Kawasaki ZX-6R 25kw 2004

Ja dat wel. Alleen niet via motor-forum. Er zouden al drie mensen komen kijken maar telkens zeggen ze op het laatste moment af.
 
Ik ken t probleem qua verkoop met zo'n fiets. Die van mn vriend(blauw»'03) had nog meer opties en vroeg er ook 4500/4250 voor... Na een half jaar gezeur met de verkoop heeft ie hem maar met pijn in t hart weggeschopt naar n dealer.. Waar hij overigens na een half jaar nog steeds te koop staat.

Snap het niet want het is een heerlijke fiets, geweldige kleur, rijdt top...

Wereld zit raar in elkaar!
 
Ja ik snap het ook niet. Een Z750 uit hetzelfde jaar met minder opties en ook een lagere nieuwwaarde gaan als zoete broodjes over de toonbank voor meer dan mijn vraagprijs.. Beetje apart allemaal
 
wat het probleem is, is de crisis sportmotoren vallen nu onder luxe je kunt er niet hele jaar mee rijden of het zit houding is niet fijn voor sommigen of het zijn alleen mooi weer rijders. ik was zelf een van de geinteresseerden die op laatste moment afhaakte inverband met werk. ondertussen heb ik een andere baan gevonden en een mooie aanbod gekregen om mijn motor in te ruilen voor een andere dus dat heb ik dan ook gedaan.

ga eens anders langs een paar kawasaki dealers en misschien kun je uitkomen met inruilen en zo niet dan zul je toch iets goedkoper weg moeten doen als je er vanaf wilt. zelf heb ik op mijn vorige motor ook zo een 600euro minder voor gekregen en had hem ook nog ma 2 maandjes. shit hapens!!
 
Tsja @ melvin, mijn vriend had maar iets van 3500 voor gekregen bij inruil. Meer zat er gewoon niet in. Uiteindelijk is hij na een jaar daar te hebben gestaan verkocht aan een dame. Hij was echt in nieuwstaat.. Zo zonde maar je doet er niets aan.

Hoop dat je een goede koper vind Igor voor deze knappe fiets!
 
Terug
Bovenaan Onderaan