Kawasaki KLE (3)

Zou verder ook kunnen zijn dat er te veel olie in het blok zit of staat je benzine kraan op prime?
Zie bijgevoegde foto. De kraan staat 'naar beneden' (er staat een pijltje op de knop die naar momenteel naar beneden wijst). Volgens de benzinekraan (zie je alleen niet goed op de foto) is als de kraan naar beneden wijst ON, naar rechts PRI en naar links RES. De sticker op de kap zegt wat anders (rechts RES, onder PRI en links ON). Ik ga van de benzinekraan zelf uit (en niet wat er op de kap staat). Lijkt mij dat hij op ON moet staan.
 

Bijlagen

  • 1618397122609.jpg
    1618397122609.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 8
Zie bijgevoegde foto. De kraan staat 'naar beneden' (er staat een pijltje op de knop die naar momenteel naar beneden wijst). Volgens de benzinekraan (zie je alleen niet goed op de foto) is als de kraan naar beneden wijst ON, naar rechts PRI en naar links RES. De sticker op de kap zegt wat anders (rechts RES, onder PRI en links ON). Ik ga van de benzinekraan zelf uit (en niet wat er op de kap staat). Lijkt mij dat hij op ON moet staan.
Als test kan jem iig op links zetten. Bij mij is naar beneden op prime. Ook gekeken of er te veel olie in het blok zit?
 
Als test kan jem iig op links zetten. Bij mij is naar beneden op prime. Ook gekeken of er te veel olie in het blok zit?

Ja, zal ik wel even doen. Moet ik alleen eerst alles even schoonmaken, dan kan ik checken of er verschil is. Oliepeil in blok is nog goed (niet te veel, niet te weinig).
 
Gister was een lekker dagje om te rijden.
Ik ben er een jaartje of 10 tussenuit geweest maar het viel mij op dat er maar weinig collega motorrijders zwaaien 👋
 

Bijlagen

  • E06B544D-79C3-4360-B82F-0BC020CF0AD8.png
    E06B544D-79C3-4360-B82F-0BC020CF0AD8.png
    460,1 KB · Weergaven: 24
Ja het is veel drukker met motorrijders dus mensen hebben er geen zin meer in. Waar heb je die foto genomen? Ziet er mooi uit daar!
 
Alles met een roller gedaan hoor😁 hij glimt mooi in de zon. Hij was al aardig ‘verkracht’ door z’n vorige eigenaar. De verf is Fosco army paint. Mocht je een valpartijtje hebben spuit je hem zo over 👍🏻
hoe is het met je olieachtige substantie?
 
hoe is het met je olieachtige substantie?
Ja, nog steeds geen idee wat het is. Ik denk dat ik hem begin volgende maand toch even afgeef voor een grote beurt. Kunnen gelijk de remmen e.d. nagekeken worden.

En heb je mooi gedaan! Ik wil het rood van mijn motorfiets misschien ook een andere kleur geven. Maar hij is wel heerlijk fout, heeft ook wel iets. ;-)
 
Aan alle kle500 eigenaren !, heeft iemand nog een valbeugel set te koop , laat maar weten ben erg op zoek , mvg
Heb je al iets gevonden inmiddels?
Ik heb net een setje uit polen besteld voor €125,-
Was de beste deal die ik kon vinden.
Beetje een gokje natuurlijk om dat geld zomaar richting polen te sturen, maar GLS zegt inmiddels dat ze iets gaan komen brengen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan