Kawasaki Z1 900 Deel 9

T maakt mij ook niet uit :N al branden ze mijn motor tot de grond af met kritiek, ik zit daar niet mee :N ik vindt wat dat betreft dat je daar tegen moet kunnen,daarom maak je het ding ook naar je eigen zin ,org. of totaal verbouwd :t

Sommige mensen kunnen niet tegen kritiek of ze trekken zich dat teveel aan. Het is voor de meesten natuurlijk leuker als ze alleen maar positieve dingen horen.
 
full


Wat ik zum kotzen vindt zijn die chromen bekers ,echt brrrr , hoop dat ik niemand op de gevoelige tenen dans -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:W present
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sodeknetters, kijk je 2 dagen niet is deel 8 maar zo weer vol,
maar met een nieuw deel ook maar een nieuwe motor, hoop toch dat dit wel doorgaat.

full
 
Ja Ton, het staat niet stil de tijd vliegt...... en wat mij betreft mogen de door jou en Jan bijgesloten types beiden op de markt komen. :t
 
verchroomde bekers....mooi (al is het oud chromen look) ....hahahaha

Nu klaarmaken voor tripje Monza F1 :}
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier in Monza en neem een reserve blokje mee voor jullie Max _O-
Met zijn Oostenrijkse bolide :o

Maar die chromen bekers..... :/


Oei,, dan maar geen foto's plaatsen van mijn eigen Z1, chromen bekers, Tstuk, Balhoofd, koplamp, jiffy, motor ophangplaten,
accu bak, gereedschap bakje, wat nog meer, moet ik zo even kijken. *D *D *D _O-
 
hahaha Ton,t ging mij alleen om de bekers ,de zrx heeft org. chromen ,die heb ik ff geschuurd en matzwart gespoten,vind ik mooi :t
 
Oei,, dan maar geen foto's plaatsen van mijn eigen Z1, chromen bekers, Tstuk, Balhoofd, koplamp, jiffy, motor ophangplaten,
accu bak, gereedschap bakje, wat nog meer, moet ik zo even kijken. *D *D *D _O-

_O- Gewoon plaatsen altijd leuk om te zien wat het uiteindelijk is geworden met of zonder chroom. :t
Bij Ton is het een geval van restverwerking van alles wat hij heeft liggen bouwt hij een kawa voor zich zelf om mee te rijden,niet voor het Museum ben benieuwd als hij klaar is.
 
Laatst bewerkt:
Kijk , dit topic wordt zo snel volgeleuterd dat ik Ton zijn bericht helemaal gemist heb in deel 8:

Mathh, ik heb wat spulletjes voor je, doe even het adres via PM, ik kan het morgen avond op de bus doen, en als de post het vanaf morgen avond niet red qua tijd, dan kom ik het vrijdag even brengen. :t

Ik ben er ook weer! Nog snel ff de reflexen testen ;)



full
 
Laatst bewerkt:
Kijk , dit topic wordt zo snel volgeleuterd dat ik Ton zijn bericht helemaal gemist heb in deel 8:



Ik ben er ook weer! Nog snel ff de reflexen testen ;)



[afbeelding]

Een heel leuk gebouwde Kawasaki GPz 750 uni-trak :t kan je mee gezien worden.
 
Laatst bewerkt:
En bij een nieuwe pagina, ook weer een nieuw blok om deze winter weer te reviseren.
Ron heeft hem van zwart mooi grijs gemaakt, en Ted heeft hem weer mooi zwart gemaakt,
ziet er nu weer heel gelikt uit.

full



full



full



full



full
 
Het blijft altijd weer heel mooi om te zien hoe mooi het weer kan gaan worden, en weer helemaal nieuw straks. Winterproject maar ik heb zo het gevoel dat het dan al weer klaar is eigenlijk ,voor de winter dus. :t

Kwam dit boek voor net bedrag tegen, voor wie het nog niet heeft en het well zou willen hebben....

Motorradteile & Zubehör | eBay Kleinanzeigen
 
Laatst bewerkt:
Een foto van Ted, ted is niet zo van het schrijven foto verwerken enz, zijn verzoek of ik deze eens wilde plaatsen heb ik in eerste instantie niet aan kunnen voldoen ,want ik kan zo maar geen foto plaatsen van mensen die van niets weten en het misschien ook niet op prijs stellen.
Dus Ted gevraagd of hij eerst oke had van de Kawasaki goeroe zelf, en die vond het oke.
Dus hier dan de Foto waar Jan Smit het race blok van ted aan het monteren is en met de nodige afstelling bezig is. Ted heeft een oude Kawasaki racer gekocht en is deze in oude stijl aan het terugbrengen.
full


Het fijne werk aan een raceblok :t
 
Laatst bewerkt:
Nog een plaatje van het project direct na aankoop, dan stop ik er mee Ted want straks ben ik een heel verslag aan het maken _O-
Ted is een man van de details,dus dat gaat een pracht ding worden, ik ga er van uit dat deze volgend jaar wel op menig evenement te bewonderen zal zijn.
Het is geen straatfiets maar een werkelijke racer met geschiedenis.


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan