Kawasaki ZX-6R 25kw 2004

Igor_B

MF'er
22 okt 2009
179
0
Oss
Beste mensen,

Hierbij bied ik mijn ZX6R aan uit 2004 aangezien mijn 25 kw periode is beeindigd. Ik wil graag overstappen naar een naked bike.
De motor heb ik in maart 2010 gekocht bij Wim Theunissen in beneden-leeuwen een officiële Kawasaki Dealer (bon aanwezig) met een km stand van 24.300. Toen is er een kleine beurt gegeven en zijn de kleppen gesteld. Verder is de ketting gewoon op zijn tijd gespannen en gesmeerd. Hieronder even de specs op een rijtje.

Kawasaki ZX6-R

- Bouwjaar: 2004
- KM-stand 27.448
- Kleur: Candy Thunder Blue (net wat donkerder blauw dan 2003)
- Vermogen: 25 kw (op kenteken en begrenst) gemakkelijk te verwijderen en aan te passen op kenteken (gratis, bevestigd door RDW)
- Extra's:

Spy alarm, niet genoeg meer voor verzekering. Zowel stil alarm als normaal en startblokkering.

LeoVince SBK carbon demper (heerlijk geluid), origineel aanwezig

Mono-seat (kleur is van 2003 helaas maar valt niet echt op, bij aankoop aanwezig) origineel duo-seat aanwezig.

Kleine kentekenplaat houder en andere knipperlichten achter

Verder hebben de banden nog meer dan genoeg profiel.



Hier wat foto's:

P1010667.jpg


P1010668.jpg


P1010665.jpg


P1010661.jpg


P1010662.jpg


P1010670.jpg


P1010660.jpg


P1010669.jpg


P1010664.jpg



Vraagprijs voor al dit moois: €4050,-
(biedingen toegestaan)

Voor verdere vragen kun je ook altijd mailen: mijn naam in kleine letters aan elkaar at hotmail punt com. (de filter doet moeilijk op deze site)

M.v.g. Igor Bokmans
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor hoor! Je hebt er weinig mee gereden zeg, zonde! Ik ben bang dat je die voor die prijs nooit kwijt gaat raken ;)
 
Bedankt! Ja het weer is er meestal gewoon niet naar geweest. En wat betreft de prijs, het is een vraagprijs...
 
Wat betreft die kleur: Die kleur is volgens mij alleen in 2004 gevoerd.. In 2003 had je de zwarte kleur ipv de blauwe.

Is gewoon onderling kleurverschil.. kan al een verschil zijn vanuit de fabriek (ik kan het weten).

Moet gewoon een klein beetje meer inkt overheen gespoten worden om m te matchen ;)
 
Beste Flying K,

In 2003 is er wel degelijk een blauwe zx-6r op de markt gekomen. Deze kleur is ook lichter dan de blauwe kleur van 2004. Ik ken namelijk iemand met een 2003 model (niet overgespoten) en daar matcht de mono-seat wel bij. Je kunt het ook zien op google als je zoekt op afbeeldingen, de 2003 heeft overigens ook een andere kleur zx-6r sticker. Een verschil uit de fabriek lijkt me onwaarschijnlijk aangezien je de mono-seat op kleur kunt bestellen bij een dealer. Als er dan onderlinge verschillen zijn moet je hem dus altijd laten spuiten..

Verder wil ik nog even kwijt dat de kleur wat licht over komt door de zon. Ik zal van de week nog wel is een foto maken als de zon niet zo fel aanwezig is.

M.v.g. Igor
 
Bedankt voor de kleur! Die kreeg ik namelijk nergens gevonden aangezien kawasaki.nl niet verder terug gaat dan 2004.
 
Mooi ding, ook handig dat ie 25 KW is...
Heb hier een ER6N uit 2009, zou je daar evt intresse in hebben? (is ook 25kw)
Niet dat ik de motor weg wil, gewoon kijken of er evt intresse voor is :P
 
Danku, maar ik heb geen interesse om 25kw terug te kopen aangezien ik binnenkort vol vermogen mag. Wel valt er over na te denken de jouwe van 25kw af te halen, staat die al ergens te koop?
 
Oké dan zou ik hem nog wel terug moeten laten keuren aangezien dat ik liever heb dat de papierhandel in orde is. Maar heb je foto's en wat is je vraagprijs? Heb je misschien interesse in mijn motor?

Overigens nieuwe vraagprijs: €5300 nu €5150
 
Jammer t's een 25 kw.
Mooie motor verder alleen je prijs is niet realistich schat ik zo in.

Ik heb wel een mooie naked voor je te koop uit 2008 met ABS
 
Oké dan zou ik hem nog wel terug moeten laten keuren aangezien dat ik liever heb dat de papierhandel in orde is. Maar heb je foto's en wat is je vraagprijs? Heb je misschien interesse in mijn motor?

Overigens nieuwe vraagprijs: €5300 nu €5150
Nee, denk niet dat het hem gaat worden.
Vind de ZX6R uit '03-04 wel heel erg mooi, maar dan ruil ik mijn fiets van net 2 jaar oud met div accesoires in voor een ouder model met meer km's :N
En mijn vraagprijs zou ongeveer overeenkomen met de jouwe.. dus houd ik deze ;)
 
Daar kan ik inkomen, maar de nieuwprijs van de 2 motoren verschilt ook ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan