Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Hey symke, dat zou heel gemakkelijk zijn maar volgens mij moet je die panelen niet demonteren om de valbeugels te plaatsen hoor. Toch niet bij een
SW-motech valbeugel. Je mag het altijd doen natuurlijk maar het voorste boutje van het paneel zit onder het neuspaneel dus dat moet je gedeeltelijk losmaken om daar aan te geraken. De panelen zitten in ieder geval vast met 3 boutjes en 2 ankerpunten. Als je de valbeugel van SW-motech plaatst moet je het paneel waar de pinkers op staan verwijderen, dat werkt gemakkelijker. Nog een tip bij het plaatsen van de valbeugels: Als je een middenbok hebt gebruik die dan en ondersteun het motorblok met een krikje want de beugel wordt bevestigd aan de lange draadstangen die dwars door het blok lopen en de motor op zijn plaats houden.Als je het blok dus ondersteunt krijg je die draadstangen er veel makkelijker in.👍
Ik heb de foto's gestuurd via pb als het goedgegaan is 😀.Dat voorste boutje heb ik vorige keer niet meer terug geplaatst 😇.De tip vd krik pas ik toe 👍
 
Zo na een maand in mijn bezit volgende update :

Scottoiler :
5684AAA2-0D82-43D2-B2F7-567D1E7AE827.jpeg


Led pinker :
5AF37C3B-E7F2-454E-8403-C4B08E52DEAA.jpeg


Volledig led verlichting en dim enzo :
26BB74F8-5B94-4A6F-BE58-C4CD26D5691B.jpeg
C9839917-33A6-4223-A953-C99B6B6A760E.jpeg


Gps steun :

39ED1F28-2047-4CE3-B8AF-BF9C81B7336C.jpeg


Mra windscherm met spoiler :

BCED0639-2386-4047-9DB3-EDF3A910011E.jpeg


Sw-mottech voet steun :

F22A345F-9B57-4917-822A-DB0A9F286D48.jpeg


Fender ingekort :

B19F6AD1-C047-4AAE-8730-1AAC83362754.jpeg


Verder wat ik nog heb liggen :
Front and back camera met opname module
Safty lights vooraan en achteraan
Motor met anti roest behandelen


Toekomst :
Handvat verwarming
Alarm
Mss Carbon onderdelen
Ander zadel met verwarming
 
Laatst bewerkt:
Ijverig bezig geweest, dat is duidelijk.... beetje vreemd dat handvatverwarming zo een lage prioriteit heeft... die gaat bij mij haast onmiddellijk na het starten aan in dit seizoen....
Is besteld maar nog niet binnen :-(
 
Ijverig bezig geweest, dat is duidelijk.... beetje vreemd dat handvatverwarming zo een lage prioriteit heeft... die gaat bij mij haast onmiddellijk na het starten aan in dit seizoen....
Ja Den Dasse is goe bezig he Marc. Ik heb de handschoentjes van Gerbing gekocht met verwarming in. Ook een zaligheid als het wa fris wordt.👍
 
Jep, Frank, waarschijnlijk zelfs beter dan HVV, want dan is ook de rug van je handen warm... alleen vind ik die dingen zo dik aanvoelen... en... mijn pianospel lijdt er onder.... :+
Ik vond ze ook nogal dik in het begin maar dat wordt je gewoon. Het is in ieder geval beter dan ijskoude pollekes😉Ik heb ook korte koppeling en rem hendeltjes van die met zijn 40 rovers en die ik kan bedienen met 2 vingers dus heb ik niet zoveel last van dikke handschoenen.
 
Ijverig bezig geweest, dat is duidelijk.... beetje vreemd dat handvatverwarming zo een lage prioriteit heeft... die gaat bij mij haast onmiddellijk na het starten aan in dit seizoen....

Bij mij is het seizoen nu toch afgelopen , staan nu schoon *D binnen en komt niet meer buiten , huisarrest .
 
Zeker goed bezig geweest , maar ik lees ook in de toekomst , handvat verwarming en ander zadel met verwarming , hoeveel trekt dit eigenlijk aan wattage , of valt dit allemaal wel mee .
 
Zeker goed bezig geweest , maar ik lees ook in de toekomst , handvat verwarming en ander zadel met verwarming , hoeveel trekt dit eigenlijk aan wattage , of valt dit allemaal wel mee .

Ja maar heb overal led dus scheelt ook ?
Eigenlijk een goede vraag waar ik nu geen antwoord op weet :-(
 
ik heb ook handvat verwarming en een verwarmd zadel en ze staan op het zelfde circuit met een zekering van 7a en alles volle bak houd de zekering het dus trekt minder dan 7amperé weg. wel zodanig aansluiten dat het op en af gaat met het contact zodat als er iemand of kinderen die voorbij komen en ze duwen toch is op de knopjes dat je niet met een platte batterij zit. en ik heb het zadel met kabels van een optimate aangesloten omdat ik in de zomer met het kawasaki gel zadel rijd dan is het makkelijker om af te koppelen gwn 2 stekkertjes uittrekken en rubber dopje erop dat er toch geen water of condens binnen kan komen.
 
Zo na een maand in mijn bezit volgende update :

Scottoiler :Bekijk bijlage 1338474

Led pinker :
Bekijk bijlage 1338475

Volledig led verlichting en dim enzo :
Bekijk bijlage 1338476Bekijk bijlage 1338477

Gps steun :

Bekijk bijlage 1338478

Mra windscherm met spoiler :

Bekijk bijlage 1338479

Sw-mottech voet steun :

Bekijk bijlage 1338480

Fender ingekort :

Bekijk bijlage 1338481

Verder wat ik nog heb liggen :
Front and back camera met opname module
Safty lights vooraan en achteraan
Motor met anti roest behandelen


Toekomst :
Handvat verwarming
Alarm
Mss Carbon onderdelen
Ander zadel met verwarming

zo heb ik de nozzle van de scottoiler gemonteerd
C2D6DF62-B1E7-4545-A4A0-D7F9C8688EED.jpeg
EC11099F-ECF7-4966-885E-98C6CA32B8DF.jpeg
AC6A5709-D853-4E4D-B985-C44E08A4B731.jpeg
 
De prijs is nog niet bekend maar hij zal er niet goedkoper op geworden zijn én -hetgeen erger is- hij is 10 kg zwaarder geworden... waaraan hij zèker geen behoefte had...

Op de site Kawasaki.nl staat er bij de technische gegevens 250kg , het zelfde als het 2018 model, dus misschien toch net zo zwaar, eigenlijk moeten ze niet veel zwaarder gaan , Kawasaki is eigenlijk vaak wat zwaarder dan de andere merken
 
Zal wel weer aan mij liggen, maar 10 kilo meer of minder maakt me ook niet veel uit. Als ik weinig gewicht wil stap ik wel over naar een racer, of val zelf 10 kilo af ;-)
 
Vandaag met de kawa dealer gebeld en hier in België zou hij eind deze maand beschikbaar zijn ,allesinds de gewone versie ...de se in februari 2019.
Die gewone komt de prijs op 13500€ en de se op 16500€ ,reken daar nog het gt pakket bij van ongeveer 1500€. ;)
Ik overweeg mijn z1000sx 2017 in te ruilen voor de versys 2019 :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan