Behalve als het relevant blijkt te zijn.En ik stel voor dat we de discussie over de zin of onzin over gevarenknipperlichten in de file in dit topic voeren:
Is niet relevant voor het wel of niet werken van de alarmlichten en hoort dus niet thuis in een techniek topicBehalve als het relevant blijkt te zijn.
Bepaal jij nietIs niet relevant voor het wel of niet werken van de alarmlichten en hoort dus niet thuis in een techniek topic
Serieus? Jij denkt persoonlijk dat leds en de gebruikte weerstandjes teveel weerstand hebben en dat daardoor het relais overbelast wordt?@KawasexyZ deden de alarmlichten het voor de aanpassing wel goed? Hoeveel weerstand hebben de lampjes nu in totaal en wat was het origineel? Persoonlijk denk ik dat er wat teveel weerstand in zit waardoor je relais overbelast wordt
Lees de regelsBepaal jij niet
Ik zeg juist het tegenovergestelde, op een draaiende motor meet je juist een hogere spanning.bedankt je voor je reactie. Toen ik mijn originele knipperlichten ging vervangen voor de gene die ik nu heb met Sequential effect. Had ik alleen rechts achter aan gesloten zonder weerstand ertussen de andere 3 waren nog de originele knipperlichten toen had ik het probleem dat hij de loop niet volledig afmaakte en dus halverwege stopte, ik neem aan dat dat zo blijft als ik ze alle 4 aan sluit zonder weerstand ertussen? En jij zegt dus dat het niet te veel spanning kan zijn die door de dynamo word gegeven? Ik vind het zo raar dat het stilstaand wel werkt maar rijdend niet.
Als jij een los knipperlichtrelais hebt zeker niet.Kan dat geen kwaad om men relais eruit te halen en door te verbinden?
Met inachtneming om wel het juiste door te verbinden!Mijn advies zou zijn om eens te proberen om je knipper relais eruit te halen en gewoon door te verbinden.
Ik heb n oldtimer en heb er ledknippers opgezet. Tis gewoon een instelbare met 3 aansluitingen geheel nieuwe bekabeling@mario-welder had jij het zelfde probleem dan? Of heb jij de relais gelijk vervangen met het plaatsen van de knipperlichten? Zoja welke relais heb je en welke motorfiets?