- Onderwerp starter
- #1.551
Mijn dochter is 4. Kan niet fluiten gedurende de dag. Maar in haar slaap..... Man man man.
Lekker of-topic blijven.
Haha vlierefluiter door der neus...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn dochter is 4. Kan niet fluiten gedurende de dag. Maar in haar slaap..... Man man man.
Lekker of-topic blijven.
Mietjes maken grietjesJazeker! Wordt een chickie
Voor goed advies zullen we een foto van je vriendin nodig hebbenHallo,
Ik lees dat dit topic vrijwel op sterven na dood is, maar toch wil ik een aantal dingen weten betreffende een ZXR 400.
Mijn vriendin (1,63m) wil weer graag motor gaan rijden. Nu heb ik een leuke ZXR 400 gezien van 2000. 25.000 gereden, onderhoudshistorie is niet bekend.
Fiets ziet er vrij aardig uit maar wat mij opvalt is dat het aluminium erg verweerd is. Net als de remklauwen, voorvork etc. Het leek wel een "buitenslaper". Dit is nog wel te herstellen maar het lijkt me zo extreem bij zo'n lage km.stand. De dame wil er € 1750,- voor hebben. Is dit een redelijke prijs ? Het lijkt me wel leuk om hem wat netter te gaan maken. In mijn vrienden/kennissen kring ken ik daar alle juiste mensen voor dus een grote investering gaat dit niet worden. Ketting/tandwielen en banden waren in uitstekende staat.
Verder heb ik hem horen lopen en hij startte meteen maar het leek of hij af en toe op 3 pitten liep. Niet het mooie synchrone uitlaatgeluid wat ik van een 4-pitter gewend ben. Motorblok zelf zaten geen rare geluiden in. Beetje een "plop-plop" geluid tussen het stationair draaien.
Zijn er ook nog aanpassingen qua motorisch gedeelte bij een ZXR van 2000 zodat deze wat betrouwbaarder (=lees koppakking) wordt t.o.v. de oudere modellen ?
Het kenteken is MB-PL-77, misschien dat iemand deze fiets kent.
Mietjes maken grietjes Voor goed advies zullen we een foto van je vriendin nodig hebben
Edit/Is dat kenteken niet van Stennis geweest?
Ik heb nog eens wat rond gespeurd in jullie voorgaande topics en bij mij begint het vermoeden te ontstaan dat de motor van ene ZXR-YO is geweest...
(EDIT) deze fiets nog eens beter bekeken maar dat is ie ook niet. Die van ZXR Yo was van '97..
PS. Mijn vriendin vond het niet nodig om een foto te plaatsen. Ik denk ik zeg het maar eerlijk om teleurstellingen te voorkomen en in geval van mij, voor zelfbescherming.
Dat snap ik, maar dat was niet mijn belangrijkste vraag alleen maar een toevoeging.Dan snap je vast ook wel dat wij je helaas niet verder kunnen helpen
Hallo,
Ik lees dat dit topic vrijwel op sterven na dood is, maar toch wil ik een aantal dingen weten betreffende een ZXR 400.
Mijn vriendin (1,63m) wil weer graag motor gaan rijden. Nu heb ik een leuke ZXR 400 gezien van 2000. 25.000 gereden, onderhoudshistorie is niet bekend.
Fiets ziet er vrij aardig uit maar wat mij opvalt is dat het aluminium erg verweerd is. Net als de remklauwen, voorvork etc. Het leek wel een "buitenslaper". Dit is nog wel te herstellen maar het lijkt me zo extreem bij zo'n lage km.stand. De dame wil er € 1750,- voor hebben. Is dit een redelijke prijs ? Het lijkt me wel leuk om hem wat netter te gaan maken. In mijn vrienden/kennissen kring ken ik daar alle juiste mensen voor dus een grote investering gaat dit niet worden. Ketting/tandwielen en banden waren in uitstekende staat.
Verder heb ik hem horen lopen en hij startte meteen maar het leek of hij af en toe op 3 pitten liep. Niet het mooie synchrone uitlaatgeluid wat ik van een 4-pitter gewend ben. Motorblok zelf zaten geen rare geluiden in. Beetje een "plop-plop" geluid tussen het stationair draaien.
Zijn er ook nog aanpassingen qua motorisch gedeelte bij een ZXR van 2000 zodat deze wat betrouwbaarder (=lees koppakking) wordt t.o.v. de oudere modellen ?
Het kenteken is MB-PL-77, misschien dat iemand deze fiets kent.