Kawasaki W650 en W800 topic

Er zijn twee verschillende type accu's namelijk de Yuasa type: YTX14H-BS en de Yuasa type: YTX14-BS. Het verschil is dat de YTX14H-BS een CCA van 240 A heeft en de YTX14-BS een CCA van 200A. Het prijsverschil is dan €. 65.00 voor de 200Amp uitvoering en €. 97,00 voor de 240 Amp uitvoering. Wat is jullie mening.
 
€65 is mooi zat als je uitgaat van een gemiddelde levensduur van 5 jaar en het gaat 4 jaar mee ben je mooi goedkoper uit !*O**O**O*:YY:}:}
 
Er zijn twee verschillende type accu's namelijk de Yuasa type: YTX14H-BS en de Yuasa type: YTX14-BS. Het verschil is dat de YTX14H-BS een CCA van 240 A heeft en de YTX14-BS een CCA van 200A. Het prijsverschil is dan €. 65.00 voor de 200Amp uitvoering en €. 97,00 voor de 240 Amp uitvoering. Wat is jullie mening.
Jan ,ik ben ook toe aan een nieuwe accu dit voorjaar. Mijn huidige yuasa accu heeft het 8 jaar volgehouden en dat is wel bijzonder. Dus weer een yuasa voor mij!
 
Jan ,ik ben ook toe aan een nieuwe accu dit voorjaar. Mijn huidige yuasa accu heeft het 8 jaar volgehouden en dat is wel bijzonder. Dus weer een yuasa voor mij!
Ik weet eigenlijk niet hoe oud mijn accu is. Ik rijd er al 6 jaar mee en ik denk niet dat Nol Bikker een nieuwe heeft geplaatst toen ik de motor heb gekocht. Origineel staat er een Yuasa, type:YTX14-BS in de W 650 en die heb ik op internet al gezien voor €. 65,00. dus die gaat het worden denk ik. Ik wacht nog maar een paar maanden, dan is de temperatuur en mijn gezondheid iets beter, want momenteel laat beide nog veel te wensen over.
 
Iemand nog tips om het luchtfilter schoon te spoelen en opnieuw in de olie te zetten?
Want dat is wel nodig bij mij.
 
uitspuiten met remreiniger en dan in de vaatwasser en schoon is uw luchtfilter :9~:}*D*O*
Dan maak je natuurlijk geen vrienden met de bazin van de keuken. Ik heb het ook ooit gedaan met de carburateurs van mijn Norton en ik kan je vertellen, dat viel niet in goede aarde.
 
eerst goed ontvetten en dan in de vaatwasser is niks mis mee alleen je moet er geen andere dingen bij in stoppen en een goed vaatwas machine middel hebben !
 
IMG_20190213_112211_107.jpg
 
Ziet er prachtig uit! Ook het stuurkuipje staat goed.
Heb je hem bij Motoport Rockanje gekocht toevallig? :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan