kawasaki GTR 1400; wie gaat dat verbeteren ?

en ik geloof er niks van dat jij meent wat je zegt ;) , een bmw-blok dat betrouwbaarder is dan een japans blok, weet je wat leuk is, een bmw-blok mishandelen zoals we onze japanse blokken mishandelen, of andersom, rij met een gtr, fjr, pan of zelfs een Guzzi California zoals de gemiddelde bmw-rijder met z'n fiets rijd (eerste 50 km niet boven de 2000 toeren komen en verder nooit boven de 5000 toeren komen, dus lekker op koppel rijden) en die andere fietsen gaan allemaal 500.000 km mee, zelfs die Calif gaat 10 keer 't klokje rond (maar dat kan ook te wijten zijn aan een probleem met dat desbetreffende klokje) :]
Zelf heb ik zowel met een California als met een ZX12R (kwestie van de 2 uitersten te hebben) meer dan 100.000 km op de teller gezet zonder problemen (o.k. met de Calif een paar kleine probleempjes, maar dat maakt deel uit van z'n charme en karakter *D )dus moet die gtr met teruggetuned ZZR1400 blok wel 3000.000 km mee gaan :Y
 
en ik geloof er niks van dat jij meent wat je zegt ;) , een bmw-blok dat betrouwbaarder is dan een japans blok, weet je wat leuk is, een bmw-blok mishandelen zoals we onze japanse blokken mishandelen, of andersom, rij met een gtr, fjr, pan of zelfs een Guzzi California zoals de gemiddelde bmw-rijder met z'n fiets rijd (eerste 50 km niet boven de 2000 toeren komen en verder nooit boven de 5000 toeren komen, dus lekker op koppel rijden) en die andere fietsen gaan allemaal 500.000 km mee, zelfs die Calif gaat 10 keer 't klokje rond (maar dat kan ook te wijten zijn aan een probleem met dat desbetreffende klokje) :]
Zelf heb ik zowel met een California als met een ZX12R (kwestie van de 2 uitersten te hebben) meer dan 100.000 km op de teller gezet zonder problemen (o.k. met de Calif een paar kleine probleempjes, maar dat maakt deel uit van z'n charme en karakter *D )dus moet die gtr met teruggetuned ZZR1400 blok wel 3000.000 km mee gaan :Y


Ach, bij bmw blijven de cilinderbussen tenminste nog op z'n plek zitten!

:]
 
Laten we niet ruzieen over welk blok er beter is, dat schiet toch niet op. Ik geloof best dat ZOWEL de BMW als deze Kwak toch best wel een poosje meegaan. En misschien laat ik mijzelf ook eens overhalen om dit monster een keertje te temmen.
 
van de tekentafel
full
 
Laat ik het dan zo zeggen, bmw gaat al heel lang, heel lang mee. Als kawa's nu ook lang meegaan is dat plotseling, en is enige verbazing op zijn plaats nietwaar? :+

[gepost door Giz]
 
ik ga 't nog één keer proberen uit te leggen, kawa blokken zijn minstens evenwaardig aan bmw blokken, je hoeft 't niet met me eens te zijn, als je me maar gelijk geeft :+
 
Sow, terug van de Intermot. Was nog lekker rustig dus we konden alles goed zien. Belangrijkste nieuws was (vond ik ;) ) natuurlijk de GTR1400. In het echt minstens zo mooi als op de plaatjes. Hoewel de zwarte kleur 'm niet echt staat.

full
 
En hoe was de uitaat in het echt????

Verder een erg mooie machine, als ik zo de foto's zie!

Zolang je de koffers er op laat zitten valt er met de uitlaat wel te leven denk ik. Beter is natuurlijk dat ding te vervangen door iets met wat bescheidener afmetingen :Y
 
Ik vond der zwarte juist erg mooi.....Koffers d'raf en een normale uitlaat. Ge-wel-dig!

[img]

[right][b]Bijlage:[/b] [url=http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/430727/123f089bc7bdadc4ad31d9474d0e1639]hs1.jpg[/url][/right]
 
Herr Flick, you're my man, en dan te weten dat ik voor 't moment een Pan heb, 2 jaar oud en 75.000 km en niet slecht, maar SAAI, SAAI, ooh zo SAAAAAAAAAAAAAAAAAI, daarom wil ik ook asap van die Pan af. Let op, mocht ik om de een of andere reden die GTR niet kunnen kopen (en in mijn ogen is de enige reden dat ik niet genoeg geld heb)dan is 't geen straf voor mij om nog een tijdje met die ST 1300 door te rijden, maar hij is zo SAAAAI, slaapverwekkend gewoon. Goed, dat wilde ik dus effe zeggen. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan