Kawasaki W650 en W800 topic

Goedemiddag,
Ben sinds kort in het bezit van een w650 bj 2003.
Ben hem op dit moment naar eigen smaak aan het ombouwen.
De meeste berichten op dit forum doorgelezen en ben enthousiast over beiden.
Zet er zsm wel een foto op.
Gr. Bertus.
 
Goedemiddag,
Ben sinds kort in het bezit van een w650 bj 2003.
Ben hem op dit moment naar eigen smaak aan het ombouwen.
De meeste berichten op dit forum doorgelezen en ben enthousiast over beiden.
Zet er zsm wel een foto op.
Gr. Bertus.
Welkom In de club Bertus.Je hebt een goede keuze gemaakt om voor een W 650 te kiezen. Vertel wat meer over jezelf en we zijn dol op plaatjes van de motor.
 
Welkom In de club Bertus.Je hebt een goede keuze gemaakt om voor een W 650 te kiezen. Vertel wat meer over jezelf en we zijn dol op plaatjes van de motor.

Dank u.
Motor liefhebber in hart en nieren.
Woonachtig in Dodewaard.
Altijd met verschillende projecten bezig, waaronder Yamaha xt/sr, Buell en nu ook een W650.
Zal eens kijken of ik er een paar fotootjes op krijg.
20181104_154350.jpg
20181031_101702.jpg
 
Dank u.
Motor liefhebber in hart en nieren.
Woonachtig in Dodewaard.
Altijd met verschillende projecten bezig, waaronder Yamaha xt/sr, Buell en nu ook een W650
Zal eens kijken of ik er een paar fotootjes op krijg.Bekijk bijlage 1346784Bekijk bijlage 1346785
Hoi Bertus.
Het plaatsen van de foto's is in ieder geval goed gelukt. Mooie machine. En Dodewaard ligt nog aardig in de buurt dus ik zou zeggen, welkom bij de club. We willen natuurlijk nog veel meer van je weten, leeftijd, beroep etc
Groet Jan.
 
Hoi Bertus.
Het plaatsen van de foto's is in ieder geval goed gelukt. Mooie machine. En Dodewaard ligt nog aardig in de buurt dus ik zou zeggen, welkom bij de club. We willen natuurlijk nog veel meer van je weten, leeftijd, beroep etc
Groet Jan.
Ben je niet een beetje te nieuwsgierig ,Jan ?*O*}:O8-):P:+
 
een accu is een accu , als er 12 V en 10aH uitkomt is het goed en uiteraard wel een gel uitvoering de rest is verkoop praat !})
 
Dat ziet er stoer uit. Heb je al gereden met die nieuwe schokdempers? Ik ben benieuwd naar je ervaring, want de originele is niet veel soeps. Komen er ook andere dempers op?
Schokbrekers komen van een triumph en zijn 1,5 cm langer dan standaard.
Heb er nog niet mee gereden.
Wat de uitlaat betreft, ik heb een rvs 2 in 1 systeem besteld van het Italiaanse SC projects.
Deze hoop ik binnen nu en een paar weken binnen te krijgen.
Dan laat ik hem afstellen en kan het rijden beginnen.
 
Even een paar vraagjes.
Wat is jullie ervaring met kleppenstellen van een w650?
Hoe gevoelig zijn ze hiervoor?
Mijn teller staat nu op +/- 25000.
Hoor het graag.
Gr. Bertus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan