Kawasaki ZX7R '97 groen

Status
Niet open voor verdere reacties.

-MOTORHEAD-

MF veteraan
16 aug 2004
3.035
781
Heemskerk
... mag nu rijdende weg voor 2250 of goed bod

Foto op pagina 3

Na vijf jaar doe ik mijn ZX7R de deur uit.

De motor is van 1997 en heeft vorig jaar een ander motorblok gekregen. Het blok heeft iets van 30k gelopen,
De teller van de motor zelf staat op 94k.

Ketting en kettingwielen zijn in goede staat. (vorig jaar vervangen)

Een paar dingetjes moeten nog even gemaakt worden voor het goede:
Voorvorkpoot links lekt beetje olie en moet dus nog gerepareerd worden.
Er zitten ook nog wat lichte gebruikskrasjes op de kuip van de vorige eigenaar (waar ik me nooit aan gestoord heb)

Ook zit er een SpyBall alarm op.

Stahlflex remleidingen.

Duo seat afdekkap
 
Laatst bewerkt:
op de set extra wielen zitten Bridgestone BT012ss banden, waarvan de voorband nog bijna nieuw is
 
Laatst bewerkt:
ook tegen meerprijs is deze stuurdemper van HyperPro te verkrijgen. Voorlopig niet los te verkrijgen (ook niet via de e-mail gaan vragen :P )

full
 
helaas niet gepoetst (en dat ga ik ook niet doen) maar toch nog een extra foto
 
Laatst bewerkt:
vanaf april gaat de prijs wel iets omhoog, aangezien ik de ZX7R dan naar de dealer breng voor de dingen die nodig gebeuren moeten (zoals nieuwe bougie kabels)
 
Ben even in afwachting van een kijkje naar een FZR400RR bij mij in de buurt op woensdag.. Mocht dat niks wezen ben ik serieus geinteresseerd. Ik laat het je wel weten.
 
... probeerde net nog even de bike te starten, maar sloeg niet aan. ...ook niet een beetje -O-

dit weekend dus een aanbieding op deze 8-)
1900 euro oprotprijs of het setje wielen met Braking remschijven erbij voor totaal 2250. (scheelt mij weer een wiel overzetten)
 
Laatst bewerkt:
vandaag is de meeneeemprijs, als je het uitlaatsysteem niet erbij neemt (die schroef ik er dan eerst even af) 1600 euro.
 
Laatst bewerkt:
Ik mis een groot logo op de demper???
Klopt dat? Ben op zoek naar een andere uitlaat...
logo op de demper is (was) een sticker, die een ietsje beschadigd was door de poortdeur en er daarom geheel af is nu (staat iets netter)
Een nieuwe is zo te regelen bij de importeur in Brabant natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan