Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum

Bijlagen

  • GH-logo-2016-2.jpg
    GH-logo-2016-2.jpg
    70,3 KB · Weergaven: 92
Laatst bewerkt door een moderator:
VOOR INRUIL VAN DE MOTOREN MOET JE DAAR NIET ZIJN

Waarom niet Frans ? ik heb er al 3 ingeruild daar, als je zaken doet met Berry zelf gaat het meestal enkele honderden eurie's beter.

logo-motor-city-amsterdam.png
Krijg je van zijn zoon in Amsterdam dan meer inruil ? het zal niet erg veel verschillen denk ik.
Maar als je voorbeelden hebt graag....wie weet die nieuwe Versys 1000 se is wel erg verleidelijk.:+
 
Wat een reclame hier , Goedhart ken ik ook , daar de motor van mijn zoon gehaald en ook de service vind ik goed daar , zelf ga ik al jaren naar Motoport Goes en ben daar zeer tevreden .
Vandaag naar Primium Motors geweest , daar staan volgens mij elke Kawasaki type van de 125 t/m de zzr 1400 en dan ook nog eens in alle kleur stellingen , mooie en nette motorzaak , daar vandaag mijn kerst cadeau gekocht en op mijn brommer geplaatst , een bagster zadel en dat zit wel een stuk anders dan het origineel .

360.jpg
 
Waarom niet Frans ? ik heb er al 3 ingeruild daar, als je zaken doet met Berry zelf gaat het meestal enkele honderden eurie's beter.

Bekijk bijlage 1343520 Krijg je van zijn zoon in Amsterdam dan meer inruil ? het zal niet erg veel verschillen denk ik.
Maar als je voorbeelden hebt graag....wie weet die nieuwe Versys 1000 se is wel erg verleidelijk.:+
nieuwe versys ziet er toch niet uit joh
 

De Special Edition is zeker te duur, maar ook ga ik een motor uit 2017 niet inruilen binnen 2 jaar, dat is serieus geld weggooien.
Maar vertel eens, hoeveel meer kreeg je bij Motorcity met een inruildeal ? of waarop baseer je je uitspraken over Berry Goedhart ?
 
Ik ben op zoek naar een druppellader voor o.a. de Versys II, 2015.:Y
Ik heb de accu er nog niet uit liggen, en weet dus ook nog niet of er een gel accu of en traditionele in zit.:$
Welke lader is (het meest) geschikt?:?
 
Ik ben op zoek naar een druppellader voor o.a. de Versys II, 2015.:Y
Ik heb de accu er nog niet uit liggen, en weet dus ook nog niet of er een gel accu of en traditionele in zit.:$
Welke lader is (het meest) geschikt?:?

Optimate 4 voldoet prima, ik gebruik hem ook op mijn Versys.
 
Ik heb ook de optimate 4
Die staat trouwens vermeld in de kawa handleiding als een goeie lader die ze zelf aanbevelen. Zal dan wel,ok zijn zeker ?
 
Voor Frans & anderen, geen Angeleyes Unit maar wel vocht, groot licht aan en het trekt langzaam weg.
frans1.jpg

frans2.jpg

frans3.jpg
 
Heb er ook 2 een optimate 3 en de 4 , de 3 hangt aan de mijne nu en daarvoor heeft hij 8 jaar in de winter de accu van mijn 9 in leven gehouden en de 4 hangt aan de ktm van mijn zoon
 
Uhh , ok maar zou toch niet mogen neem ik aan , originele unit , is toch niets aan versleuteld

Nee niet aan gesleuteld, het komt puur door temperatuur verschillen, denk aan autoruiten (binnen) in de herfst/winter/voorjaar.
Als ik het groot licht aanzet zie je het wegtrekken, net als met de blower van de autokachel op de voorruit, het viel me dit keer op.
frans4.jpg
 
Nee niet aan gesleuteld, het komt puur door temperatuur verschillen, denk aan autoruiten (binnen) in de herfst/winter/voorjaar.
Als ik het groot licht aanzet zie je het wegtrekken, net als met de blower van de autokachel op de voorruit, het viel me dit keer op.
Bekijk bijlage 1343824

Maar is toch eigenlijk raar , want bij een of de auto is dit niet , althans toch niet bij onze auto's , motor weet ik niet , deze komt niet meer buiten , staat droog binnen onder de hoes
 
Terug
Bovenaan Onderaan