Kawasaki W650 en W800 topic

Ook nog een studiofoto gemaakt..
DSCF9139k.jpg
 
Gister voor het eerst sinds een half jaar mijn W 650 gestart. Druk op het knopje en lopen, dank zij V power, geen enkel probleem. Nog niet gereden, durf ik nog niet vanwege mijn slechte evenwicht. Wim Bax heeft zijn W 800 onlangs verkocht.
 
nou nog niet maar ziet er veelbelovend uit de prijs is ook vriendelijk ,maar we zijn behoudend dus niet gelijk aanschaffen maar wachten tot de hele wereld er mee rijdt O-)_O-*O*:t
 
Iedereen hier het allerbeste gewenst. Gezien de bovengemiddelde leeftijd hier lijkt me de goede gezondheid op de eerste plaats wenselijk, daarnaast voorspoed, geluk en veel mooi weer zodat we de Kawa's maar veel kunnen uitlaten dit jaar!
 
image.jpegimage.jpegimage.jpeg
Vandaag bezig met klokken nakijken, kom ik tot de ontdekking dat het contactslot helemaal loszit. Nog één schroefje wat er bijna uitviel hield de boel vast (had al een jaar last van trillend geluid tijdens rijden). Het blijken antidiefstalschroeven te zijn met een raar kopje.
Gelijk vervangen door inbus met lock bond erop.
 
Dat is pech hebben jongens. ;(;(;(

Utrecht, 07 januari 2019

De gemeente Lopik mocht het verkeersbesluit nemen om motorrijders op een deel van de Lekdijk te weren in de weekenden vanaf 1 maart tot en met 31 oktober. Dat heeft de rechtbank Midden-Nederland vandaag beslist.
De rechtbank oordeelt dat de gemeente het verkeersbesluit terecht heeft genomen. Dat besluit is in het belang van het voorkomen van de overlast die de omwonenden ervaren van de grote hoeveelheid motoren die in de weekenden over de Lekdijk rijden. Het verkeerbesluit is ook van belang om het karakter van de Lekdijk te behouden. De Lekdijk heeft in het weekend een recreatieve functie met de nadruk op fietsers. De rechtbank oordeelt ook dat de gemeente gebruik mocht maken van de resultaten van een pilot die in 2017 heeft plaatsgevonden. Die pilot hield in dat er in de weekenden een motorrijverbod gold. Uit het evaluatierapport blijkt dat de overlast van motorrijders toen is afgenomen. Dat de gemeente er voor heeft gekozen om geen onderzoek te doen naar de andere weggebruikers maakt niet dat deze resultaten niet bruikbaar zijn. Het ging immers juist om overlast die door motorrijders :]:]:] werd veroorzaakt. De rechtbank oordeelt dat de gemeente dit rapport mag gebruiken als onderbouwing van het besluit.
 
Dat is pech hebben jongens. ;(;(;(

Utrecht, 07 januari 2019

De gemeente Lopik mocht het verkeersbesluit nemen om motorrijders op een deel van de Lekdijk te weren in de weekenden vanaf 1 maart tot en met 31 oktober. Dat heeft de rechtbank Midden-Nederland vandaag beslist.
De rechtbank oordeelt dat de gemeente het verkeersbesluit terecht heeft genomen. Dat besluit is in het belang van het voorkomen van de overlast die de omwonenden ervaren van de grote hoeveelheid motoren die in de weekenden over de Lekdijk rijden. Het verkeerbesluit is ook van belang om het karakter van de Lekdijk te behouden. De Lekdijk heeft in het weekend een recreatieve functie met de nadruk op fietsers. De rechtbank oordeelt ook dat de gemeente gebruik mocht maken van de resultaten van een pilot die in 2017 heeft plaatsgevonden. Die pilot hield in dat er in de weekenden een motorrijverbod gold. Uit het evaluatierapport blijkt dat de overlast van motorrijders toen is afgenomen. Dat de gemeente er voor heeft gekozen om geen onderzoek te doen naar de andere weggebruikers maakt niet dat deze resultaten niet bruikbaar zijn. Het ging immers juist om overlast die door motorrijders :]:]:] werd veroorzaakt. De rechtbank oordeelt dat de gemeente dit rapport mag gebruiken als onderbouwing van het besluit.
gaan we toch op vrijdag !
Mafketels , het blijft diskri....... apart zetten van een groep !
 
Terug
Bovenaan Onderaan