Kawasaki ZX6R 2008 met een verhaaltje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ptrb

MF veteraan
3 mrt 2009
1.051
1
Steenwijk
Beste,

Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZX6-R uit 2009 aan.
Ik heb deze motor zelf nieuw gekocht.

UPDATE 24-05-2012 - Oude reacties zijn dus niet meer relevant :)

Het is een echt mooie motor om te zien, dit komt natuurlijk door de nieuwe kappenset.
Uiteraard zijn alle boekjes en sleutels aanwezig.
In de boekjes zijn ook netjes alle beurten afgestempeld.

Er zitten wat leuke opties op:
2x Xenon;
2 Dempers/ opendemper en orginele;
LED Achterlicht met geintergreerde knipperlichten.
Velgen gespoten;
Alu. achtertandwiel.

Huidige KM-stand op teller is: 26.650
Bij de 20.000 op de teller is het motorblok vervangen, vandaar dat de kmstand van het motorblok 13.650 is.
Dit is natuurlijk allemaal netjes geregisteerd en genoteerd in de boekjes.

Meer informatie:
Peter@nedlinux.nl
Of PM

Met vriendelijke groet,
Peter


109003944_1_large.jpg


109003944_2_large.jpg


109003944_3_large.jpg


109003944_4_large.jpg


109003944_5_large.jpg


109003944_6_large.jpg


109003944_7_large.jpg



Vraagprijs: 5950 euro


Trefwoorden: Kawasaki Kawa Ninja zx6r zx-6r zx6-r 2008 2007 2009 25kw 25 kw beginner motor race
 
Laatst bewerkt:
:} voor je eerlijkheid! Jammer dat je de immitatieset verkocht hebt, die stond naar mijn mening het mooist! Kickjee!
 
Was zeker een mooi kappenset, maar persoonlijk vind ik de witte het mooiste!
Deze is ook in overleg over te nemen, maar mijn naam staat er natuurlijk op *D
Bedankt voor je hulde :)

Trouwens mocht iemand zich het afvragen: De angeleyes zoals in mijn avatar zitten er niet meer op :( (ledjes gingen langzaam allemaal kapot).
 
Laatst bewerkt:
Overigens is toen de koplamp ook 'omgebouwd'.
Bij dimlicht brand voor alleen het stadslichtje (dus de rechterkop lamp NIET zoals normaal).
Bij grootlicht branden beide koplampen, de linker is dus ook omgebouwd van groot licht naar dimlicht.
Gezien er dubbele xenon in zit zie je dan echt SUPER veel maar je stoort andere weggebruikers niet.
Nadeel: Als je verlichting aanhebt kun je niet meer knipperen! :)
 
Mooi ding man! Yoshi uitlaat?
Volgens mij is je kentekenplaathouder niet origineel meer toch? Dus nog een optie toe te voegen aan je lijstje ;)
 
Dank jullie wel.
Er zit gewoon een orginele uitlaat opgemonteerd, echter is deze wel helemaal open gemaakt, tot er een mooi geluid kwam. En dat is gelukt! (een 2e orginele demper krijg je er ook bij).
De Yoshi en Leo zijn verkocht.

Kenteken houder is een originele aangepast, uiteraard is er ook een gewone aanwezig. Zelfs 2 taartscheppen.
 
Helaas had mijn eerste blok wat problemen.

Begon met lekke koppakking bij 1500 km (onder garantie vervangen).

Daarna ging het een tijdje goed, maar helaas rond de 20.000 km kwam er een ratel in het blok.
Hiervoor is hij naar diverse dealers geweest, dit nam veel (onderzoeks)kosten met zich mee.
En niemand kon wat vinden.
Nja eigenlijk riepen ze vanalles. Onder de garantie zijn de shims vervangen. Wat niks hielp. Daarna wou Kawasaki niks meer onder de garantie doen. Dus heb ik op eigen kosten de complete cilinderkop laten vervangen. (dit was het probleem volgens dat 2e bedrijf) veel geld later nog steeds een ratel. Toen weer naar een 3e kawasaki dealer gebracht. Deze heeft 2u lang het motorblok onderzocht, maar niks gevonden. Dus daar ging weer een paar honderd euro.

Toen was ik het zat, heb een motorblok gekocht welk 7000 km had gelopen. En deze door mijn vaste motorzaak laten monteren (ik kon de motor hier niet laten onderzoeken omdat dit geen Kawasaki dealer was). Dit hebben ze netjes en snel gedaan.
Dit is ook allemaal netjes genoteerd in het onderhoudsboekje.

Nader onderzoek van het eerste blok gaf aan dat de oliepomp ' kapot ' was en die zorgde dus voor de ratel.

Dat is het hele verhaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan