Jean2cilinder
Bijna weekend
Gefeliciteerd, weer een 1e gen bij de club
Lekker veel karakter heeft ie.
@Te Equivocas, zoveel als maar kon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd, weer een 1e gen bij de club
Vandaag mijn uitlaat laten vervangen voor een Akrapovic volledig systeem. Klinkt erg mooi en oogt net als het origineel netjes als onderbouw.
Nee, dit maakt zonder kat een goed geluid. Meer hoeft niet. Qua vermogen kom ik niets tekort, maar met deze uitlaat klinkt het als een wat zwaardere motor.na de originele uitlaat is dit de mooiste die je er kan opzetten vind ik , mooi man !!!! , heb je'm al geprobeert zonder db-killer
Nee, dat is een 4-cilinder. Heel ander rijkarakter..met de wens meer vermogen dan had ik die Tenere 1200 wel gehouden.... of je kan ook een (stille) VERSYS 1000 kopen, uiteraard ...
The search will go on..
Vandaag ritje op de 650 gemaakt.
Ondanks zijn uiterlijk (2019 model), viel
Het rijden jammer genoeg tegen.
Zijn grotere broer was een stuk 'prettiger'
Mijn huidige 600 is toch wel een stuk rapper en draait ook rustiger.
(Ok, ben nu appels met kiwi's aan het vergelijken )
Jammer voor je dat het tegen viel. Wat viel je op? Want prettiger rijden kan als je van een vier cilinder houdt, das soepeler. Het vermogen: geluid en toeren doet veel met de beleving. Wat zeggen de specificaties van je oude 600 en een nieuwe Versys wat betreft vermogen en koppel? Want dat vergelijken levert betrouwbaarder vergelijkingsmateriaal op.
Haha, ik vond de Versys 650 hartstikke rustig, maar dat ligt ook aan het referentiemateriaal. Ik kwam toen van een Honda Hawk GT uit 1990 met upgrades voordat ik een proefrit ging doen, daar was de Versys 650 niks bij.The search will go on..
Vandaag ritje op de 650 gemaakt.
Ondanks zijn uiterlijk (2019 model), viel
Het rijden jammer genoeg tegen.
Zijn grotere broer was een stuk 'prettiger'
Mijn huidige 600 is toch wel een stuk rapper en draait ook rustiger.
(Ok, ben nu appels met kiwi's aan het vergelijken )
Beetje appels met Kiwi's vergelijken.
Mijn 4 pitter heeft 100pk en +/-66 Nm
Dat is dus niet echt een eerlijke vergelijking.
Maar toch het tamme van de 2pitter, en het 'getril' dat er bij hoort.
Korte versnellingen.
Beetje een algeheel plaatje.
Dit waren ook een van de redenen dat ik toen mijn DL heb weg gedaan, en weer terug gegaan naar mijn huidige (Tcat).
Daar was ik dus al bang voor.
Hopelijk kunnen we nog wat regelen, anders ga ik voor de zwart/wit(silver?)
Ik wil een hele nieuwe motor kopen waar nog geen km op gereden is
Ga denk ik voor de volgende accessoires:
Valbeugels
Topkoffer
Middenbok
Mistlampen
Als het binnen mijn budget valt en anders nog een maandje wachten voor ik dat ga doen.
Hoi! Ik heb deze week nog een matgroene gekocht. Nieuw bij NVM motoren. Verspreid door het land zijn er vast nog wel een paar te vonden in die kleur...
Ik ben tot mijn eigen verrassing gaandeweg meer gaan houden van 2-cilinders dan van 4-cilinders.
De Versys 650 klinkt rustiger dan de Versys 1000 die meer "gejaagd" klinkt, maar die ook wel véél sneller is.
Ik kan wel begrijpen dat sommigen vinden dat de 650 wat te tam is, maar zijn wendbaarheid en gooi- en smijtgehalte ligt dan weer veel hoger dan dat van de grote broer.
Bij mij heeft de doorslag om over te stappen naar de 1000 gegeven : de noodzaak om mijn vrouw ook op de KAWA-bedrijfsmotor mee te nemen (door het wegvallen van mijn privé-motor).... de 650 is echt te klein/kort om met enig comfort met duo te rijden.
Hoi! Ik heb deze week nog een matgroene gekocht. Nieuw bij NVM motoren. Verspreid door het land zijn er vast nog wel een paar te vonden in die kleur...
Vreemd, ik had vandaag even contact aan voor 1 minuut.en direct na het aansluiten van de acculader sprong deze op savestand en brandde de lichtjes geel en rood van de lader gelijktijdig. Best slechte conditie voor een motor van 8 maanden met dus een vrij nieuwe accu. En ik rijd notabene met led-verlichting, dus het elektrisch systeem zou het makkelijk moeten hebben. Tevens heb ik altijd, vanaf het begin, de acculader erop na meer dan drie dagen niet rijden.