MotoAndy
MF'er
- 18 nov 2018
- 226
- 157
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, had hem al gezien
bedoel je een origineel Kawasaki scherm ?Ik kwam een test tegen van een 1000 NL editie van bj. 2017 of 2018 waar een ander windscherm op zit. Ik overweeg zo'n scherm op mijn 2016 model te plaatsen. Op de foto te zien lijkt het dat de gaten waar de ruit mee vastgeschroefd zit verder uit elkaar staan dan op het scherm wat er nu (standaard) op zit.
Kan iemand mij vertellen op dit zo past?
@str(sp)eet(d)fighter | meer power & Verbruik & slechtere emissies + wat @SLIJKMOTO meld denk ik.
Maar je zit ook nog met het motormanagement via de computer, ik denk niet dat de chipset dat automatisch voor je gaat compenseren.
De vraag is dan : heeft de Versys meer vermogen nodig én kunnen chassis en ophanging dat allemaal aan ?
Koop je dan niet beter ineens wat anders ?
De vraag is dan : heeft de Versys meer vermogen nodig én kunnen chassis en ophanging dat allemaal aan ?
Er zal wel een goede reden zijn waarom Kawasaki de nieuwe Versys niet ineens van meer vermogen heeft voorzien.
Koop je dan niet beter ineens wat anders ?
IDD een kwestie van smaak.Mooier? Dat is inderdaad een kwestie van smaak. Lijkt nogal op de uitlaat van Tracer en dat vind ik niks, een uitlaat mag gezien worden. Heb de originele kachelpijp dan ook vervangen voor een ranke Akra. Maar functioneler om hem op een trailer te zetten....dat is het laatste waar een motorfabrikant aan zal denken
BTW heeft iemand onder ons een K&N KA-1111 luchtfilter gemonteerd?
Yep, ik heb de KA-1111 erin zitten.
Ik heb het filter geplaatst vrijwel direct dat ik de Versys aankocht. Had dus vrijwel geen ervaring met het rijgedrag. Ik merk een licht stotterend rijgedrag bij 2000-25000 tpm, maar dit kan zomaar "Versys-eigen" zijn. Verder heb ik geen aanpassingen gedaan. Enkel met de ervaring van pasvorm kan ik je helpen. Die is zonder meer goed.