Kawasaki W650 en W800 topic

Mooie foto's Ed. Ik heb nog steeds geen meter gereden. Vorige week weer met de ambulance afgevoerd vanwege hartritme problemen. (hartfrequentie 180)
Middels een Cardioversie het hartritme weer hersteld maar het was wel spannend. Deze week nog even bij de opticien geweest omdat ik wazig zie. Conclusie van opticien, staar dus dat wordt een staar operatie en voorlopig nog niet rijden
 
Mooie foto's Ed. Ik heb nog steeds geen meter gereden. Vorige week weer met de ambulance afgevoerd vanwege hartritme problemen. (hartfrequentie 180)
Middels een Cardioversie het hartritme weer hersteld maar het was wel spannend. Deze week nog even bij de opticien geweest omdat ik wazig zie. Conclusie van opticien, staar dus dat wordt een staar operatie en voorlopig nog niet rijden
Jan toch wat een narigheid , ik wens je veel sterkte toe en een spoedig herstel maar weet uit ervaring dat het spoedig herstel toch wel leeftijd gerelateerd is en dat het ,naarmate je klimt in jaren , toch steeds weer ietsjes langer op zich laat wachten .
 
Zo vanmiddag even naar de molen om meel te halen en nu de remblokken vernieuwen , die liggen ook al een jaar op de plank .
1387852
 
Jan mijn moyenne is 20.000 km . maar ik merkte verleden jaar al met schielijk remmen dat ie begon te janken dus ik dacht : tijd voor nieuwe , en ik denk dat ik nog wel had kunnen rijden hoor zonder gevaarlijk te worden maar blokken en schoenen kunnen verglazen en dan vertraagd het gewoon niet lekker meer en voor de kosten ,€36 voor gesinterde , hoef je het niet te laten .
ik heb het W-tje net helemaal gewassen en als ie droog is lekker poetsen want het is er goed weer voor .
Vrolijk pasen .
 
Ik vroeg me af wat jullie oliieverbruik is. Ik heb bij mijn W800 in de laatste 6.300 km 0,3 liter olie bijgevuld om hetzelfde peil te houden.
(Binnenkort gaat de motor voor een beurt)
 
Ik vroeg me af wat jullie oliieverbruik is. Ik heb bij mijn W800 in de laatste 6.300 km 0,3 liter olie bijgevuld om hetzelfde peil te houden.
(Binnenkort gaat de motor voor een beurt)
0,3 liter bij 6.300 km is helemaal niks bijzonders natuurlijk. Een en ander hangt ook af van je rijstijl. Geen zorgen met zo'n verbruik.
 
Vandaag ook effen wat gaan :] maar voor mij teveel folk 8-):o op de 🚲🏎👣 net als de vliegen zonder kop _O-
Bij de stoplichten lang Weesp, kwam ik een " broertje " een blauw W650 tegen *O*8-)

IMG_0446.JPG
IMG_0447.JPG
 
Nog even Iwan en dan ben je lekker met pensioen en dan ga jij lekker :]:]:] als een ander moet gaan 💼💼💼. Dat geeft een heerlijk gevoel.:W:W
Oh wat dat betreft heb ik er ook nog een , ik ga op 19 September mezelf uit het werkende bestaan deponeren .
Ik ben net nog even de remmen wezen testen en idd het is druk op de weg .
 
Gisteren mijn eerste ritje :]:]:]:]:]:]:] gemaakt sinds vorig jaar juni. Jongens wat een ervaring :'):'):'). Ik heb 70 km :]:]:] en dat ging perfect, ondanks dat ik toch nog wel wat slapjes ben. Vergis je niet, ik ben het oudste lid van de club hé, bijna 71 jaar. Ik verheug me op het moment dat Iwan en Eddie met pensioen zijn, dan kunnen we elke dag ritjes maken.
1-DSCF2378.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nee
Gisteren mijn eerste ritje :]:]:]:]:]:]:] gemaakt sinds vorig jaar juni. Jongens wat een ervaring :'):'):'). Ik heb 70 km :]:]:] en dat ging perfect, ondanks dat ik toch nog wel wat slapjes ben. Vergis je niet, ik ben het oudste lid van de club hé, bijna 71 jaar. Ik verheug me op het moment dat Iwan en Eddie met pensioen zijn, dan kunnen we elke dag ritjes maken.
Bekijk bijlage 1388723
Nee hoor ik ben sinds vandaag 71 hahaha
 
gefeliciteerd Sjaak en dat er nog vele mogen volgen ik heb mezelf en net ingeschreven voor de record poging op 25 mei ik zie tegen dan wel wat voor weer het is .
We kunnen natuurlijk afscheiden met een pensionado chapter 😂😂😂😂
 
gefeliciteerd Sjaak en dat er nog vele mogen volgen ik heb mezelf en net ingeschreven voor de record poging op 25 mei ik zie tegen dan wel wat voor weer het is .
We kunnen natuurlijk afscheiden met een pensionado chapter 😂😂😂😂
Dank je maar of de duvel er mee speelt 25 mei gaan we een week naar Duitsland, jammer hoor had er graag aan meegedaan aan de record poging.
 
Beste w650/ 800 liefhebbers,

Zijn er binnen jullie groep rijders die n 2019 versie bezitten. Ik ben mij aan het oriënteren op de W800. Als ik t goed begrijp heeft de 2019 een upgrade gehad o.a. qua achterrem en uitlaten. Echter, persoonlijk vind ik de kleurstelling van de eerdere jaren (o.a. de special editions) een stuk mooier. Om te kort te gaan, is de 2019 een zoveel betere versie dan de eerdere jaren.

Ik wil de w800 voornamelijk gebruiken als een lichtere motor die ik makkelijker pak dan mijn zwaardere motor (V-Max) of mijn andere klassieker kawasaki z1000r eddie lawson. Ik ga deze motoren overigens niet verkopen. Ik heb ze respectievelijk 18 en 15 jaar. Van in de plaats is dus geen sprake.

Het tijdloze model van de W spreekt mij erg aan. Ik ben al langs Lemstra in Alkmaar geweest en die was zeer te spreken over t 2019 model. Maar ik hoor t graag van jullie.

Alvast bedankt.
 
Beste w650/ 800 liefhebbers,

Zijn er binnen jullie groep rijders die n 2019 versie bezitten. Ik ben mij aan het oriënteren op de W800. Als ik t goed begrijp heeft de 2019 een upgrade gehad o.a. qua achterrem en uitlaten. Echter, persoonlijk vind ik de kleurstelling van de eerdere jaren (o.a. de special editions) een stuk mooier. Om te kort te gaan, is de 2019 een zoveel betere versie dan de eerdere jaren.

Ik wil de w800 voornamelijk gebruiken als een lichtere motor die ik makkelijker pak dan mijn zwaardere motor (V-Max) of mijn andere klassieker kawasaki z1000r eddie lawson. Ik ga deze motoren overigens niet verkopen. Ik heb ze respectievelijk 18 en 15 jaar. Van in de plaats is dus geen sprake.

Het tijdloze model van de W spreekt mij erg aan. Ik ben al langs Lemstra in Alkmaar geweest en die was zeer te spreken over t 2019 model. Maar ik hoor t graag van jullie.

Alvast bedankt.
De 2019 versie voldoet aan de laatste milieu eisen dus vandaar de aangepaste uitlaten en een schijfrem achter I.v.m.het wettelijke vereiste ABS. Indien je eerdere versies mooier vind qua kleurstelling dan zou ik een gebruikte W 800 of W 650 kopen dat is nog veel goedkoper ook. Daarbij is de W 650 meer waarde vast dan de W 800. Deze motoren hebben een zodanig goede kwaliteit dat een gebruikte ook jaren mee gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan