Kawasaki versys 650 deel 4

zadel eraf , plus en min polen lossen met steeksleutel, ringsleutel of dop maat 10 , de batterij eruit liften en klaar.
Weet je dat zeker? De tank en beugel steken behoorlijk over. Als de accu aan de lader staat, zou koude niet uitmaken volgens mij.
 
(Heb vandaag handkappen erop gezet. Zalig! Kon gewoon met zomer handschoenen rijden zonder last te hebben van de jouw)
welke handkappen zijn dat?
 
alle versys rijders nog in winterslaap modus? heb mijn versys nog is helemaal opgeblonken zodat hij terug in showroom staat, na de sneeuwritjes en pekel.
 

Bijlagen

  • 20190224_180809.jpg
    20190224_180809.jpg
    181,8 KB · Weergaven: 24
  • 20190224_180755.jpg
    20190224_180755.jpg
    185,6 KB · Weergaven: 22
  • 20190224_180746.jpg
    20190224_180746.jpg
    192,9 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
ik profiteer 365 dagen van het weer met de versys:) 2 weken terug nog gaan winter kamperen Voor een week nu ja winter het was er overdag 20ºc en s'nachts rond het vriespunt vorig jaar was het er -10ºc was het vele leuker.
 

Bijlagen

  • 20190213_112657.jpg
    20190213_112657.jpg
    174,3 KB · Weergaven: 19
  • 20190213_162213.jpg
    20190213_162213.jpg
    201,3 KB · Weergaven: 16
ik profiteer 365 dagen van het weer met de versys:) 2 weken terug nog gaan winter kamperen Voor een week nu ja winter het was er overdag 20ºc en s'nachts rond het vriespunt vorig jaar was het er -10ºc was het vele leuker.

De versys is in ieder geval weer spik en span :t , maar winter kamperen , brrrr dat zie ik niet zitten en mijn versys ook niet , die slaapt nog , warm onder zijn hoesje met de stekker er nog in
 
Hij staat hier nog in de garage, en aangezien ik over 2 weken de sleutel van een nieuwe woning krijg ben ik bang dat het er voorlopig ook niet van komt hem uit winterslaap te halen... Wel lastig met het mooie weer.
 
ik heb met de mijne ook iedere dag naar het werk gereden , pekel of niet, mijn motor dient om mee te rijden ook al is ie maar 9maand oud .
Resultaat : mijn kamionet (citroen jumper) start niet meer na 7 maand stilstaan (ergens corrosie tussen contactslot en starter) . En mijn auto (mercedes E-klasse) staat al meer dan een jaar stil , daarstraks de motorkap effe geopend en er blijkt een marter zijn intrek te hebben genomen B| maar starten doet ie nog wel *O*
 
Mijn versys is van 15 dec tot 1 maart in winterslaap , heb ook nog een motor scooter naast en dat is eigenlijk mijn woon-werk fiets waar ik het hele jaar , weer en wind mee rij , ook vanwege dat er naast mij werk een grote puinbrekerij is , als je ziet wat voor steen/zand/stof dat afgeeft is niet normaal , vandaag schoon gemaakt en de dag er op zit deze weer onder .
En de auto , 4000km per jaar max , is dat mijn zoon er nu mee rijd , dus de versys is voor de weekenden en de verlof dagen , toch nog 6000km in 3,5 maand mee gereden , nu moet deze binnen voor zijn 6000km check volgens het boekje .
 
ben aan het kijken voor crash bars (engine guards).
ik vind die van puig niet lelijk , iemand al mooiere gezien ?

welke zijn het geworden ?
heb je ook naar heed beugels gekeken?
heb je ook kawasaki mist lampen op je motor zitten ? passen die er dan nog op ?
 
welke zijn het geworden ?
heb je ook naar heed beugels gekeken?
heb je ook kawasaki mist lampen op je motor zitten ? passen die er dan nog op ?

het zijn de crashbars van Puig geworden , zeer mooi afgewerkt en degelijk . Mijn originele beugel voor de mistlampen moest hier wel voor verwijdert worden , maar de mistlampen zelf kan je makkelijk aan de Puig crashbars bevestigen.
 
het zijn de crashbars van Puig geworden , zeer mooi afgewerkt en degelijk . Mijn originele beugel voor de mistlampen moest hier wel voor verwijdert worden , maar de mistlampen zelf kan je makkelijk aan de Puig crashbars bevestigen.
Ik ben benieuwd naar het resultaat! Kan je een foto plaatsen?
 
het zijn de crashbars van Puig geworden , zeer mooi afgewerkt en degelijk . Mijn originele beugel voor de mistlampen moest hier wel voor verwijdert worden , maar de mistlampen zelf kan je makkelijk aan de Puig crashbars bevestigen.
Puig dus mooi , heb je evt nog de foto hoe de mistlampen hebt bevestigd ?
Had zelf de HEED(made in Polen) beugels in gedachten
het zijn de crashbars van Puig geworden , zeer mooi afgewerkt en degelijk . Mijn originele beugel voor de mistlampen moest hier wel voor verwijdert worden , maar de mistlampen zelf kan je makkelijk aan de Puig crashbars bevestigen.

Had zelf de HEED beugels in gedachten vond deze ook wel mooi. https://heedshop.eu/en
heb je evt een foto van de nieuwe bevestiging vd mistlampen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan