• Beste Bezoeker,

MF heeft een update gehad. Kijk hier voor meer informatie.

klassieke zijspanracer

KwaSuz

MF veteraan
20 aug 2006
5.196
303
46
Almere
Beste wensen terug,
Laat ons weten wat je race-kalender wordt dit jaar.
Afgelopen jaar heb ik weinig Classic races bezocht helaas... -O-

leotje60

MF veteraan
14 sep 2009
2.465
32
62
Leiden
Leuk zeg, die oude deelnemerslijst! Was inderdaad mijn eerste jaar. Begon in Amsterdam op sportpark Sloten, de wielerbaan aldaar. Dit jaar zou mijn 40 jarig jubileum kunnen zijn ware het niet dat 2006 míjn laatste jaar bij de moderne spannen was en ik daarna een paar jaar niet met race zijspannen heb gespeeld totdat we het onzalige plan opgevat hebben om bij de klassiekers wat te gaan doen.

• Like
Waarderingen: scheurschuimpje

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
6.881
59
33
Neerkant
Nummer 9 (Jo) heb ik nog gekend. Die had een revisiebedrijf waar ik altijd heen ging met mijn hobby spul. Die is een paar jaar terug overleden helaas.

scheurschuimpje

MF veteraan
2 mei 2010
6.351
401
61
Steenwijkerland
Leuk zeg, die oude deelnemerslijst! Was inderdaad mijn eerste jaar. Begon in Amsterdam op sportpark Sloten, de wielerbaan aldaar. Dit jaar zou mijn 40 jarig jubileum kunnen zijn ware het niet dat 2006 míjn laatste jaar bij de moderne spannen was en ik daarna een paar jaar niet met race zijspannen heb gespeeld totdat we het onzalige plan opgevat hebben om bij de klassiekers wat te gaan doen.
Ja een wedsrijd in sloten...........mooi einde voor mij. Wel een paar jaar later. Dat wel. En groot dat ti nu is...:)

leotje60

MF veteraan
14 sep 2009
2.465
32
62
Leiden
Nummer 9 (Jo) heb ik nog gekend. Die had een revisiebedrijf waar ik altijd heen ging met mijn hobby spul. Die is een paar jaar terug overleden helaas.
Jo heb ik goed gekend. Ik heb in 90 en 91 met het laatste zijspan wat hij heeft gebouwd gereden.