Er is nog helemaal geen topic over de Kawasaki Eliminator 500, dus start ik er maar eentje
In twee varianten verkrijgbaar, de standaard versie en de SE versie.
Bij de SE versie heeft als verschil een two-tone tank, koplamp-kuipje, stofhoezen rond de voorvorkpoten, een mat zwarte uitlaatcover, glanzende framebuizen, een designzadel met twee patronen leer en stiksels en een ietwat uit de kluiten gewassen USB-C connector op het stuur.
Specs:
Type motor: Vloeistofgekoelde 2-cilinder (parallel)
Cilinderinhoud: 451cc
Maximum vermogen: 33,4 kW (45,4 pk) @ 9.000 tpm
Maximum koppel: 42,6 Nm @ 6.000 tpm
Versnellingen: 6
Eindoverbrenging: Ketting en tandwielen
Tankinhoud: 13 liter
Zithoogte: 735 mm (en ERGO-zadels beschikbaar voor -20mm en +30mm)
Rijklaar gewicht: 176kg (non-SE), 177 kg (SE)
Rijbewijs: A2 en A
Zijn er hier al MF'ers die 'm hebben gekocht?
Ik heb 'm zelf een week gereden en er een test over geschreven. Eigenlijk is het niet helemaal een urban cruiser, maar meer een mix tussen naked bike en urban cruiser.
Mijn test kan je hier lezen; Test: Kawasaki Eliminator 500 SE A2-rijbewijs
Overige tests staan gelinkt via de site van Kawasaki; Rijtesten en Reviews | Eliminator 500 | Kawasaki Nederland
In twee varianten verkrijgbaar, de standaard versie en de SE versie.
Bij de SE versie heeft als verschil een two-tone tank, koplamp-kuipje, stofhoezen rond de voorvorkpoten, een mat zwarte uitlaatcover, glanzende framebuizen, een designzadel met twee patronen leer en stiksels en een ietwat uit de kluiten gewassen USB-C connector op het stuur.
Specs:
Type motor: Vloeistofgekoelde 2-cilinder (parallel)
Cilinderinhoud: 451cc
Maximum vermogen: 33,4 kW (45,4 pk) @ 9.000 tpm
Maximum koppel: 42,6 Nm @ 6.000 tpm
Versnellingen: 6
Eindoverbrenging: Ketting en tandwielen
Tankinhoud: 13 liter
Zithoogte: 735 mm (en ERGO-zadels beschikbaar voor -20mm en +30mm)
Rijklaar gewicht: 176kg (non-SE), 177 kg (SE)
Rijbewijs: A2 en A
Zijn er hier al MF'ers die 'm hebben gekocht?
Ik heb 'm zelf een week gereden en er een test over geschreven. Eigenlijk is het niet helemaal een urban cruiser, maar meer een mix tussen naked bike en urban cruiser.
Mijn test kan je hier lezen; Test: Kawasaki Eliminator 500 SE A2-rijbewijs
Overige tests staan gelinkt via de site van Kawasaki; Rijtesten en Reviews | Eliminator 500 | Kawasaki Nederland