Kennis maken met crossen.

Boefje

MF veteraan
Donateur
28 jan 2002
8.837
594
Ik ben 2 september 30 geworden, en mijn vriendin heb me mee genomen naar belgie om een dagje te crossen.

Was echt super, een beginnersbaan met kleine heuvels en een gevordene baan waar het echt leuk wordt..
Voor 24 euro per kwartier krijg je een cr125 2 takt, cr250 2 takt of een cr250 4 takt mee en mag je een kwartiertje crossen...

Ik heb 15 minuten op de oefen baan gezeten en 15 minuten op de gevorden baan, en ik was echt helemaal rot, maar wel met een grote lach op mijn gezicht,..

Echt gaaf om een dag te doen, en zeker kicken om de echte mannen is een keer over je heen te zien vliegen :} :} op de gevordene baan.

Spam link voor degene die het ook wel wat lijkt >>
http://www.hondapark.be/Verhuur.htm

ps, iemand een 125 cc crosser te koop *O* :9
 
tof parcours, ga er zelf ook aventoe rijden

zie wel dat je daar niet met hun motoren valt, of je betaalt je blauw
 
tof parcours, ga er zelf ook aventoe rijden

zie wel dat je daar niet met hun motoren valt, of je betaalt je blauw

Ik zag de prijs lijst hangen id. is wel ff slikken...
Wel een paar keer op mijn gezicht gegaan, gelukkig geen schade...
 
waar zie jij die lijst?
of was dat ter plekke? kun je dan een indicatie geven?

Preciese prijsen weet ik niet meer, prijzen hingen daar in de shop.

Waar het op neer komt is het volgende (volgens hun verhaal) :
Het is een stichting, ze maken dus geen winst, ook niet op de reperaties.

Gaat er iets motorisch stuk, dan is het hun pakkie aan.
Gaat er iets kapot door valschade, dan is het jou pakkie aan, en betaal je de materiaal kosten van de reperatie. (Een kras meer of minder wordt niet naar gekeken, het moet echt stuk zijn..)

Of ie prijzen reel zijn weet ik niet,... ik heb het risico maar genomen, en alle 7 vrienden hebben zonder schade gereden (We zijn met zijn alle toch aardig wat tegen de grond gegaan..)
 
Je betaalt per onderdeel wat je molt, het bedrag wat je betaald is de prijs van het onderdeel.
 
Ach... zo druk zou ik me er niet om maken. Met een beetje crosser moet je behoorlijk crashen wil er echt wat stuk zijn. Pech kun je natuurlijk altijd hebben.
 
D8 het niet, een radiator is ZO naar de klote!

Op zich valt het mee,. we zijn met zijn allen zo'n stuk of 10 keer op ons gezicht gegaan, zonder schade,.. Kan geluk zijn natuurlijk...

Ook zijn we nog maar beginners, wat de snelheid er natuurlijk uithaalt en daarmee de echt harde crashes...
 
Terug
Bovenaan Onderaan