. Die is zeker ook voorspelbaarder en makkelijker geworden 😁.

Herkenbaar. Ik kreeg vorig jaar een 1290 SAS mee en vond hm wel erg gepolijst. De 1090 “leefde” meer. Qua prestaties en tech stond er natuurlijk geen maat op :9~

Haha, ik probeerde niet de vergelijking te maken tussen een Strom en een GS ;-). Ik probeerde aan te geven dat ik de beleving en het gevoel enorm belangrijk vind en dit ik die persoon meer ervoer op de Strom dan op een grote GS. Voor nu ben ik prima content met mijn 1190 :-D

Zoveel mensen zoveel wensen! Ik heb zelf 2 Vstrom 650’s gehad en die reden heel prettig.

Wat Speedy al zei de nieuwe GS is behoorlijk afgevallen en heeft er flink wat peper bijgekregen, ik denk dat het er een stuk dynamischer op geworden is :)
 
Ik geloof dat de afvalkuur in het echt vooral visueel en niet zozeer kilo's is, maar ik vind de nieuwe er best OK uit zien. KTM's zijn ook niet bepaald klassieke schoonheden zeg maar :+

Ik heb een GS op de zaak gekocht, was een combinatie van comfort en actieradius. Maar ik merkte af en toe dat ik gewoon zat weg te dommelen onderweg naar huis. En ik mis feedback van het rijwielgedeelte. 600km op een tank en alle ruimte met de vrouw achterop was wel prettig, maar uiteindelijk is dat toch niet waarom ik op de motor stap.

Inmiddels nog steeds wachten op het slangetje.... moet nog even kijken welke kvs ik nodig heb.
 
Ik heb wat dingetjes over na verkoop van de motor, waaronder deze geweldige SW-Motech Trax Adv topkoffer.
Handig formaat want er past precies een (allroad) helm in.

Komt inclusief originele binnentas en netje voor binnenzijde deksel.

Past op 1050, 1090, 1190 en 1290.
Nieuwe model 1290 behoeft dan wel andere adapters.

Vaste prijs €350.

IMG_3755.png


IMG_3756.png


IMG_3757.jpeg


IMG_3758.jpeg
 
Goedemiddag heren,
Net nieuw in de groep sinds zaterdag trotse eigenaar van mijn eerste motor de KTM 1090 adventure uit 2017.
Toevallig mensen met nog goede tips of dingen om op te letten?
Gefeliciteerd, Vincent!

Ik heb precies dezelfde. En al 60k km. Kan je veel vertellen. Veel ervan heb ik gedeeld in aparte posts. Enjoy!
 
Terug
Bovenaan Onderaan