Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo beste Versys rijders,
Ik Emiel, 36 jaar en 1.98m lang. Ik rijd nu een vfr800 fi uit 1999, maar merk dat mijn knieen dit langzamerhand niet leuk meer vinden.
Na best een lange tijd oriënteren, en veel verschillende motoren proef te hebben gereden, is de beslissing gemaakt. De opvolger voor mijn vfr wordt een versys 1000. En wel het type van 2012-2014. Nieuwer type is leuker, maar kan ik niet betalen.
Ik rijd gemiddeld zo'n 15000 per jaar, dus de motor moet wel betrouwbaar zijn.
Zijn er dingetjes, zwakheden, aan de motor? Dingen die vaak/eerder kapot gaan?
En als ik naar een versys ga kijken, waar moet ik specifiek op letten?
Ik weet niet of er op dit topic nog veel rijders zijn met het pre-2015 model.
Ik vernam wel dat dit technisch niet veel verschilt van het 2015 - 2018 model (dat ik heb).
Mijn eigen opzoekingen leerden me dat, mits regelmatige onderhoudsbeurten, er geen bepaalde zwakheden zijn voor de Versys 1000, behalve dan mss de nogal snel verslijtende kettingsets, maar dat is geen duur onderdeel.
Volgens mijn dealer is dit een zeer betrouwbare fiets, die bij hen nooit voor technische problemen zorgt....
De mijne (8/2018) is nog te jong voor eigen ervaringen terzake.
Met mijn 1.92 m heb ik wel een andere toerruit geplaatst (MRA met spoilertje) en lagere voetsteuntjes van SW MOTECH. Mss heb jij ook een wat hoger zadel nodig.
Tot dusver uiterst tevreden.
Die zijn helemaal gek geworden bij kawasaki, voor dat geld koop ik een nieuwe gs1250 hier in belgie helemaal naar mijn zin en houd ik nog geld over ook.
Ik vind ze beide wel mooi, die cornerning lights hoeven niet zo van mij, m.a.w. ik lig er niet wakker van.
Maar standaard horen wel die handkappen op een Versys hoor, en er klopt geen bal van die 2 plaatjes.
De groene heeft die cornering lights niet en de witte wel maar die heeft weer geen handkappen.
De groene heeft electronische vering achter en de witte niet, de draaiknop ontbreekt.
De witte heeft een lagere ruit dan de groene, wat een rommeltje..
Jawel de groene heeft de corning light , de basis / goedkope uitvoering niet die heeft er een zwart glas inzitten , kun je ook achteraf niet toevoegen werd ons in Soest verteld , weer een linkje dan kun je de kleuren kiezen de 2 linker bolletjes groen/grijs en zwart/wit is de SE en wit/zwart en oranje/zwart is de basis
Versys 1000 MY 2019 - Kawasaki Nederland
Toch wel de 1e en de 3e zijn de SE en de 2e en de 4e de standaard 2e foto misschien niet goed te zien maar is het zelfde glas als de 4e foto , misschien lichtval of de hoek van de foto , de SE heeft ook versys in het groot op de tank/kap1ste link
Bekijk bijlage 1341519zwart glas ?
Bekijk bijlage 1341520 ????
2e link
Bekijk bijlage 1341521 SE
Bekijk bijlage 1341522Standaard
In de basisuitvoering van de SE dan wel, die bijna niemand koopt,,,, want in B krijg je er dan ook geen zijkoffers of handkappen of dergelijke bij...
mooie rim stickers waar heb je die besteld
In Frankrijk . Sturen ze gewoon per post op en je mag kiezen wat je wil van tekst en kleur enzomooie rim stickers waar heb je die besteld
In Frankrijk . Sturen ze gewoon per post op en je mag kiezen wat je wil van tekst en kleur enzo
heb je een www. voor meIn Frankrijk . Sturen ze gewoon per post op en je mag kiezen wat je wil van tekst en kleur enzo
pppfffff belgenZet gelijk even het internetadres erbij, wel zo makkelijk voor Frans....
pppfffff belgen