Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Nou, je hebt in elk geval het topic weer even aangewakkerd ;)
Succes met je barrels *O*
 
Dank voor de foto's.
Het kwam me niet uit erheen te gaan, maar gezien het weer ben ik daar achteraf niet zo rouwig om.
Mijn Z had ook die gouden biezen op de zijkapjes toen ik 'm kocht.
Blijkbaar zijn er meerdere Z1000 eigenaren geweest die het wel geinig vonden de gouden belijning van de tank door te trekken.
Wel een flinke duts in de tank van die 1000. Zonde, maar er zit wel meer werk aan als ie echt mooi moet worden.

Bijzonder dat die gele Z900 de uitlaten van de 1000 heeft.
Het tegenovergestelde zie je veel meer.
Bij de Z-meeting in Belgie meer Z1000's met 4-4 dan 4-2
 

Bijlagen

  • 7D0ABA25-1BDE-4069-A16D-246627D3887F.jpeg
    7D0ABA25-1BDE-4069-A16D-246627D3887F.jpeg
    294 KB · Weergaven: 36
Vandaag even bij 'Dé' Hollandse Motorbeurs geweest.

Stonden wel een paar prachtige motoren tussen maarja, daarvoor ga je eigenlijk niet naar zo'n beurs. Het was erg rustig maar verder wel prachtig weer. €12 kaartje p.p, €8 parkeerkosten... Achja.

Mooie Z1RTC, zie je niet vaak. En de belichting was wel fraai in de beurshal. Stonden verder nog wat Z1 900s, GT750K CB750 die je over kon nemen voor 10k+... Qua nieuw spul was er eigenlijk alleen Royal Enfield (als dealer) en ja om dat nou nieuw te noemen. Wel leuk. Verder voor de laatste keer de 'steile wand' gezien in NL, want die wand die gaat dus naar Amerika volgend jaar. Morgen KJMV clubdag, daar verheug ik me meer op.

Enfin, plôatie.
 
Mooi plaatje, maar 8 euro voor een motor parkeren. Voor mij een heel goede reden er niet heen te gaan. Mijn Z staat gewassen en drooggereden in de garage te wachten op de poetsbeurt voor de deken er een paar maanden over gaat. De news show in Soesterberg gaat zo goed als zeker niet op de Z bezocht worden. De pekelwagens hebben hun intrede alweer gedaan.
 
Nutteloze actie,sommige mensen letten gewoon niet goed op waar ze wat plaatsen,en ook zijn sommige
advertenties compleet nutteloos omdat niet goed beschreven is wat men nu eigenlijk te koop aanbied.


Idd , domme adv. ,lekker zelf opletten en belangrijker met het oude spul , zelf ophalen en kijken wat je koopt ,kun je iig nooit lopen zeuren :t
 
Die heb ik vorig jaar al gezien daar. Ben bij die kerel een partij Z650 onderdelen op wezen halen, toen stond ie er al. Hij zei dat ie hem had gerestaureerd voor iemand maar blijkbaar staat ie er nog steeds..
 
Ik heb nog 2 nieuwe achtertandwielen (39 tanden, volgens mij de originele maat?) voor een Z1000 uit '81\'82 liggen van het merk JT. Iemand die daar interesse in heeft?
 
Ja, heeft die van jou dat ook?
Hun tijd in alle opzichten ver vooruit 8-)
 
Ik denk dat ik nog eerder mijn handle zou breken of de remleidingen zou opblazen dan het geheel op het voorwiel krijgen
 
Mijn z 650's remmen goed maar een stoppie gaat me niet lukken ermee. Geeft ook niet. Doe het lekker rustig aan ermee. Bochten werk gaat wel lekker, *O*
 
Erg slecht laswerk trouwens bij de set voor de Z1000...
Ooit wel eens iets mooi en net afgewerkts gezien uit het land van de puzzabakkers? -O-

Hier nog een mooi setje dat prijstechnisch niet heel verkeerd is. Een beetje afhankelijk van hoe de tank eraan toe is, natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan