Kawasaki versys 650 deel 4

Gaaf gefeliciteerd! Alleen, waarom een nieuwe motor in november op kenteken laten zetten? In januari 2020 is de motor op papier dan al 3 jaar oud.


Ja, en in 2021 al vier jaar! Onzin natuurlijk, dit argument telt voor mensen die waarde hechten aan een jaar lang een auto of motor rijden uit dit jaar en is gevoelsmatig. Er staat ook een maand bij, en voor de eventuele verkoop ooit, telt onderhoud, km stand en goede administratie en eigen presentatie veel meer.

En ook als het wel relevant was geweest, TS heeft een een contract ondertekent dus het voegt niets toe. Iemand feliciteren met zijn aankoop is leuker zonder ongevraagd vertellen wat beter zou zijn geweest. ( in jouw ogen dan)
 
In de catogorie minder leuk: ik heb een kleine beschadiging bovenop de tank. Soort van steenslagputje. Tot op het metaal.
Dus op naar de Kawa-dealer. Niks dus, zelfs geen kleurnummer... "Ja, moet je maar naar die of die winkel. Die kunnen je wel helpen" Grrrrr.....
 
Gaaf gefeliciteerd! Alleen, waarom een nieuwe motor in november op kenteken laten zetten? In januari 2020 is de motor op papier dan al 3 jaar oud.

Had ik ook gedaan , even een paar maandjes gewacht en dan op 2019 kenteken, eens komt het slechte weer of het word een motor voor alle weer types .
 
In de catogorie minder leuk: ik heb een kleine beschadiging bovenop de tank. Soort van steenslagputje. Tot op het metaal.
Dus op naar de Kawa-dealer. Niks dus, zelfs geen kleurnummer... "Ja, moet je maar naar die of die winkel. Die kunnen je wel helpen" Grrrrr.....
Volgens mij is van alle modellen en kleuren het ral nummer bekend , waar weet ik effe niet maar kan je gewoon de originele verf stiften halen om bij te tippen , denk via Kawasaki zelf
 
Gaaf gefeliciteerd! Alleen, waarom een nieuwe motor in november op kenteken laten zetten? In januari 2020 is de motor op papier dan al 3 jaar oud.
Omdat mijn huidige motor zo goed als op is.
Ik moet een grote beurd laten uitvoeren en er moeten onderdelen vervangen worden en ga daar geen geld meer aan uitgeven.
En gezien ik het hele jaar door rijd is na de winter al te laat.
 
Volgens mij is van alle modellen en kleuren het ral nummer bekend , waar weet ik effe niet maar kan je gewoon de originele verf stiften halen om bij te tippen , denk via Kawasaki zelf

Dat zeg ik: bij de dealer weten ze in elk geval niks...
 
Omdat mijn huidige motor zo goed als op is.
Ik moet een grote beurd laten uitvoeren en er moeten onderdelen vervangen worden en ga daar geen geld meer aan uitgeven.
En gezien ik het hele jaar door rijd is na de winter al te laat.

Ah logisch dan😊. Dan had ik hetzelfde gedaan. Zeker als het je hoofdvervoersmiddel is. Veel veilige kilometers gewenst.

Ja, en in 2021 al vier jaar! Onzin natuurlijk, dit argument telt voor mensen die waarde hechten aan een jaar lang een auto of motor rijden uit dit jaar en is gevoelsmatig. Er staat ook een maand bij, en voor de eventuele verkoop ooit, telt onderhoud, km stand en goede administratie en eigen presentatie veel meer.

En ook als het wel relevant was geweest, TS heeft een een contract ondertekent dus het voegt niets toe. Iemand feliciteren met zijn aankoop is leuker zonder ongevraagd vertellen wat beter zou zijn geweest. ( in jouw ogen dan)

Vandaar dus de vraag. Ik kom hier om te leren. Het is niet vertellen wat beter is, dat staat nergens. Het is een vraag meer niet😊.

Ik snap je reactie overigens wel en in het geval van particuliere verkoop heb je ook gelijk. Maar bij inruil bij een dealer wordt er toch anders naar gekeken. Maar nogmaals, in het geval van Hawk had ik hetzelfde gedaan.
 
Shit, motor omgevallen en daarbij is de schetsplaat links afgebroken. Als in het gedeelte waar het voetsteun en het pookje aan zit is los van het gedeelte aan het frame.

En zo te zien is die tweedehands niet te vinden :(

Heeft er iemand nog één liggen in het grijs voor een Versys uit 2010?
 
Shit, motor omgevallen en daarbij is de schetsplaat links afgebroken. Als in het gedeelte waar het voetsteun en het pookje aan zit is los van het gedeelte aan het frame.

En zo te zien is die tweedehands niet te vinden :(

Heeft er iemand nog één liggen in het grijs voor een Versys uit 2010?
Das minder !
Ik heb voor de mijne net 2 nieuwe besteld, duimen dat de 2010 versie op de 2007 past.
Ik heb 2 stuks (links en rechts) in het zwart besteld bij Partzilla.
Kawasaki Motorcycle 2010 OEM Parts Diagram for FOOTRESTS - Partzilla.com
In totaal $ 134,00 incl. verzenden.
 
Dat is ongeveer de prijs in € bij Kawasaki. Beetje onzin wel om het helemaal uit Amerika te laten komen. Ik probeer het via mijn eigen garage.
 
Weet iemand of en waar je een zijspan kan bestellen voor de Versys?
Wil ook de mogelijkheid hebben om met sneeuw te rijden.
 
Denk dat je dat op maat ga moeten laten maken denk niet dat je dat kant en klaar ga kunnen kopen. Eml maakt dacht ik zijspannen. Maar ik rijd ook door de sneeuw zonder zijspan dus ik zou niet zo drastische maatregelen nemen.
 
Laatst bewerkt:
Pfff heb geen zin om met het koekblik in de file te staan dus weer of geen weer de motor brengt me er telkens weer.
 
EC5ECB78-3D95-46F1-AD5B-585E8312F189.jpeg
0F9DE981-2F67-4C91-870B-F67D43FDF8C8.jpeg

Nou gister ermee naar huis gereden en mijn er6 ingeruild, wat een beest zeg!!!
Was wel ff tricky met een tanktas die er niet goed op kon maar met 1 hand op het gas en de ander op de tas om m op zijn plaats te houden is het toch gelukt.
Er zaten veel belangrijke dingen in en de papieren had ik in mijn jas gestopt dus moest ook ff opletten dat die niet onder mijn jas vandaan zouden vallen.
Vandaag echt even testrijden
 
Bekijk bijlage 1338215Bekijk bijlage 1338216
Nou gister ermee naar huis gereden en mijn er6 ingeruild, wat een beest zeg!!!
Was wel ff tricky met een tanktas die er niet goed op kon maar met 1 hand op het gas en de ander op de tas om m op zijn plaats te houden is het toch gelukt.
Er zaten veel belangrijke dingen in en de papieren had ik in mijn jas gestopt dus moest ook ff opletten dat die niet onder mijn jas vandaan zouden vallen.
Vandaag echt even testrijden


hier ga je een hoop plezier van hebben Hawk !!!!!
 
Bekijk bijlage 1338215Bekijk bijlage 1338216
Nou gister ermee naar huis gereden en mijn er6 ingeruild, wat een beest zeg!!!
Was wel ff tricky met een tanktas die er niet goed op kon maar met 1 hand op het gas en de ander op de tas om m op zijn plaats te houden is het toch gelukt.
Er zaten veel belangrijke dingen in en de papieren had ik in mijn jas gestopt dus moest ook ff opletten dat die niet onder mijn jas vandaan zouden vallen.
Vandaag echt even testrijden


Ziet er goed uit , jammer van de dag in ontvangst name dat het weer niet echt mee zat
 
Gezien er geen topic lijkt te zijn.

Iemand van hier ervaring met het kleine broertje, de Versys 300?
Het is voor een klein iemand (1,63m om 55kg) die toch een adventure wil en ook onverhard in het buitenland gaat rijden. Echter zullen we ook wel op de snelweg komen.

Iemand bekend met hoe dit beestje zich gedraagt bij 120 a 140 (met koffers)? Verder is Kawasaki niet heel open met de topsnelheid, vaak 30 km onder de top is een motor fijn te rijden dus vandaar mijn vraag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan