Kawasaki W650 en W800 topic

Enkel nog even afmonteren en dan kan ik gaan rijden. Wat vinden jullie hiervan?

JAP_500_Bobber_Pipeburn_01.jpg
JAP_500_Bobber_Pipeburn_06.jpg
 
Gisteren de elfstedentocht gereden op de W. 615 kilometer uit en thuis. Enorm leuk, ofschoon de start vals was (enorme regenbui tussen Apeldoorn en Zwolle gisterenmorgen vroeg). Maar zeker de moeite waard. De 30e nog naar Amsterdam op de W - ik rij mee met de Distinguished Gentlemen's Ride. Maar alleen als het mooi weer is (in ieder geval droog). Morgen kan ik weer aan de poets....
 
Ik vind hem mooi Jan maar ja ik vind bijna alles mooi wat twee wielen en een motorblok heeft !

Gisteren de elfstedentocht gereden op de W. 615 kilometer uit en thuis. Enorm leuk, ofschoon de start vals was (enorme regenbui tussen Apeldoorn en Zwolle gisterenmorgen vroeg). Maar zeker de moeite waard. De 30e nog naar Amsterdam op de W - ik rij mee met de Distinguished Gentlemen's Ride. Maar alleen als het mooi weer is (in ieder geval droog). Morgen kan ik weer aan de poets....
ik vind het geweldig vroeger kon ik dat ook , deden mijn maat en ik een rondje ijsselmeer groot op een lekkere zomeravond ,maar ja toen kwam de rug en toen ging het niet meer !
 
Ik vind hem mooi Jan maar ja ik vind bijna alles mooi wat twee wielen en een motorblok heeft !


ik vind het geweldig vroeger kon ik dat ook , deden mijn maat en ik een rondje ijsselmeer groot op een lekkere zomeravond ,maar ja toen kwam de rug en toen ging het niet meer !
En dit wordt alleen maar erger, en hier spreekt een ervarings deskundige.
 
Tsja, met het stijgen van de jaren komen ook de beperkingen meer en meer aan het licht. Jammer, maar helaas.Belangrijk is dat eenieder geniet op zijn eigen manier en naar eigen kunnen. Maar blijven genieten is hoofdzaak. Of dat nou van een kort ritje of van een lange tourtocht is. Ik kan al genieten als ik gewoon naast de motor sta en deze bewonder na een poetsbeurt of zo...
 
Tsja, met het stijgen van de jaren komen ook de beperkingen meer en meer aan het licht. Jammer, maar helaas.Belangrijk is dat eenieder geniet op zijn eigen manier en naar eigen kunnen. Maar blijven genieten is hoofdzaak. Of dat nou van een kort ritje of van een lange toertocht is. Ik kan al genieten als ik gewoon naast de motor sta en deze bewonder na een poetsbeurt of zo...
Ja, dat klopt helemaal Pieter. Ik ga regelmatig naar Gerrit van Beek en gaan dan lekker samen in zijn museum zitten kwijlen maar we genieten er beide wel van. Rijden kan ik nog steeds niet jammer genoeg maar het gaat wel langzaam beter. Deze morgen bij de internist geweest. Bloedwaarden zijn aanmerkelijk verbeterd en we gaan nu (gelukkig) dat paardenmiddel Prednisolon afbouwen maar het zal nog een lange herstel procedure worden boys. Ik heb de hoes alvast over de motor gelegd want ik geloof niet dat ik nog zal rijden dit jaar. Volgend jaar dan maar weer. Er is weinig ambitie voor de jaarlijkse bijeenkomst heb ik de indruk???
 
Laatst bewerkt:
Jan we wachten tot jij zover bent
Ik zou het jammer vinden als ons club-uitje door mijn ziekte in het water zou vallen. Ik stel voor om zaterdag 29 september allen te verzamelen in Zaltbommel. Ik kom dan bij hoge uitzondering niet met mijn W-tje maar met het koekblik. Graag jullie reactie. Wel allemaal reageren graag.
 
het is de 29 e wel droog in ieder geval met s'middags 15 graden
Helemaal waar. Ik ben voor! Wie komt naar Zaltbomel op zaterdag 29 september? Toch minstens 10 man ga ik van uit. Peter je kan die andere afspraak wel uitstellen naar een andere datum. We willen jou er wel bij hebben. Come on boys het is kort dag even melden wie er komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan