Kawasaki W650 en W800 topic

20190317_101905.jpg
20190317_101853.jpg
20190317_101837.jpg
 
Ik zal het beestje morgen eens onder zijn winterdekentje vandaan halen en klaarmaken voor weer een seizoen ongebreidelde motor perikelen en plezier
Gaan we nog meet and greet doen Jan?
 
Ik zal het beestje morgen eens onder zijn winterdekentje vandaan halen en klaarmaken voor weer een seizoen ongebreidelde motor perikelen en plezier
Gaan we nog meet and greet doen Jan?
Als het aan mij ligt wel maar nog even wachten. Ik ben al een heel eind in de goede richting maar nog niet 100% hersteld en ik wil dan toch wel graag op mijn
W-tje :]:]:] komen.
 
Hierbij mijn W800 ..

sinds vandaag een SC-Project uitlaat eronder geschroefd !
ik reed al geruime tijd met standaard uitlaten waarvan de restictie was uitgeboord ..

Nu heb ik gezien dat er nog iemand een SC-project uitlaat heeft .. , heb jij ook veel backfires ??
Ik heb dit " denk " ik vanaf dat ik m'n luchtfilter heb vervangen naar open K&N luchtfilters .. maar ben niet zeker ..

ben nu aan het overwegen om een power commander te plaatsen .. iemand hier ervaring mee ?


 
ik zal een van de dagen eens een filmke maken .. ik heb al een jaar of 3 een gopro die nog NOOIT is gebruikt geweest :X


Ik heb trouwens ook nog enkele onderdelen die ik niet meer gebruik en eventueel verkoop :-)

- originele uitlaten
- originele filter
- originele spiegels
- windscherm hoog
- valbeugels verchroomd
- topkoffer in british green , zoals men motor van givi , met remlicht
- ophanging voor de topkoffer
 
ik zal een van de dagen eens een filmke maken .. ik heb al een jaar of 3 een gopro die nog NOOIT is gebruikt geweest :X


Ik heb trouwens ook nog enkele onderdelen die ik niet meer gebruik en eventueel verkoop :-)

- originele uitlaten
- originele filter
- originele spiegels
- windscherm hoog
- valbeugels verchroomd
- topkoffer in british green , zoals men motor van givi , met remlicht
- ophanging voor de topkoffer

Hoi, dat windscherm heb je gebruikt op je w800? Welke hoogte en breedte? Heb mogelijk belangstelling ook misschien voor de beugels en deels voor de uitlaat. Kun je me een persoonlijk bericht sturen? (Op jouw account kan ik zelf niet sturen, is afgeschermd). Dankjewel.
Jeroen
 
Middag,
Ik ben degene die ook een uitlaat van SC project eronder heeft.
Heb de motor aflaten stellen op de dyno en hij knalt er flink op los.
Rij zonder de db killer met originele filters.
Vind het wel een lekker geluidje.
Het gaat bij mij om een W650.
 
Hoi Alle,

Blijkbaar word ik niet op de hoogte gehouden over de nieuwe postingen :o dus loop ik weer achter op de meldingen:o
Maar hoe dan ook vandaag is de oude "ijzer " weer aan het rollen gegaan :]:] wel vanmiddag toen de kwik wat omhoogging 🌞8-)
IMG_0320.JPG
IMG_0321.JPG
 
Laatst bewerkt:

Middag,
Ik ben degene die ook een uitlaat van SC project eronder heeft.
Heb de motor aflaten stellen op de dyno en hij knalt er flink op los.
Rij zonder de db killer met originele filters.
Vind het wel een lekker geluidje.
Het gaat bij mij om een W650.
bij mij zit de db killer er nog in ( circlips gedeelte ?? )
Dus het knallen is dan niet zo abnormaal ?

Van mij mijn vroegere dealer is het blijkbaar ni nodig en de huidige dealer zegt dan weer wel aan te raden

En met welke banden rijden jullie ?
Momenteel de tt100 hier , maar is aan vervanging toe

 
Terug
Bovenaan Onderaan