Kawasaki W650 en W800 topic

Peter, ik heb even een foto voor je gemaakt:
 

Bijlagen

  • IMG_0158.JPG
    IMG_0158.JPG
    296 KB · Weergaven: 23
Pieter bedankt, het venstertje is toch verlicht. Zaterdag onder het rijden dacht ik al dat er iets uitging, bij mij blijft het venster donker in de avond. Overdag kan ik de cijfertjes wel lezen. Vreemd want de km cijfers zijn wel verlicht . Fijn klusje voor van de winter!
 
Hallo Alle, we zijn weer in onze met herfst kleuren getooide landtje terug gekomen :Z}:O8-) en nu kijken waneer ik in de zadel :]:]:] kan klimmen om dit jaar fatsoenlijk te afsluiten ;)

Peter, je zadel is mooi geworden :t:t:t

Groeten Iwan
 
Kunnen ze die achterremklauw niet omdraaien en de leiding inkorten? wat ziet dat er geprutst uit zeg!
 
Met ABS. Stuurtje zou mij niet zo kunnen bekoren, hou meer van rechtop zitten, maar dat is persoonlijk. Heldere koplamp. Andere voorvork, en shocks. Wat ze met de koningsas hebben gedaan? Alleen cosmetische wijziging? Had liever de kickstarter terug gezien ;)
 
Gaaf dat kawasaki het W-concept nog niet begraven heeft (dat dacht ik namelijk).
Kickstarter moet erop, maar verder erg leuk.
 
Hoi :]Jongens ( waar zijn de dames :?:z)
Ik kwam deze oproep tegen bij Moto73 voor Kawasaki weekend met alle modellen voor 2019.
Kawasaki organiseert Mega News Show 2019 modellen!
Tijdens de Kawasaki News Show zijn niet enkel alle 2019-modellen en -kleuren voor het eerst op Nederlandse bodem te zien, maar ook raceteams, Kawa-clubs en een ‘Kawasaki Legends Museum’ zullen er te zien zijn.
Schrijf je nu alvast in
De toegang voor de Kawasaki News Show en het museum is gratis op vertoon van je motorrijbewijs en na pre-registratie op www.kawasaki.nl. Mensen zonder motorrijbewijs betalen het gesponsorde Kawasaki tarief van € 5,- (normale entreeprijs € 14,00).

Misschien een is dit interessant voor de afsluiter van de 2018 *O*jaar*O*

Groeten Iwan
 
Dag allen, ik ben nieuw hier.
de aanleiding is het overlijden van mijn W650. De koningsas loopt aan, het hele blok moet uit elkaar en de reparatie kost in ieder geval 1000,=, volgens de dealer. Hij raadde me af om er op verder te rijden. 2001 en 42.000 mijl (ik kocht hem 3 jaar geleden en heb er 18000 mijl mee gereden).
Zal nu op zoek moeten naar een nieuwe. wordt misschien een W800.

Maar, wat doe ik met mijn W650? hoe vind ik een liefhebber die meer dan schrootprijs betaalt. Ideeën?
Diederik
 
Hallo Diederik,
Het is jammer dat de "ter ziele gaan van je W650":oO-):o je hier naar toe heeft gebracht en niet :].
Dat de Konings-as goed ze werk moet doen is bekend, en doorrijden is niet goed.
Wat is de onderhoud geschiedenis van de motor? en hoe is verder gesteld met de blok en de rest?
Misschien met goeie onderhoudsbuurt en tevens de Konings-as in orde maken voor pakweg €1500, kan jij nog wat jaartjes vrolijk :]:]:]
Anders plaats wat foto's en vertel waar je woont en zo.
Hier bij een werkplaatsboek voor de W650 over de koningsas
Pagina 136 van Kawasaki W 650 handleiding
Groeten Iwan
 
Bekijk bijlage 1338751
Hoi Iwan,
de dealer (Hans van Wijk, Zoetermeer) zei dat ik er beter niet aan kon beginnen. Nu heb ik minder ervaring dan zij, ik sleutel niet zelf en dit is mijn eerste motor. Zij zeiden een dagwaarde van misschien 2000,= als hij gerepareerd is dus adviseerden om gezien de km stand van 42000 mijl het geld voor de reparatie maar in een nieuwe te steken. De service manual had ik al gedownload, maar met die hypoide overbrenging is afstellen geen beginnersklus...

De motor heeft sinds ik hem heb alle onderhoudsbeurten gehad, geen achterstallig onderhoud dus. Maar wat dat verder voor het blok betekent?
Verdere staat: Aanslag op de uitlaat, achterspatbord heeft een scheurtje bij nummerbord ophanging, LCD van de kilometerteller toont laatste cijfer niet meer.
Ik woon in Den Haag

groeten Diederik
 
Bekijk bijlage 1338751
Hoi Iwan,
de dealer (Hans van Wijk, Zoetermeer) zei dat ik er beter niet aan kon beginnen. Nu heb ik minder ervaring dan zij, ik sleutel niet zelf en dit is mijn eerste motor. Zij zeiden een dagwaarde van misschien 2000,= als hij gerepareerd is dus adviseerden om gezien de km stand van 42000 mijl het geld voor de reparatie maar in een nieuwe te steken. De service manual had ik al gedownload, maar met die hypoide overbrenging is afstellen geen beginnersklus...

De motor heeft sinds ik hem heb alle onderhoudsbeurten gehad, geen achterstallig onderhoud dus. Maar wat dat verder voor het blok betekent?
Verdere staat: Aanslag op de uitlaat, achterspatbord heeft een scheurtje bij nummerbord ophanging, LCD van de kilometerteller toont laatste cijfer niet meer.
Ik woon in Den Haag

groeten Diederik

Hallo Diederik,

Hans van de Wijk is een bekende naam en een betrouwbare garage.
Gemiddelde prijs voor een goedlopende W650 is ± €4000 en niet te veel km.
Het is een optelsom van de kosten voor deze, en wat kost een W800.
Maar belangrijkste is, dat je op een W-telg blijft:]

Succes met je keuze

Groeten Iwan
 
Terug
Bovenaan Onderaan