Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
He he we zijn er uit (hoop ik) ik krijg led-lampen in de koplamp ipv xenon ,hoop dat het vocht dan weg blijft klein.jpg
 
He he we zijn er uit (hoop ik) ik krijg led-lampen in de koplamp ipv xenon ,hoop dat het vocht dan weg blijftBekijk bijlage 1347057

Hey Frans er zit een enorm koelblok onder die LED's. Als je dan die rubber kappen aan de binnenkant open moet knippen voor koeling krijg je door temperatuurverschillen volgens mij vanzelf weer condens !? Of zijn die rubber kappen bij jouw setup er al af dan krijg je daardoor condensvorming.

20181224_133521.jpg


Dan nog Xenon is een grotere warmtebron om condens op te lossen dan LED dus ik betwijfel of je er mee geholpen ben..
 
Hey Frans er zit een enorm koelblok onder die LED's. Als je dan die rubber kappen aan de binnenkant open moet knippen voor koeling krijg je door temperatuurverschillen volgens mij vanzelf weer condens !? Of zijn die rubber kappen bij jouw setup er al af dan krijg je daardoor condensvorming.

Bekijk bijlage 1347061

Dan nog Xenon is een grotere warmtebron om condens op te lossen dan LED dus ik betwijfel of je er mee geholpen ben..
 
het r als het goed is heeft diegene waar de projectoren en de led’s vandaan komen het getest met led en alles bleef droog
 
Ik heb ook achteraf LED-lampjes geplaatst (met héél veel hulp van Frank *D) en ik heb helemaal géén condensvorming (wél een beetje in de extra-lampjes van Kawa).
Bij mij zijn de rubberen kappen gewoon teruggeplaatst en door Frank zelfs extra-geborgd met tie-wraps.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook achteraf LED-lampjes geplaatst en ik heb helemaal géén condensvorming
Bij mij zijn de rubberen kappen gewoon teruggeplaatst en door Frank zelfs extra-geborgd met tye-wraps.

Hier idem dito, geen condensvorming*O**O*
Het enige wat ik gewijzigd heb zijn de veertjes, welke ik heb moetenverbuigen om de LED's op hun plek te houden.
Maar wel vvveeeeeuuuullllll licht8-)*O*
 
Heb zelf een carbon uitvoering, staat veel beter dan de tita uitvoering. Maar wellicht blijkt dat toch persoonlijk :);)
 
Ik heb gekozen voor titanium.
 

Bijlagen

  • 20160814_122423.jpg
    20160814_122423.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 17
ik heb een algemene carbon vraag: mijn linker en rechter paneel zie foto:
15ey6hd.jpg

2i8xh54.jpg

zou ik graag in carbon willen laten maken. Deze onderdelen liggen al 2 maanden
bij poly-creation in ledegem en nu blijken ze ineens geen tijd te hebben om de panelen
te maken😤Heeft iemand een idee wie er in de buurt van Antwerpen carbon onderdelen
voor motoren maakt? Beirnaert heb ik ook al gebeld maar dan was ik de ankerpunten aan de
binnenkant kwijt en das ook geen optie.
 
Ik heb een dilemma met acra....

Titanium?
Bekijk bijlage 1347217
Of carbon?
Bekijk bijlage 1347218
Buiten het uitzicht klinken ze ook anders. De titanium versie klinkt metaal achtiger dan de carbon versie die meer gedempt klinkt naar mijn mening.
Ik heb ook een zwarte versys dus heb ik de carbon versie genomen. De metalen buis vond ik niet mooi dus heb ik die zwart gespoten met hitte-bestendige verf.Heel tevreden mee. Wat ik ook een voordeel vind van carbon is dat je meteen na een rit met je blote hand de carbon delen van de pot kan aanraken zonder je handen te verbranden.
1zf4n41.jpg
 
ik heb een algemene carbon vraag: mijn linker en rechter paneel zie foto:
15ey6hd.jpg

2i8xh54.jpg

zou ik graag in carbon willen laten maken. Deze onderdelen liggen al 2 maanden
bij poly-creation in ledegem en nu blijken ze ineens geen tijd te hebben om de panelen
te maken😤Heeft iemand een idee wie er in de buurt van Antwerpen carbon onderdelen
voor motoren maakt? Beirnaert heb ik ook al gebeld maar dan was ik de ankerpunten aan de
binnenkant kwijt en das ook geen optie.

kan je zelf niet wat wrappen met carbon folie
 
Terug
Bovenaan Onderaan