Kawasaki onderdelen

Robchop

MF'er
12 jan 2006
89
0
Haarlem
Kawa onderdelen te koop. Voornamelijk blokdelen, wielen en electronica (geen bodywork).
Alles tegen schappelijke prijzen. Moet weg!!
Stuur even een foto van wat je zoekt, of kom even langs. Het zijn voornamelijk onderdelen van de wat oudere types.

z650 z700 z750 z900 z1000 z1100 z1300 z1 z1r zx10 gpz400 gpz500 gpz550 gpz750 gpz900 gpz1000 gpz1100 1000rx unitrack dynamo carter cilinder cilinderkop cdi carburateurs motorblok blok nokkenas zuiger zuigers dynamo dynamodeksel carter kop radiator draadboom schakelaar relais startmotor koppeling koppelingshendel kabel remklauw remschijf tandwiel voorwiel achterwiel wielen spaakwiel spaakwielen achterbrug
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
`he, ik zoek nog een z1100 blok, z 1000 mag eventueel ook...
kan je me hier aan helpen??
 
Ik heb helaas geen compleet blok meer van een z1000 of een z1100.
Als je onderdelen van een blok nodig hebt kun je me mailen (robchopper@hotmail.com). Succes met je zoektocht!
:)
 
als je me aan een kop van een Z1100gp kan helpen...
gaat om t type waarbij de injectoren in de rubbers zitten, dus niet in de kop zelf uit '82


zou me weer een heel eind op weg helpen denk ik :?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
heb je nog een nette z1000 a1 kop liggen? De koelribben moeten dus wel nog allemaal intact zijn.
 
hoi,
heb je toevallig een benzine tank liggen van een gpz400 een rode?
met zon digitaal tellertje op de tank ?
die van mij heeft een deuk O-)
 
Ik heb helaas geen tanks, zijkappen, zadels, etc, etc.
Eigenlijk alleen blokdelen, carbs en electronica. :]
 
Volgens mij heb ik nog wel een cilinderblok voor een gpz500. Stuur even een mailtje met meer info en eventueel een foto van het desbetreffende onderdeel.
Dan zal ik even voor je kijken. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan