Klr 600 ,bj 86 elect start

  • Onderwerp starter Anoniempje728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje728

Guest
Nette Klr 600 ,hij zou een grote beurt kunnen hebben ,ik heb er de winter mee gereden ,maar m n lijf protesteert een beetje tegen t off-road rijden ;(
heeft 36000 km gelopen en een nieuwe yss shock,nieuwe accu en banden ,ben op zoek naar een all-road dus als je wat hebt om in/om te ruilen ,laat maar weten.
T ding is met elektrische start dus dat is vrij uniek en makkelijk ,niet voor kleine mannen/vrouwen , ik kom met m n 187 net aan de grond,
vr pr €1200 1100 wordt €1050 grt Jan
20180701_101000_resized.jpg
20190228_145357.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat betreft belasting en verz, ook een leuk ding ,voor erg weinig geld off-road rijden ,en toch veel bekijks met t ouwe ding :t
Een goed bod wordt ook in overweging genomen , t fatsoen ligt wat dat betreft bij jezelf
 
Wat is groot bij een 1cyl ? kleppen moeten gesteld worden en dan gooi je er gelijk verse sapjes in toch ?
 
Kun je er ook comfortabel autosnelweg mee rijden? Zou zo iets willen kopen voor elefanten treffen. Grtn.
 
Kun je er ook comfortabel autosnelweg mee rijden? Zou zo iets willen kopen voor elefanten treffen. Grtn.


Is hij eigenlijk niet geschikt voor ! tenminste dat vindt ik , 100km/u gemiddeld gaat wel,maar niet prettig
 
Ok bedankt voor de info. Ja ik moet telkens 250km rijden over autosnelweg naar het treffen dus. Wil eigenlijk een oude africa twin 750 maar die zijn hier in belgie zeer weinig te vinden en heel prijzig. Maar ik ga er toch is over denken voor deze grtn.
 
Nou ja, Deze week dan ook voor €1100
 
Beste Jan,

Ik heb interesse maar reeds 2 motoren, een sv650 uit 2001 en een KZ 440 LTD uit '82 in goede staat. De LTD wil ik eventueel kwijt en wellicht heeft u interesse hierin met bijbetaling van mijn kant?

met vriendelijke groet,
Patrick
 
Sorry Patrick , daar heb ik geen interesse in , ik zoek iets groters een transalp oid .
vr grt Jan
 
Nieuwe prijs ,voor een bijna Old-timer off-road
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan