Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Even een vraagje, ik zou de linker en rechter panelen (op de foto aangegeven met 3 pijltjes)
i398xv.jpg

willen laten maken in carbon. De firma die deze onderdelen wil maken vraagt foto’s van de binnenkant
van deze 2 panelen. Is er misschien iemand die toevallig zijn Versys heeft uitgekleed om aan te sleutelen
en deze 2 panelen heeft gedemonteerd? Als dat zo zou zijn mag je altijd eens een foto maken van de binnenkant
van die 2 panelen en dan ook ook een detail foto van de 2 ankerpunten want dat is bepalend voor de prijs van de
onderdelen. Als niemand deze panelen heeft los liggen heb ik pech en moet ik ze zelf demonteren,
maar ik probeer maar he jongens.😉
 
Blijkbaar is de nieuwe Versys 1000 toch wel iets meer geupdate dan ik dacht:
33jn1ah.jpg

15durep.jpg

1qih6b.jpg

2n6ymfr.jpg

2urrtbq.jpg

25kokcm.jpg

zelfs het instrumenten paneel heeft 2 versies, de SE versie is natuurlijk de mooiste:
14t8xea.jpg

m7xpxu.jpg

Mooie updates als je het mij vraagt👍Het windscherm kan je van op je plaats achter het stuur verzetten, ook makkelijker.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind hem er goed uit zien , hier onder staat wat zo een beetje nieuw is volgens motoplus , toch wel een serieuze update maar aan de ene kant moesten ze eigenlijk wel .

Het avontuur roept’, aldus Kawasaki. En met deze pakkende slogan wil de Japanse fabrikant potentiële kopers in het zadel van haar volledig vernieuwde Versys 1000 lokken. In de basis is dat 1.043 cc blok onveranderd, is met een topvermogen van 120 pk (bij 9.000 tpm) en 102 newtonmeter koppel (bij 7.500 tpm) op prestatiegebied net zo sterk als voorheen. Toch is er wel degelijk wat nieuws te melden op motorisch vlak, de vier-in-lijn is namelijk tegenwoordig voorzien van volledig elektronisch gestuurde gaskleppen. En dat maakt de weg vrij voor wat additionele hulpmiddeltjes, zo zijn alle Versys 1000-modellen komend jaar standaard uitgerust met cruise control.
Meervoud inderdaad, want de ook optisch flink opgefriste duizend komt er in twee uitvoeringen: een standaardversie en een hoogwaardige SE-uitvoering. De verschillen tussen beide manifesteren zich voornamelijk op gebied van de uitrusting. De standaarduitvoering beschikt onder meer over meervoudige tractiecontrole (KTRC) en ABS (KIBS), beide vanaf nu hellingshoekafhankelijk. De
SE heeft daarnaast onder meer nog handkappen, een grotere (instelbare) kuipruit, handvatverwarming, up/down quickshifter, volledig elektronisch instelbaar, semi-actief rijwielgedeelte, een full colour TFT dashboard en geïntegreerde rijmodi paraat. De standaard Versys 1000 komt er in het wit en oranje, de SE in het groen en verfrissend wit/zwart.
 
Het model 2019 ?
Bof, mogelijk wat nieuwe kleurtjes, zei m’n dealer in augustus....

Yeah right.... -O-

Ja ja Marc, model 2019. Misschien moet ik toch maar even wachten met die carbon panelen.
De AKRA, pinkers, carterbescherming, radiatorbescherming, spiegelverbreders, motor carbon onderdelen
achter carbon spatbord en zadel kan ik overbouwen volgens mij. De voorlichten en achterlicht is een
verloren zaak natuurlijk. Iets om over na te denken😉
 
@snarf61 - Elk van de nieuwe LED-koplampen heeft zowel een dim en groot licht. :/

Ik vind het nogal wennen dit nieuwe model die nu ook op de Kawasaki websites staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt wel of er meer modellen zijn, die groene van vorige week en nu kom ik ook een gele tegen.

2018-10-17-09_09_52-scoop_-kawasakis-2019-new-milan-show-presentation-models-are-4-models_-_-web-y.jpg
 
Op Kawasaki.nl komt deze kleur niet voor bij ons , wij hebben 4 kleur varianten , denk dat deze foto zo een soort van nog niet 100% versie is , andere remmen , uitlaat
 
Op Kawasaki.nl komt deze kleur niet voor bij ons , wij hebben 4 kleur varianten , denk dat deze foto zo een soort van nog niet 100% versie is , andere remmen , uitlaat

Grappig toch, kijk hier is die groene van vorige week...

Versys1000_CG1s-1.jpg
 
Grappig toch, kijk hier is die groene van vorige week...

Versys1000_CG1s-1.jpg
Zo is tie ook mooi , vind dat ruitje wel mooi, vind wel dat de mistlampen op deze foto mooier staan dan geïntrigeerd maar moet het nog eerst in het echt zien en dat is in soest , voor de rest vind ik hem mooi om te zien
 
Inderdaad :-( ik de mijne juist gekocht wel aan een scherpe prijs :-) . Blijkbaar zal de prijs ook hoger zijn . Heb een prijs gevonden op een Franse website van tegen de 16500 euro
 
Nu lijkt ie wat uitrusting betreft behoorlijk in de buurt te komen van de XR en Multistrada8-)8-)

Alleen hopen dat de prijs er een heel stuk onder blijft:)
Veel meer als wat er op de SE zit, kun je niet wensen:N
Veel meer ÍS er ook niet natuurlijk:)
 
Dus de prijs juist gezien kijk naar foto wel zonder de koffers
16CF8DF2-21E8-4784-BE76-BAA693F91204.png
 
@Frank motorfanzaterdag kan ik een foto maken vd kappen want ga dan de valbeugels zetten.
Hey symke, dat zou heel gemakkelijk zijn maar volgens mij moet je die panelen niet demonteren om de valbeugels te plaatsen hoor. Toch niet bij een
SW-motech valbeugel. Je mag het altijd doen natuurlijk maar het voorste boutje van het paneel zit onder het neuspaneel dus dat moet je gedeeltelijk losmaken om daar aan te geraken. De panelen zitten in ieder geval vast met 3 boutjes en 2 ankerpunten. Als je de valbeugel van SW-motech plaatst moet je het paneel waar de pinkers op staan verwijderen, dat werkt gemakkelijker. Nog een tip bij het plaatsen van de valbeugels: Als je een middenbok hebt gebruik die dan en ondersteun het motorblok met een krikje want de beugel wordt bevestigd aan de lange draadstangen die dwars door het blok lopen en de motor op zijn plaats houden.Als je het blok dus ondersteunt krijg je die draadstangen er veel makkelijker in.👍
 

Zal genoeg licht hebben nu voor denk ik , dubbele led koplampen , geïntegreerde lampen in de kappen , is dit misschien bochten verlichting of ook mist en dan nog de losse mistlampjes daar onder zo op het filmpje

Daar heeft die knaap het wel over - cornering lights.
 
Terug
Bovenaan Onderaan