Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stuur die foto anders ff naar mij Rob..wie weet kan ik er nog wat mee ....
 
Laatst bewerkt:
Vraagje Rob, de Z2 750 rs is degene die binnen stond toch? Heb er omheen gelopen, het viel me op dat er Z-street op stond, bij de kentekenplaat. Prachtig, *O*
 
Stuur die foto anders ff naar mij Rob..wie weet kan ik er nog wat mee ....

Heb het al totaal verwijderd, was heel donker maar ja ik kijk nog even of hij er nog zit ergens maar ben bang van niet.
Ik ben nog al van het opschonen/verwijderen.
Jammere dat je er niet was.
 
Heb het al totaal verwijderd, was heel donker maar ja ik kijk nog even of hij er nog zit ergens maar ben bang van niet.
Ik ben nog al van het opschonen/verwijderen.
Jammere dat je er niet was.

Heb jij geen fotos gemaakt ?? ik zag bij Coert z n fotos nog wel zo n hypermoderne zrnix staan,verder had tie mooie fotos _O-
 
Stiekum vind ik de zrx'en dan wel leuk..... :+
Beter dan die vreselijke nieuwe Z serie. Maar niks gaat boven een echte Z natuurlijk. :t :t
 
Hahaha ik vind een zrx ook wel aardig :t ,
ik vind die ouwe Zeds prachtig ik kan er alleen niet fatsoenlijk mee rijden..... helaas -O-
 
Waarom niet? Is net als vroeger hoor, alleen als je een modernere motor hebt rekening houden met de gebrekkige vering en smalle bandjes. Oud is goud. :t
 
Heb jij geen fotos gemaakt ?? ik zag bij Coert z n fotos nog wel zo n hypermoderne zrnix staan,verder had tie mooie fotos _O-


Een paar twee de mist in gegaan en heb er toch echt een geplaatst.
Misschien volgen er hier nog wel een paar?
 
Voor jan, deze heeft Dunstall uitlaten lijkt het wel.
En om ieder wiel een slot.....



full
 
Waarom niet? Is net als vroeger hoor, alleen als je een modernere motor hebt rekening houden met de gebrekkige vering en smalle bandjes. Oud is goud. :t


Pzies, maar dat rekening houden met, lukte me niet,dus de z1000 maar weer verkocht
 
Vraagje Rob, de Z2 750 rs is degene die binnen stond toch? Heb er omheen gelopen, het viel me op dat er Z-street op stond, bij de kentekenplaat. Prachtig, *O*
Deze?

Nog nooit zo'n 750 gezien! Zijndeze destijds wel in Nederland leverbaar geweest?
Z750 2 cil heeft Nol niet beneden in z'n collectie, wel een boven op zolder.........
 
~
Deze?
[~[url="http://i304.photobucket.com/albums/nn194/keesvdr/MF/IMG_3437_1200MF_zps3rg6ve3o.jpg"]afbeelding~][/URL]
Nog nooit zo'n 750 gezien! Zijndeze destijds wel in Nederland leverbaar geweest?
Z750 2 cil heeft Nol niet beneden in z'n collectie, wel een boven op zolder.........[/quote

De Z2 750 RS is niet nieuw verkocht in Nederland, deze is van Jan 73 en is uit Italie in 74 naar Nederland gehaald.
Even drie foto's van de 750cc 2, 3, en 4 cilinder.


De 2 cilinder B1 750 van 76
full



De 3 cilinder H2 750 van 73
full



De Z2 750 RS 4 cilinder van 73
full
 
Laatst bewerkt:
Heb exact dezelfde z750 twin, is een monsterfiets. Kun je veel langer mee doorrijden dan met een z900.
Zojuist de electronische ontsteking van de z900-a4 gecheckt....stond 5 graden te laat. Ik denk dat ie nu wel wat harder wil dan de 165. :)
 
In Oostenrijk had Marcel zijn eigen feestje, hij kon voor het eerst dit jaar gaan rijden.. :] :}
Wel hield hier blijkbaar de weg op :P

full
 
Laatst bewerkt:
‎Goedhart Motoren‎
 

 
Goedhart Green Days
7 minuten ·
Nog voor de duidelijkheid, de Goedhart Green Days zijn niet (!) op zondag 4 juni, maar alleen op zaterdag 3 en maandag 5 juni!
 
‎Goedhart Motoren‎
 

 
Goedhart Green Days
7 minuten ·
Nog voor de duidelijkheid, de Goedhart Green Days zijn niet (!) op zondag 4 juni, maar alleen op zaterdag 3 en maandag 5 juni!

Jammer, ik kan niet heb iemand beloofd te helpen met zijn verhuizing in Tilburg.
Altijd handig een groot rijbewijs.
Maar wel jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan