Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeg zijn er nog wel z900 bezitters hier die serieus kilometers maken met hun zed zonder bang te zijn dat deze vies wordt???
Ik zie alleen maar gepoetste machines... waar is die spirit??.De zed was toch de ultieme snelle betrouwbare toerfiets??
Daarom morgen met de 99% origenele A4 naar zuid frankrijk, even de zee in en weer terug. Even 3500km wegtikken in 6 dagen. Zin in *O*
 
Haha smams, damn jij liever als ik...mijn stuur staat op sport....dat zou een 21 daagse reis worden :)
 
zeg zijn er nog wel z900 bezitters hier die serieus kilometers maken met hun zed zonder bang te zijn dat deze vies wordt???
Ik zie alleen maar gepoetste machines... waar is die spirit??.De zed was toch de ultieme snelle betrouwbare toerfiets??
Daarom morgen met de 99% origenele A4 naar zuid frankrijk, even de zee in en weer terug. Even 3500km wegtikken in 6 dagen. Zin in *O*

Veel plezier en vergeet geen foto's te maken!
Mooi vind ik dat, klassiekers in het wild *O*
 
zeg zijn er nog wel z900 bezitters hier die serieus kilometers maken met hun zed zonder bang te zijn dat deze vies wordt???
Ik zie alleen maar gepoetste machines... waar is die spirit??.De zed was toch de ultieme snelle betrouwbare toerfiets??
Daarom morgen met de 99% origenele A4 naar zuid frankrijk, even de zee in en weer terug. Even 3500km wegtikken in 6 dagen. Zin in *O*

Tja snel en betrouwbaar zijn zij nog steeds na al die jaren en goede verzorging.
Ik zou bij een dergelijke rit wel liever weer een sport stuurtje monteren.
Om nu bv naar Oostenrijk te rijden met het huidige stuur lijkt mij een martelgang.
Ik zou zeggen geniet van je reis met de Z en doe inderdaad maar een paar leuke foto's met een verslag. :t

Ben wel bang dat als het weer tegen zou zitten hij weer vies gaat worden, dat dan weer wel :W
 
Laatst bewerkt:
Hier mijn Z1 in het wild buiten NL....



full

ja glimt wel _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik met de Kawa's nog niet gedaan, wel met andere merken. Probleemloos zelfs, nostalgie ten top ;) . Foto's graag!
 
zeg zijn er nog wel z900 bezitters hier die serieus kilometers maken met hun zed zonder bang te zijn dat deze vies wordt???
Ik zie alleen maar gepoetste machines... waar is die spirit??.De zed was toch de ultieme snelle betrouwbare toerfiets??
Daarom morgen met de 99% origenele A4 naar zuid frankrijk, even de zee in en weer terug. Even 3500km wegtikken in 6 dagen. Zin in *O*
Heb wel een iets nieuwere zed waarmee ik veel kilometers maak
twee jaar geleden nog naar Italië gereden, jaar hiervoor naar Normandië en dit jaar een reisje door Duitsland... Heeft in al die tijd nog geen kick verkeerd gegeven en gaat dat hopelijk ook niet doen.

Okay, een keer regende het de avond ervoor zo hard dat de starter geen zin meer had om em aan te slaan, toen hebben we em maar aangerend. Score zover: start altijd!

Maarja, veel plezier, hopelijk zit het weer je een beetje mee en ben benieuwd naar de foto's... en dan niet gaan poetsen voor je een foto maakt hè! _O- :W Houdoe!
 
Wat een weer weer, beetje bijtijds vertrokken dus niet te warm.
Niet gepoetst voor vertrek en geen vliegen gevangen dus helemaal top vandaag.
ff na aankomst snel een plaatje geschoten. Super gereden. :] :}

full
 
Laatst bewerkt:
Ook deze staat net na aankomst op de foto. Het was vandaag idd lekker weer om te toeren
full
 
Tegenslag met mijn Japan-racer...
Het frame is gespoten maar komt glanzend uit de oven in plaats van zijdeglans ...
Mijn spuiter voor de lakdelen, die de spullen ook al 2 jaar heeft liggen, heeft nu aangegeven te stoppen en geen tijd meer te hebben ivm vast werk... tank zit in de spuitplamuur, de rest niet, de speciale lak is wel klaar.
Het frame ga ik dus maar weer zelf doen, maar het lakwerk ...? Zou de oranje / bruine 73er kleurstelling worden maar iets feller en met meer flakes. Maar ja... niet dus.
Kent iemand van jullie toevallig een spuiter die deze verschillende laklagen kan opbouwen maar deze lak wil gebruiken?
 
Tegenslag met mijn Japan-racer...
Het frame is gespoten maar komt glanzend uit de oven in plaats van zijdeglans ...
Mijn spuiter voor de lakdelen, die de spullen ook al 2 jaar heeft liggen, heeft nu aangegeven te stoppen en geen tijd meer te hebben ivm vast werk... tank zit in de spuitplamuur, de rest niet, de speciale lak is wel klaar.
Het frame ga ik dus maar weer zelf doen, maar het lakwerk ...? Zou de oranje / bruine 73er kleurstelling worden maar iets feller en met meer flakes. Maar ja... niet dus.
Kent iemand van jullie toevallig een spuiter die deze verschillende laklagen kan opbouwen maar deze lak wil gebruiken?

Hey Mathh, ik zal Ted even vragen en je dan het nummer even mailen.
Ted heeft voor mij al diverse blokken, motoren gespoten
 
Moge, Mathh en Ton.

dat is even lekker die man, hij laat je mooi zitten dus.
Maar misschien heeft Ton een de oplossing. :t
 
Laatst bewerkt:
Impressie van de Z dag bij Goedhart. Was wel leuk gedaan alleen echt geen één klassieke Z rijder gezien daar in 2 uurtjes dat we er waren, behalve de Z1300 van mij en m'n maatje :W
full
 
Laatst bewerkt:
Ik was er ook niet, was in het Brabantse tegen Gilze Rijen daar was een evenement met oude motoren en 40/45 vliegtuigen, konden wij van uit de Tuin mooi bekijken onder het werken door.

Ik zie er een mij bekende 750 Triple tussen staan :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan