Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Nee Frans want op deze plastieksoort (PP) blijft niks plakken. Zelfs als je er een laag carbon over legt komt die ook los.

Behalve stof en modder dan8)78)7
Heb je ze al geprobeerd te ontvetten met Motip ontvetter :?
Deze wordt nl. ook gebruikt om te ontvetten voor spuiten. Ik heb al het een en ander gespoten en voordien met vanalles geprobeerd te ontvetten, wasbenzine, terpentine, thinner en alles laat iets van siliconen of andere "niet-op-te-hechten" troep achter.:(
Motip ontvetter werkt daar iig wel op.
Vóór het spuiten van grond - of kleur lak moet op kunststof dan wel eerst kunststof (kleurloze) primer gespoten worden:t

Wellicht is het dus een plan:t na het reinigen met Motip ontvetter :?, er Motip kunststof-primer op te spuiten, en dan te stickeren/wrappen.

Van carbon maken zal wel redelijk prijzig zijn verwacht ik:?
 
Nou, het gaat me meer om het optimaliseren (uitdaging 8-)), hij ademt nu als door een rietje en dat is niet lekker/optimaal.

Ik ben te voorbarig geweest met mijn conclusie betreffend het ademen door een rietje:$8)7
Bovenin op de foto de luchtinlaat naar de airbox/aanzuigzijde luchtfilter. Deze zit boven het "rietje"wat ik dacht dat de aanvoer was.8)7en komt van beide zijkanten door het frame aangezogen.:t
Er zit nog een holle ruimte onder het buisje t.b.v. ???????????????????????????
Mss om het geluid van een grote airbox een beetje in toom te houden, en het aanzuig geluid te verminderen ??
 

Bijlagen

  • IMG_20190112_130840.jpg
    IMG_20190112_130840.jpg
    659,1 KB · Weergaven: 21
As. maandag in Kobe (Japan) , de KAWASAKI-hoofdingenieur tegen de hoofdontwerper van de Versys 1000, terwijl zachtjes op diens schouder kloppend :

"Komkomkom, Asahi-san, niet meer wenen, stop die traantjes nu maar, str(sp)eet(d)fighter heeft net geschreven dat het wél in orde is.... tuttuttuttut...."

:+

Ik heb hem zojuist gebeld, en zijn vrouw zei: " ソファの上は疲れ、嘘、コールを受信した彼を教えてくれます。 " ( hij ligt uitgeput op de bank, ik zal hem zeggen dat u gebeld heeft.)

Ik denk dat hij me maandag wel ff een app stuurt;)
 
AliExpres Frans😉44€ voor de 4 pinkers en nog
eens 18€ voor een led knipperlicht relais.
2hrhi5z.png

13zwprm.png

30wqlw0.png

Voor 1 oem pinker betaal je bij kawasaki 32€, zonder lampje!
Een paar pinkers, daar kan je niet veel mee verkeerd doen he Frans
Hey
AliExpres Frans😉44€ voor de 4 pinkers en nog
eens 18€ voor een led knipperlicht relais.
2hrhi5z.png

13zwprm.png

30wqlw0.png

Voor 1 oem pinker betaal je bij kawasaki 32€, zonder lampje!
Een paar pinkers, daar kan je niet veel mee verkeerd doen he Frans
Hi [U]Frank motorfan[/U] is de relais met 2 draadjes of met 3 ?
 
Ik heb de relais niet nodig gehad Frans maar de relais heeft een 2 pins aansluiting. Den dasse heeft dezelfde pinkers als ik en die had wel een relais nodig.
Mijn Versys is van 2016 en die van dasse 2018. Misschien heeft het bouwjaar daar iets mee te maken.
ahaaaa snap het ,misschien zit er in de andere pinkers weerstanden ?
zijn de pinkers van allie ook flexebiebel zoals originele kawa pinkers .
hoe zit het met de kleur van de knippers
 
De led pinkers van ons beide zijn identiek, ook het binnenwerk. Ze zien er hetzelfde uit als de originele en ook flexibel maar de voetjes die passen in de montage gaten pasten niet goed en zaten los. We hebben dan de originele voetjes moeten gebruiken. Mijn linker achter pinker brande maar half. Ik heb met een fijne soldeer bout de contact puntjes van de printplaat en de leds even warm gemaakt en het probleem was opgelost.De oranje kleur van de leds is prima😉
 
De led pinkers van ons beide zijn identiek, ook het binnenwerk. Ze zien er hetzelfde uit als de originele en ook flexibel maar de voetjes die passen in de montage gaten pasten niet goed en zaten los. We hebben dan de originele voetjes moeten gebruiken. Mijn linker achter pinker brande maar half. Ik heb met een fijne soldeer bout de contact puntjes van de printplaat en de leds even warm gemaakt en het probleem was opgelost.De oranje kleur van de leds is prima😉
okay thanks ik heb ze besteld
 
Terug
Bovenaan Onderaan