Kawasaki versys 650 deel 4

Even voorstellen:

Ik ben Rob, 52 jaar uit Hoofddorp.
Sind 3 jaar rijdend op een Piaggio MP3.
Rij regelmatig tourtjes ( ook buitenland ) met een bevriend motorrijdend echtpaar.
Afgelopen woensdag mijn AVB gehaald en afgelopen zaterdag eens bij Goedhart gaan kijken wat ik nog voor de MP3 500 terug zou krijgen bij inruil.
Dat viel niet tegen en dus maar gelijk de Versys 650 SE Grand Tourer gekocht.
8 september kan hij opgehaald worden en hopelijk eind september/begin oktober kan ik er zelf op rijden.

Welkom Rob , veel veilige km met je nieuwe bike , heb dezelfde en ben er zeer tevreden van
Hopelijk zal jij dit ook zijn :] :t
 
Weet iemand of de achterlichten van het 2014 model op het model van 2017 passen? Of zijn de achterlichten verschillend van elkaar.
 
Iemand intresse in mijn kawasaki versys 650 van 2009..?

Het is een prachtige kawasaki groene kawa :D
Met de nodige extra's erop en krijgt er mijn navigatie bij.


Met enige pijn in m'n hart moet ik de versys verkopen. Simpelweg omdat ik er niet lang mee kan rijden.
Door mijn rugklachten zijn ritjes langer dan 15 min. vrijwel niet mogelijk. En word de motor dus niet meer gebruikt.

Had de motor gekocht met het idee dat ik op straat wel langer zou vol houden. Vooral op een motor met rechte zit maar helaas...

Motor ziet er netjes uit. heeft altijd zijn beurtjes optijd gekregen en je ziet het er niet vanaf dat hij van 2009 is.

Vorige eigenaar heeft er woon-werkverkeer mee gereden. Motor heeft bij 76.565km. een grote revisie gehad.

Kan er dus nog heel wat jaren/km's weer tegenaan.
10347175_687151544693718_8349810782135056472_n.jpg
 
Zet er de vraagprijs mss best bij ?

ik zou zeggen: Bieden naar waarde of stuur me even een PM dan kan ik nog wat meer info geven.

zitten veel spullen van SW motch op: valblokken skidplate [die overigens pas opnieuw gecoat zijn]
navigatie steun plus navigatie [garmin zumo 220] krijg je erbij.
nieuwe topkoffer topkoffer houder volgens mij ook van SW motech.

En er zit ook nog een korter/lager ruitje bij.

kortom complete fiets waar nog veel plezier van kunt hebben
 
Snap dan ook niet dat mensen advertenties kunnen plaatsen zonder of met zeer slechte foto's


of zonder vraagprijs O-) O-)

Mijn ervaring leert mij dat mensen die geen vraagprijs plaatsen een onrealistisch beeld voor ogen hebben. })

Toch veel succes met de verkoop, en balen dat je er toch niet mee door kan rijden.
Ben bang dat de verkoop nog niet makkelijk wordt met deze kilometerstand.
 
Ik zou hem uit de droom kunnen helpen met de prijs die ik vorig jaar slechts zou hebben moeten betalen in B voor een gelijkaardige Versys 650 met... 3.800 km op de teller, maar dat zal ik dan maar laten...

:+


ik zeg droppen ik ben wel benieuwd namelijk.

Waarom ik de prijs er niet bij heb gezet....

als men met een redelijk bod komt kijk ik wel of ik naar die prijs toe kan gaan.
Ik heb uiteraard meerdere lijntjes uitgegooid. en het lijkt erop dat er een al zeer geintresseerd is.

Waarschijnlijk ben ik hem dus al kwijt. ik wou hier ook meer kijken van wat is hier de waarde ongeveer van. Uiteraard als iemand een mooi bod deed ofja mooi gewoon een reyeel bod dan had ik hem gewoon aan iemand van hier verkocht.



km stand.... sja is hoog. Maar zegt dat wat... in mijn ogen niet echt. ik hoor vaak mensen roepen bij 30K is een motor op.... Nou dat is echt bullshit... motor is net ingereden joh hahaha.

Ja een eenpitter misschien. Maar alles hangt ook van onderhoudt af. Ik heb dan liever een motor die van iemand is geweest voor woon/werkverkeer en daardoor de motor ook tiptop in orde houdt [en er niet mee door de zand rijdt] dan een motor met weinig km's die nooit meer onderhoud heeft gehad. of eens een poetsdoek.

zijn wel 2 uiterste uiteraard. maar doorgaans zorgen de mensen die hun motor elke dag moeten gebruiken voor woon/werkverkeer er echt wel voor dat hun spullen in tiptop conditie is.
Je wilt tenslotte toch op locatie zien te komen.


maar ben wel benieuwd wat jij ervoor gekregen heb:

edit ass whe speak.. Zojuist telefoontje gehad. en de deal is rond dusNIET MEER TE KOOP
 
Ben blij voor je.

Ik had net een teleurstellende ervaring achter de rug met een echt nog nieuwe KTM... je wil niet weten aan wat voor belachelijke prijzen die (dure) fietsen op de verschillende tweedehandssites worden aangeboden...

Enfin, een serieuze koper heeft er nog een min of meer ernstige prijs voor gegeven, maar op 1 jaar tijd, verloor ik er bijna toch 5000 euro op.... slik.... ik word dus een beetje cynisch voor wat de waarde van tweedehandsfietsen betreft...
 
Zijn er luchtfilters voor een '16 in omloop? Kan bij de bekende paden: MLM etc. geen vervanging vinden.

Als de enige optie OEM is, waar bestellen jullie die?
 
Ben blij voor je.

Ik had net een teleurstellende ervaring achter de rug met een echt nog nieuwe KTM... je wil niet weten aan wat voor belachelijke prijzen die (dure) fietsen op de verschillende tweedehandssites worden aangeboden...

Enfin, een serieuze koper heeft er nog een min of meer ernstige prijs voor gegeven, maar op 1 jaar tijd, verloor ik er bijna toch 5000 euro op.... slik.... ik word dus een beetje cynisch voor wat de waarde van tweedehandsfietsen betreft...


ben ik met je eens..
met name de ktm enduro motoren [waarvan ik er dus ook een heb maar een oudje 2004] blijven eigenlijk belachelijk hoog in waarde. Terwijl dat DE type motoren zijn waar [HELAAS] veeeeeeeeel mensen aan lopen te prutsen/verzieken.

ktm is kwa onderdelen [in de enduro lijn tenminste] niet duur. Maar als je dan nog geen 10 euro voor een onderdeel kunt/wilt betalen en er zelf met lassen aan gaat beginnen. dan ben je toch wel triest bezig vind ik. Zo vern**k je het orginele punt en kun je dus nooit meer het orginele onderdeel meer gebruiken om dat de bevestegingspunten dan naar de maan zijn geholpen.


wat dan wel weer zo is: Dat zijn dan ook wel DE motoren die hun waarde behouden. stel je bent nieuw en wilt eens wat met enduro/offroad gaan doen en je koopt zo'n oudere ktm [RFS modellen die overigens bekend staan dat het onderhand tanks zijn zo bulletproof] zo'n motor koop je tussen de 2800 en 3500 in. daar kun je vervolgens een paar jaar/jaren mee rijden en zo weer voor dezelfde prijs verkopen... Ja ik weet het het klinkt absurbt maar het is wel zo.


Ik heb destijds voor de mijne 3250 betaald exc 450 van 04 dus... Die krengen staan nu nog op MP en andere verkoopsites voor tussen de 3K en 3500 in. en dan heb je niet eens iets apparts.

Niet echt reyeel in mijn ogen maar dat brengen ze toch wel op.
terwijl de nieuwere modellen wel snel''er'' hun waarde verliezen.


overigens wel echt een super mooie hobby/sport dat enduro/offroadt rijden. En wil je dat doen ben je toch echt bij ktm wel het beste simpelweg de meeste dealers in NL. en het makkelijkste/snelste aan onderdelen te komen.. buiten dat gezien zowat heel offroadt NL ktm rijd is er ook een mega groot arsenaal aan 2e handse spullen te verkrijgen op eerder genoemde verkoopsites
 
SLIJKMOTO schreef op 29 augustus 2018 @ 22:00:
Ben blij voor je.

Ik had net een teleurstellende ervaring achter de rug met een echt nog nieuwe KTM... je wil niet weten aan wat voor belachelijke prijzen die (dure) fietsen op de verschillende tweedehandssites worden aangeboden...

Enfin, een serieuze koper heeft er nog een min of meer ernstige prijs voor gegeven, maar op 1 jaar tijd, verloor ik er bijna toch 5000 euro op.... slik.... ik word dus een beetje cynisch voor wat de waarde van tweedehandsfietsen betreft...



ben ik met je eens..
met name de ktm enduro motoren [waarvan ik er dus ook een heb maar een oudje 2004] blijven eigenlijk belachelijk hoog in waarde. Terwijl dat DE type motoren zijn waar [HELAAS] veeeeeeeeel mensen aan lopen te prutsen/verzieken.

ktm is kwa onderdelen [in de enduro lijn tenminste] niet duur. Maar als je dan nog geen 10 euro voor een onderdeel kunt/wilt betalen en er zelf met lassen aan gaat beginnen. dan ben je toch wel triest bezig vind ik. Zo vern**k je het orginele punt en kun je dus nooit meer het orginele onderdeel meer gebruiken om dat de bevestegingspunten dan naar de maan zijn geholpen.


wat dan wel weer zo is: Dat zijn dan ook wel DE motoren die hun waarde behouden. stel je bent nieuw en wilt eens wat met enduro/offroad gaan doen en je koopt zo'n oudere ktm [RFS modellen die overigens bekend staan dat het onderhand tanks zijn zo bulletproof] zo'n motor koop je tussen de 2800 en 3500 in. daar kun je vervolgens een paar jaar/jaren mee rijden en zo weer voor dezelfde prijs verkopen... Ja ik weet het het klinkt absurbt maar het is wel zo.


Ik heb destijds voor de mijne 3250 betaald exc 450 van 04 dus... Die krengen staan nu nog op MP en andere verkoopsites voor tussen de 3K en 3500 in. en dan heb je niet eens iets apparts.

Niet echt reyeel in mijn ogen maar dat brengen ze toch wel op.
terwijl de nieuwere modellen wel snel''er'' hun waarde verliezen.


overigens wel echt een super mooie hobby/sport dat enduro/offroadt rijden. En wil je dat doen ben je toch echt bij ktm wel het beste simpelweg de meeste dealers in NL. en het makkelijkste/snelste aan onderdelen te komen.. buiten dat gezien zowat heel offroadt NL ktm rijd is er ook een mega groot arsenaal aan 2e handse spullen te verkrijgen op eerder genoemde verkoopsites


:( Uhh.......sorry hoor :? :? :?

Ik zit niet vaak op het forum, maar als ik iets wil lezen over KTM oid, dan zoek ik die betreffende topic wel op. Hier verwacht ik info, of andere Versys 650 gerelateerde zaken te vinden, die in/op deze topic horen.

Dus heren..........hou het hier lekker bij de Kawasaki Versys 650 aub
:)
 
Dit is inderdaad het Versys 650 topic, maar een zijsprongetje kan af en toch wel...

Anders krijg je de sfeer van het GS-forum (niet te verwarren met het wel lollige GS-topic alhier), waar een paar mini-Napoleons als moderator ëlke vermelding van een ander merk meteen deleten..... pfffffff.
 
Laatst bewerkt:
Kom hier net weer kijken. Maar ben er weer bijna klaar mee. Waarom mag je niet gewoon zeggen wat je wil. Ook al is het net iets anders. Het wad maar 1 opmerking tenslotte. Vond het ook nog interessant.
 
en nu terug on topic ik heb vorige week zaterdag een nieuwe metzeler roadtec 01 geplaatst achteraan en heb het spul van ride on in mijn voorband en achterband laten invloeien hier de link: Bandensealant - bescherming tegen lekke banden voor motor en quad | Ride-On Tire Protection wou het eens testen heb het nu zo'n 1000km in mijn band zitten en de bevindingen zijn niet zo positief naar mijn goesting ik heb de indruk dat de versys nu veel zwaarder instuurt en dat er toch wel wat als je op hoge snelheid rijd (175km/h) dat het effect van een tankslapper optreedt en daarmee bedoel ik dat het stuur Jimmy wordt. dus de balanceergel is niet wat ik verwacht had. nu de tyre sealant zal absoluut zijn werking wel doen dus dat is dan weer wel een plus punt. maar voor 40€ per set banden is het niet zijn geld waard.
 
Plus, degene die je volgende set banden moet plaatsen mag die smeerboel eerst gaan opkuisen.... die zal blij zijn....

Voor een wegfiets is dat spul toch echt overbodig, lijkt mij...

daarbij is € 40,- ook niet niks, dan moet ja al 1 op de 3 banden lekrijden wil het uitkunnen.

Als je nou een offroad KTM hebt O-) of is dat te veel off topic :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan