Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Alles over ram mounts kan je hier vinden rik60NL:
MountingExpert | RAM-Mount Belgium
De ram bol maat die gebruikt wordt voor de Gopro is de B maat. :)

:t thanks nog meer Ram Mounts, wat een prijzen... _O-


Frans, als het een originele ram-mount is weet je het artikel nummer toevallig ?

819_0_med.jpg
M6 Schroefdraad.

Is dit hem ? art.no: RAP-B-379U

Video met Gopro Hero 5 op buitenkant voorpoot links:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IK had hem mee als leenfiets, stuurde goed..alleen had wat meer power verwacht dacht die wel rond de 160 pk zou hebben
 
Is het echte M6 x 1.0 schroefdraad of een of andere Amerikaanse/Engelse draad :?

Zal toch wel als het erbij staat op een Belgische website. :P
Trouwens een leuke Avatar onder je naam gezet. :Y

Update: het schijnt de zelfde draad te zijn als op bv. een statief voor een videocamera of fototoestel.

https://www.rammounts.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Trouwens een leuke Avatar onder je naam gezet. :Y

Update: het schijnt de zelfde draad te zijn als op bv. een statief voor een videocamera of fototoestel.

https://www.rammounts.nl

Dank u :}

Dan is het geen (hier) "gewone" M6 x 1 maar , van Wikipedia gepikt: "In Engelstalige landen wordt nog wel (maar steeds minder) UTS (Unified Thread Standard) en BSW (British Standard Whitworth) gebruikt.En BSP (British Standard Pipe) "
Deze zijn gerelateerd aan Inch maten :Y
 
Laatste 60pk heb je alleen maar nodig (kei) hard rechtuit te rijden -O- |( :$


Precies, ooit met een vorige motor van mij (GTR1400) was dat prima op de Duitse snelweg. Voor de rest redt je het hier ook wel met 120pk. Ik heb die extra pk's nooit gemist op mijn volgende motoren (Tiger 1050 Sport en Versys 1000)
 
Ben benieuwd of het frame dat ref, vond het boven de 200 vrij instabiel worden allemaal.

Ik heb nu 160 PK ter beschikking op mijn KTM... dat is ook een hoogpoter en dat frame kan er wel weg mee...

De R1200GS heeft ook "slechts" 125 PK en dat is inderdaad in de praktijk ruim genoeg... het levert alleen geen dergelijke sensationele acceleratie op... (topsnelheid interesseert me echt niet)...

Van de Versys 1000 verwacht ik dat ook niet echt, maar ik hoop wel dat ik de " soms net niet genoeg power" van de Versys 650 er niet mee ondervind....
 
Ik heb nu 160 PK ter beschikking op mijn KTM... dat is ook een hoogpoter en dat frame kan er wel weg mee...

De R1200GS heeft ook "slechts" 125 PK en dat is inderdaad in de praktijk ruim genoeg... het levert alleen geen dergelijke sensationele acceleratie op... (topsnelheid interesseert me echt niet)...

Van de Versys 1000 verwacht ik dat ook niet echt, maar ik hoop wel dat ik de " soms net niet genoeg power" van de Versys 650 er niet mee ondervind....


Versys 650 - 69PK
Versys 1000 - 120pk

Ik denk dat het wel losloopt O-)

:+
 
Fijn zo'n KTM heb er ook zo één gehad.
Kun je 265 kmh mee rijden maar je Navi zegt slechts 232.....
Als je er een paar koffers aanhangt houd alles op bij 165/170 kmh. En als je dan niet heel goed oppast wobbel je zo van de Autobahn af.

Een Versys met koffers haalt dan mischien 20 km minder maar je rijd zonder kapriolen wel 210 echte kmh's

Ben ondertussen, met veel vreugde, aan m'n tweede Versys begonnen.


Groetjes Bertje
 
Weet er iemand wat een voetsteuntje (rechts) zo ongeveer kost ? Heb m gisteren effe neergelegd |(

Voetsteun zit er nog op en geeft nog voldoende steun aan de voet, is enkel een stukje afgebroken, ma zoh m toch willen vervangen
 
Ik dacht dat ik € 36,00 voor betaald heb. Ik heb niets neergelegd maar afgebroken in bocht :+
Er zit een inkeping zo'n anderhalve centimeter vanaf de buitenkant gezien.
Als je dus met slijtnokje de grond raakt en deze slaat ergens achter vast dan breekt steun bij de inkeping af.
 
Ah vandaar ! Ik vond al dat dat ding zo snel afbrak. Is dus gemaakt om af te breken bij een bepaalde kracht om erger te voorkomen ?
Dank voor de link Snarf61, ik ga daar eens rondneuzen
 
Ik dacht dat ik € 36,00 voor betaald heb. Ik heb niets neergelegd maar afgebroken in bocht :+
Er zit een inkeping zo'n anderhalve centimeter vanaf de buitenkant gezien.
Als je dus met slijtnokje de grond raakt en deze slaat ergens achter vast dan breekt steun bij de inkeping af.


Als je dus met slijtnokje de grond raakt (hoe dan ) :] :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan