Koppelingskabel GPZ (SPOED) gezocht in Groningen!

Motorengeltje

verDwaald
Donateur
13 aug 2002
8.324
191
In de 7e hemel....
Zoals de titel al zegt, ik zoek met spoed een koppelingskabel voor mijn GPZ uit 1993, aangezien deze het nodig vond om te knappen vlak voor ik op mijn werk was.

Te leen vind ik ook prima, dan haal ik morgen een nieuwe bij een motorzaak en krijg je de jouwe terug.

Hoe dichter bij het Martini Ziekenhuis hoe makkelijker voor mij *D
 
Laatst bewerkt:
Die één of twee personen die je kunnen helpen moeten maar net even online komen...
Je kan ook best zonder koppeling naar huis rijden (ervaring B| ), zeker daar in groningen hoef je niet zo vaak te stoppen :P
 
Ik was van plan om naar motorplaza te gaan vandaag voor handschoenen. Ik weet niet of daar ook kabels hebben. Maar ik zou er 1 kunnen kopen en dan daarna even langs het martini rijden.
 
Daggergun, dat zou fantastisch zijn.

Ik was al online op zoek geweest maar ze zijn telefonisch niet bereikbaar vandaag :/
Ze zijn wel open vanaf 14.00.
 
Ik ga er ook rond twee uur heen. Anders pm je telefoonnummer maar even dan kan ik je bellen als er nog vragen zijn en waar ik precies moet zijn
 
Ja, is gelukt! Vriend had thuis een kabel opgehaald (lag nog 1 op zolder) en mijne vervangen, ik kreeg ineens een foto van een aangekoppelde kabel *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan