Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Hyperpro maakt wel aardig wat verschil merkte ik al hadden ze heel de motor ook opnieuw afgesteld dus moeilijk om dat te bepalen hoeveel het anders is geworden.
Ik probeer binnekort ook nog even bij hyperpro binnen te springen om door hun alles nog te laten “fine tunen”.. het schijnt dat hun dat binnen een paar klikken en tellen klaar mee zijn.
 
GEZOCHT:
Een digitaal WPHB voor model 2007-2009. Iemand die hem met mij wil/kan delen misschien??


@Rob Z ; Het staat mij bij dat ze dat vroeger voor 'niks' deden daar bij HyperPro. Al was het normaal als je wat in de fooienpot stopte hiervoor. Weet jij toevallig of dat alsnog zo is? Kun je het anders achteraf met ons delen?!
 
Waarschijnlijk heb je de originele knipperlichten niet meer maar Led knippers met weerstanden en die geven wel eens problemen als je de gevarenlichten gebruikt, ipv die weerstanden moet je een schakelrelais gebruiken die lost dat gelijk op en die weerstanden weghalen
Dit probleem heb ik ook, ga de bovengenoemde oplossing zsm proberen. Die weerstanden zitten die op/bij/aan de kabelboom of bij de knipperlichten zelf?

greetz
 
Weerstanden zitten tussen de kabelboom en het knipperlicht zelf. Als het goed is gemonteerd op het knipperlicht.
De relais kan je los pluggen en den nieuwe inpluggen.
 
Er zit altijd maar één relais voor het knipperlicht op een motor inderdaad.

Even goed zoeken dat je het juiste relais hebt. Elke goede motorzaak verkoopt dit en anders even op internet zoeken.
 
Het staat mij bij dat ze dat vroeger voor 'niks' deden daar bij HyperPro. Al was het normaal als je wat in de fooienpot stopte hiervoor. Weet jij toevallig of dat alsnog zo is? Kun je het anders achteraf met ons delen?!
Een kameraad van mij is er een tijd geleden met zijn gsx-r geweest en die hebben ze ook voor “niks” netjes naar zijn wensen afgesteld. Hun zijn daar met een paar minuutjes mee klaar. Bij hem zat er zelfs geen hyperpro onder..
Maar als ik er geweest ben zal ik mijn ervaring hier even posten👍🏻
 
Misschien stomme vraag.... maar 1 nieuw relais voor alle 4 de knipperlichten?
Dat is het grappige juist sommige mensen plaatsen dus 4 weerstanden voor de knipperlichten. Terwijl alles opgelost is met 1 relais en je hoeft niet te knippen solderen etc. Ik had namelijk nieuwe knipperlichten gemonteerd alleen knipperen deze te snel dus contact opgenomen met de leverancier omdat ik al led knipperlichten had en helaas is het relais van mijn z1000 vermogens afhankelijk dus had ik bijna weerstanden besteld maar 1 relais lost alles in 1 keer op.(deze oplossing is niet bij alle motoren mogelijk)
 
GEZOCHT:
Een digitaal WPHB voor model 2007-2009. Iemand die hem met mij wil/kan delen misschien??


@Rob Z ; Het staat mij bij dat ze dat vroeger voor 'niks' deden daar bij HyperPro. Al was het normaal als je wat in de fooienpot stopte hiervoor. Weet jij toevallig of dat alsnog zo is? Kun je het anders achteraf met ons delen?!

Even op Google zoeken naar: kawasaki z750 service manual
Heb zelf ook een pdf binnengehaald van net geen 700 paginas maar kan het zo niet terug vinden op het internet.
 
Thnx, gevonden, ga vanmiddag naar de motorzaak voor de juiste. Thnx voor het meedenken en antwoorden.

Hierbij meteen wat foto's waar je em kan vinden.
Foto 1 totaal plaatje onder de buddy
Foto 2 ingezoomd op het relais.
 

Bijlagen

  • 15530821384405874442331988355580.jpg
    15530821384405874442331988355580.jpg
    107,4 KB · Weergaven: 17
  • 15530821634148722076873085131460.jpg
    15530821634148722076873085131460.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 15
Het staat mij bij dat ze dat vroeger voor 'niks' deden daar bij HyperPro. Al was het normaal als je wat in de fooienpot stopte hiervoor. Weet jij toevallig of dat alsnog zo is? Kun je het anders achteraf met ons delen?!

Vd week hyperpro’s gemonteerd voor en achter. Verder nog bijna niks met de motor gereden dus nog geen ervaring of het veel verschil maakt..

Ik ben deze middag even langs hyperpro in Alphen Ad Rijn gereden.
Ik ben perfect geholpen door Bas, voor hun is het peanuts even wat drukken wat voelen beetje draaien aan de demping. Hij heeft de veervoorspanning van de achter veer ook iet wat minder gezet omdat die te stug stond. Gewoon leeg zonder rijder of bagage stond de fiets bijna op zijn maximale veeruitslag en dat is niet goed natuurlijk. Ook voelde ik elk putje/bobbeltje terug. De voorpoten waren vrijwel goed ingesteld.
Ik ben er erg blij mee en heb er een veel beter sturende fiets voor terug gekregen, vooral na dit bezoek. De voorkant deint veel minder in bij (hard) remmen en de balans is ook stukken beter. De achter veer geeft ook een betere feedback in de bochten en is niet zo sponzig waardoor de motor minder zenuwachtig is.
 
Ha, Louis, daar waten wij gister even heen gereden.

Vraagje; wanneer de Zed van Mn vriendin is volgetankt gaat ‘fuel’ en alle streepjes knipperen, net zoals wanneer die bijna leeg is. Iemand een idee wat dit kan zijn?
 
Ha, Louis, daar waten wij gister even heen gereden.

Vraagje; wanneer de Zed van Mn vriendin is volgetankt gaat ‘fuel’ en alle streepjes knipperen, net zoals wanneer die bijna leeg is. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Als de tank bij mij leeg is gaat alleen fuel knipperen en 1 streepje, niet alle streepjes. Geen fi foutmelding die iets met de brandstofmeter aangeeft mogelijk?
 
Geen foutmelding nee, het is precies hetzelfde als wanneer die leeg is en hou na een km of 5 ook weer op. Net of die ‘te-vol’ zit?
 
Ha, Louis, daar waten wij gister even heen gereden.

Vraagje; wanneer de Zed van Mn vriendin is volgetankt gaat ‘fuel’ en alle streepjes knipperen, net zoals wanneer die bijna leeg is. Iemand een idee wat dit kan zijn?
heb dit ook een hele poos gehad op mijn z1000 van 07-09. was telkens als ik de motor deed draaien en dan de dagteller op nul zette
zet nu eerst de dagteller op nul en start dan pas,sindsdien niet meer voorgehad " raar maar waar"
 
Hier post ik ook eens een foto van mijn Z1000, deze is van 2004 en was origineel rood met de gekende wielen.
Door een valpartij en verkeerd gebruik van was producten (Dasty) is deze in 2012 verandert van kleurtje.
Verder laser uitlaten en andere spiegels, nu reeds een 67000 km en nog steeds 138pk....
38805738_10212216528344056_625869691004387328_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag mede-z-eigenaren!

Ik ben vrij nieuw op dit forum, ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en een prachtige Z900 gekocht. Ik zal hier nog een foto van posten!

Enkele mods:

SC-project oval exhaust
SC-project headers RVS
PUIG levers in het groen

Er komt nog op:

Verkorte kentekenplaathouder
Wellicht andere knipperlichten, nog een beetje twijfel hierover
Radiator beschermer

Ik moet binnenkort ook al weer een nieuw bandje erop laten zetten, iemand die een ander type achterband aanraad voor een Z900?
 
Ik moet binnenkort ook al weer een nieuw bandje erop laten zetten, iemand die een ander type achterband aanraad voor een Z900?
Binnenkort een nieuw setje voor mijn z1000 nodig. Trouwe michelin pilot road gebruiker op diverse fietsen, maar denk dat ik de dunlop roadsmart 3 eens ga proberen. Hoor er goede verhalen over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan