Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Ik zie niks Roger, maar het maakt niet uit. Pizza's uit dat land smaken heerlijk,de kook kunsten over het algemeen wel, en het land op zich is ook niet verkeerd.
Bella Italia!
Groeten en fijne kerstdagen toegewenst!
49092699_10213284860417238_5397236151046111232_n.jpg

:]*O*:t
 
Tsja, mijn z650 (degene die in de huiskamer staat) ziet er nu vergelijkbaar uit. Alleen dan zonder de kerst versieringen. Want daar doe ik niks mee dit jaar.
Dat setje is helemaal niet verkeerd! :):t
 
Bedankt voor het linkje Roger, heb het ook op het Z650 topic gezet.
Ik wist het al, maar nu is het officieel dus. :t
 
Ok, met de natte sneeuw naar beneden dwarrelend en wachtend op mooi weer heb ik mijn Z ingeschreven voor de recordpoging van Nol Bikker. Startvak 1978 is dus met een Kawasaki opgehoogd. Het rondje moet te doen zijn voor Kawasaki's die alleen maar rechtuit willen. ;)
Ik verwacht dat het voor de stuurfietsen qua ritje wat minder uitdagend zal worden. 't Is niet het mooiste stuk van het land, al ziijn er wel leuke plekjes te vinden.
 

Bijlagen

  • IMG_6732.PNG
    IMG_6732.PNG
    213,7 KB · Weergaven: 9
Echt een vreselijk saai rondje maar daar zal de sfeer niet vandaan komen. Er is duidelijk rekening gehouden met het feit dat de oude Kawasaki's de bocht niet door te krijgen zijn :t
 
ehmmm , ik vond t ding toch best sturen altijd , regelmatig de stepjes e.d aan de grond, ik had vroeger alleen de voorveren iets aangepast en koni s achter.
je moet alleen ff iets in je hersens omzetten ,t ding schommelt en buigt ,maar gas erop en hij gaat :t
de reden dat ik m pas heb weggedaan is dat t met een zrx zo verrekte veel makkelijker gaat
 
Met de z000 heb ik de stepjes nog nooit aan de grond gehad, met de z650 van Coert wel. Het niet sturen was ook een beetje overdreven natuurlijk.Het gaat de bocht best wel door, maar je moet er flink aan sleuren om dat voor elkaar te krijgen en dan wekt het inderdaad niet de suggestie een lekker stevig geheel te zijn. ;)
Maar ik denk dat er weinigen zijn die anno 2019 een jaren 70-80 zed hebben omdat het zo lekker messcherp stuurt. De hobby is anders, en het evenement bij Nol Bikker sluit daar perfect bij aan. Lekker ontspannen een rondje rijden, beetje rondkijken in het rijdende museum en genieten van de sfeer met andere (oude) Kawa-fans. De opzet met startgroepen op bouwjaar maakt het zeker leuker dan 'alles door elkaar.' Heb je jouw ZRX al ingeschreven?
 
Nee, mijn zrx komt niet op dergelijke evenementen , ik vind daar n.l geen zak aan .mij te grootschalig :Y
bij mij houd een groep op bij max 10, ;)
 
Jammer. Ik deel je mening dat er geen zak aan is om in grote groepen te rijden. Mijn max ligt bij 5-6 man met vergelijkbare snelheid om het voor de motorrijders en de overige weggebruikers nog een beetje leuk en veilig te houden.
Maar in dit geval gaat het om een recordpoging, dus daarvoor maak ik graag een uitzondering om aan de 'parade' waar het meer weg van zal hebben deel te nemen. Ik verwacht ook best wat toeschouwers langs de route die ook gewoon naar het rijdende museum willen kijken. Iets wat je met een normale toertocht ook niet echt meemaakt.
Met mooi weer lijkt het mij dit een gezellig evenement dus daarom doe ik eraan mee.
 
Ik ben nogal onge-durig/duldig/zellig dus vandaar dat t niets voor mij is:N
 
Mijn oude z650, ja jouw oude z Roger, wil best de bocht door hoor!
Ik heb me zojuist ook ingeschreven voor de record-poging. Met de MD-98-SZ natuurlijk.
Dus ik ben ook in het 1978 vak aanwezig.:]*O*
Het museumritje wil ik best wel meemaken.:t
 
Mijn oude z650, ja jouw oude z Roger, wil best de bocht door hoor!
Ik heb me zojuist ook ingeschreven voor de record-poging. Met de MD-98-SZ natuurlijk.
Dus ik ben ook in het 1978 vak aanwezig.:]*O*
Het museumritje wil ik best wel meemaken.:t


Maak ff foto s :t
 
We zijn al met 3 in het 1978 vak. De Z1000-A1 in het vak naast ons is ook geen onbekende.
 

Bijlagen

  • IMG_6733.PNG
    IMG_6733.PNG
    24,2 KB · Weergaven: 17
Ik ga proberen ook mee te doen en neem dan de Z900 en de Z650 mee.
Een rijder voor de 650 regel ik dan wel.
Beloof nog niets, is sterk afhankelijk van mijn baas.
Ik zal het er deze week eens over hebben, misschien kan ik zijn 650 óók nog mee nemen...
Kun je maar één keer per bericht liken? Top Marcel. Gaan we elkaar toch een keer ontmoeten als het mag van de baas *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan