Keihin Cr31 of cr33

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
full


iemand een set goede,gebruikte (of nieuwe tegen gereduceerd tarief) liggen >??
 
Hou deze maar eens in de gaten zou ik zeggen!!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Keihin-CR-Special-smooth-bore-carburetors-31mm-used_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em63Q2el1177QQhashZitem250387723928QQitemZ250387723928QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

:)

Verders komen ze af en toe op ebay.de wel eens langs en kun je ze nieuw bij Klasmo bikes kopen bij de oosterburen. Wel flink aan de prijs. Goedkoopste manier is echt ebay usa.
 
Meestal gaan ze wel richting de 400-450 (omgerekend naar euri) maar soms kan je mazzel hebben.. Heb ze ook wel eens voor minder weg zien gaan.

Bid hard, bid late! :Y
 
Laatst bewerkt:
Hou deze maar eens in de gaten zou ik zeggen!!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Keihin-CR-Special-smooth-bore-carburetors-31mm-used_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em63Q2el1177QQhashZitem250387723928QQitemZ250387723928QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

:)

Verders komen ze af en toe op ebay.de wel eens langs en kun je ze nieuw bij Klasmo bikes kopen bij de oosterburen. Wel flink aan de prijs. Goedkoopste manier is echt ebay usa.

ik had deze al in mijn watchlist staan !

Q: Hello, Are you willing to ship to Holland please ? thanks
Answered on Mar-11-09
A: Do you mean the Netherlands? In any case, i just added international shipping options.

deze vraag was van mij ! .. alleen het verzenden is 145$ ..aankoop waarschijnlijk 300$...en daar komt de douane bovenop,(over het aankoopbedrag + verzendkosten!)..en dan loont het niet meer :(
maar de auction sniper heb ik toch hoog ingezet :} dus hopelijk win ik deze ! (ben ik wel blut maargoed)
 
Laatst bewerkt:
denk dat deze wel meer dan 300 gaan halen. in elk geval succes ermee!

gunter
ik ben er ook bang voor, maar ik las nu dat de 29's ook wel op een z900/z1000 gebruitk worden (raar: vooral in japan gebruiken ze 29's en in amerika/europa vooral 31's !)
 
maar had jij niet een set 26mm's liggen? valt er nergens iets te ruilen?

rogier, hou het even in de gaten of je kapjes aankomen, zouden er morgen toch moeten zijn.

groeten, gunter
 
maar had jij niet een set 26mm's liggen? valt er nergens iets te ruilen?

rogier, hou het even in de gaten of je kapjes aankomen, zouden er morgen toch moeten zijn.

groeten, gunter
ja dat klopt, die heb ik ook liggen !.. maar schijnt toch te weinig te zijn voor de 750.. (maar als het niet teveel werk is wil ik het wel proberen).

De 26-ers zijn nu wel compleet (mistte een tweetal onderdelen, die heb ik nu gelukkig in huis).. en anders moet is dat setje maar eens te koop gaan zetten. dan kan ik het op die manier 'ruilen' ..

(ps heb bericht van GLS dat jouw zeeuwse vrienden mij een pakketje hebben toegestuurd, dus ik denk dat het wel goed komt !)
 
Terug
Bovenaan Onderaan