str(sp)eet(d)fighter
MF veteraan
Yep, groene maar ze lijken witWow je rimstriping knalt eruit, zitten daar ook leds in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, groene maar ze lijken witWow je rimstriping knalt eruit, zitten daar ook leds in.
Ik heb bewondering voor ieder die aanpassingen doet aan zijn motor. Maar vraag me weleens af of uiterlijke wijzigingen ook een doel dient of dat het alleen om de looks gaat. Waar de 1 het nodige er afhaalt monteert een ander weer het nodige op de motor. Cruciale zaken definitief verwijderen heeft zeker niet mijn voorkeur. Zie bij dealer regelmatig zelf verbouwde of geknutselde motoren staan. Die blijven dan ook lang staan en de dealer is er niet altijd even trots op. Begrijp me niet verkeerd niet alles is geknoei. Je kan altijd je motor personaliseren maar soms slaat men weleens door. Wat betreft het verwijderen van de "taartschep" ziet dit er wel geinig uit. Hoop dat je alleen met mooi weer rijdt want in de regen wordt niet alleen je Versys aan de achterzijde een grote zooi, maar zeker ook de berijder of zijn passagier. Maar oké ieder zijn ding, het is even hoe ik er tegen aan kijk.Zoals eerder geschreven heb ik het opbergvak aangepast. Dit was mogelijk omdat ik de taartschep eraf heb gehaald.
Aan de binnenzijde komt er nog foam in. De taartschep eraf is simpel, 4 boutjes los en hij is eraf. Oranje LED strip boven de kentekenplaat plakken en (bijna) klaar.
Ik heb een Alu plaatje pas gemaakt aan de onderkant van het opbergvak waar de taartschep in gemonteerd was, en aan de binnenzijde een plaat pas gemaakt en met de 4 boutjes weer vast getrokken.
Nu natuurlijk ook veel meer bergruimte
Ook nog een Alu traanplaat ( had niks anders) onder ongeveer 45 graden naar achteren tegen de vakjes geschroefd waar normaliter de gereedschapshouder boven zit. Deze kan gewoon aan het zadel blijven zitten, maar nu schuift de hele zwik niet de hele tijd naar voren waardoor het zadel er weer niet op kan.
Om de kentekenplaat te bevestigen heb ik het originele steuntje gebruikt van op de taartschep, en dit gemonteerd op een Alu hoekprofiel 60x40, met 2 gaten om vast te bouten in de achterste 2 vrij gekomen gaten.
Bekijk bijlage 1361010
Het is idd natuurlijk ieder zijn ding.Ik heb bewondering voor ieder die aanpassingen doet aan zijn motor. Maar vraag me weleens af of uiterlijke wijzigingen ook een doel dient of dat het alleen om de looks gaat. Waar de 1 het nodige er afhaalt monteert een ander weer het nodige op de motor. Cruciale zaken definitief verwijderen heeft zeker niet mijn voorkeur. Zie bij dealer regelmatig zelf verbouwde of geknutselde motoren staan. Die blijven dan ook lang staan en de dealer is er niet altijd even trots op. Begrijp me niet verkeerd niet alles is geknoei. Je kan altijd je motor personaliseren maar soms slaat men weleens door. Wat betreft het verwijderen van de "taartschep" ziet dit er wel geinig uit. Hoop dat je alleen met mooi weer rijdt want in de regen wordt niet alleen je Versys aan de achterzijde een grote zooi, maar zeker ook de berijder of zijn passagier. Maar oké ieder zijn ding, het is even hoe ik er tegen aan kijk.
Dat is niet zo mooi dan, laat haar nog maar eens goed kijken dan. Vaak is er bij de "achterbrug" wel wat te vinden, als je maar goed zoektik heb naar roest gezocht maar ze kon niks vinden Bekijk bijlage 1361140
Goede zaak toch ?
Er rijden genoeg herriemakers rond.
Ik heb ook Euro 4
Sinds een buurtgenoot van mij elke werkdag om 05.45 uur zijn ZX6 met open Akra start, haat ik die teringherrie. En hij weigert er iets aan te doen onder het motto: Loud Pipes Saves Lives!
Ik wil dit jaar een verhoogd Puig ruit monteren en misschien handkappen . Welke merk handkappen werd op het oude model (2012-2014) gemonteerd .
Dat is niet zo mooi dan, laat haar nog maar eens goed kijken dan. Vaak is er bij de "achterbrug" wel wat te vinden, als je maar goed zoekt
Ze mag bij mij gerust de Versys een keer onderzoeken
@Edskie
≥ Handkappen handprotectors Versys 650 1000 - Onderdelen | Kawasaki - Marktplaats.nl
Nieuwe set givi/kappa handkappen, kleur zwart, incl. Bev. Mat.
Passen op versys 650 en 1000 alle bouwjaren. Bij ons voor 93,95, opsturen kost 7,50.
≥ Hand guards handkappen Kawasaki Versys 1000 - Onderdelen | Kawasaki - Marktplaats.nl
Hand guards handkappen Kawasaki Versys 1000
Bedankt , had ze al gezien op marktplaats . Denk dat ik voor org ga of model van Barkburster@Edskie
≥ Handkappen handprotectors Versys 650 1000 - Onderdelen | Kawasaki - Marktplaats.nl
Nieuwe set givi/kappa handkappen, kleur zwart, incl. Bev. Mat.
Passen op versys 650 en 1000 alle bouwjaren. Bij ons voor 93,95, opsturen kost 7,50.
≥ Hand guards handkappen Kawasaki Versys 1000 - Onderdelen | Kawasaki - Marktplaats.nl
Hand guards handkappen Kawasaki Versys 1000
De bovenste zijn aan beide zijden "draaiend opgehangen". Mocht je een keer op je snuffert gaan, dan kunnen ze gewoon weg draaien en is de bescherming dus zo goed als 0. Tevens zijn ze volledig van plastic, wat uiteraard goed genoeg is als je ze alleen voor het oog of tegen de regen wil. maar mocht je onverhoopt (hopelijk nooit) op je plaat gaan, dan moet je er niet te veel van verwachten.
Zou het licht gezien hebben ??rik60 heb je hem gezien een fransformerBekijk bijlage 1361990
geen ledZou het licht gezien hebben ??
rik60 heb je hem gezien een fransformerBekijk bijlage 1361990
grrrrrrrrrr
Heb je een nieuw gezicht voor je Versys ?
Ja mannen nog geen LED in de koplampen, misschien als er een halogeenlamp stuk gaat, eerder niet.
En, trouwens, nu weet je nog (ongeveer) hoe de hele zwik in elkaar zit.
Kosten voor de set LED lampen minder dan €20
Én een bult licht
Maar ja, laatste wist je natuurlijk al.
Kan ook zomaar te maken hebben met het alleen maar korte stukken rijden , dan krijg je condensvorming omdat het vocht niet meer voldoende uit de olie verdampt.kijkglas ieeeee denk vocht in de olie ?